The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mutta mä joudunkin poistumaan ihmisten ilmoille toviksi rakkaitten ruttanoitteni ja käytöksen kukkasteni kanssa :snotty: :D...saa mies savotallaan työrauhaa, kun ei noi pojat ole siellä koko ajan työskentelemässä ja nahistelemassa...

Booty - meidän tyttö niin tykkäis sun tyylistä :p...leopardi muodossa jos toisessa kun on in :heart:...tytöllä on leopardi- pehmolelu, mitä kuljettaa joka paikkaan ja nyt on huokaillut yhden tv- mainoksen perään, missä näkyy leopardikuosinen takki :p...

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ei mutta mä joudunkin poistumaan ihmisten ilmoille toviksi rakkaitten ruttanoitteni ja käytöksen kukkasteni kanssa :snotty: :D...saa mies savotallaan työrauhaa, kun ei noi pojat ole siellä koko ajan työskentelemässä ja nahistelemassa...

Booty - meidän tyttö niin tykkäis sun tyylistä :p...leopardi muodossa jos toisessa kun on in :heart:...tytöllä on leopardi- pehmolelu, mitä kuljettaa joka paikkaan ja nyt on huokaillut yhden tv- mainoksen perään, missä näkyy leopardikuosinen takki :p...
Mulla on bleiseri joka on eläinkuosia (en käytä sitä mut en halua hävittää) Olen tehnyt kaksi huivia ja eilen laukun eläinkuosista :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mulla on bleiseri joka on eläinkuosia (en käytä sitä mut en halua hävittää) Olen tehnyt kaksi huivia ja eilen laukun eläinkuosista :D
Oi wauuu :p...ja mä niin tiedän, että noi kans pukee sua todella hyvin :)! Ja onhan noi näyttäviä...

Me mennään muuten huomenna tytön kans kaupungille (no, koko porukka lähtee mukaan kyllä) ja pitäs vaatetta kovati ostaa hänelle, niin mä vähän luulen niin, että kun tuota ko. kuosia on liikenteessä aikatavalla, niin - se saattaapi olla mukana sitten ihan ja joka vaatteessa :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Oi wauuu :p...ja mä niin tiedän, että noi kans pukee sua todella hyvin :)! Ja onhan noi näyttäviä...

Me mennään muuten huomenna tytön kans kaupungille (no, koko porukka lähtee mukaan kyllä) ja pitäs vaatetta kovati ostaa hänelle, niin mä vähän luulen niin, että kun tuota ko. kuosia on liikenteessä aikatavalla, niin - se saattaapi olla mukana sitten ihan ja joka vaatteessa :D
Mä tykkään ite tosi paljon mutta se kuviointi on kyllä super haastava...Melkein aina mua luullaan virolaiseksi kun mulla on käytössä juuri tuota eläinkuosia.

IhanaValo
Tulikin muuten mieleen kun tuossa on tuo aloitus "rahapussi meni roskiin"..mie hävitin lompakkoni viime yönä unessa, pyörin ympäri kaupunkin lasten kanssa ja yritin etsiä sitä. Lopulta sitten sattumalta löysin sen ja ainut mitä oli viety oli Visa electron, kaikki muut kortit jne. oli siel ja jopa vitonen käteistä. :) Yleensä siel ei oo kyl käteistä ees sen vertaa :D

Siulle varmaan Booty käy tommoiset näyttävämmätkin kuviot :) Oot tarpeeks itsevarma ettet "huku" siihen kuosiin.
Mä olen itsevarma ainoastaan silloin kun korkoa löytyy kannasta :D Vaatteet on kuin naamio, niitä voi vaihdella mielialan mukaan ja olla juuri sellainen kuin juuri sillä hetkellä haluaa. En todellakaan voisi joka päivä kulkea eläinkuosissa tai siihen kokonaan verhottuna. Joinain pikku ripauksin välillä.

• Tykkää
Reactions: famipala
Iltapäivää! Flunssaa ja kilometrejä pukannu pari päivää ja vapaata ollut onneksi... Toivottavasti pikkuhiljaa helpottaisi!
Tuli muuten äsken mieleen, että joku voisi ajatella, notta meikäläisellä on melkosen epäterveelliset elämäntavat; auton etupenkillä oli 3 askia Belmontin punaista, suklaata, Buranaa ja keksejä :D

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Melkein sain järjestettyä lippulappuseni! Jes. Ei oo kyllä vieläkään siisti hylly, mutta ei oo ihan yhtä paha kun oli aiemmin. Kohta pitäis jaksaa taas lähteä töitöi... Yhyyy, ei jaksais. Kuka menis mun puolesta?

Käytiin kirpparikierros, ostelin 50cm vaatteita ku löysin siskontytöille :)

Sitte tossa tulin luvanneeksi mennä lauantaiksi ylitöihin, 12h työpäivä tiedossa sitten lauantaina vielä, onneks oli muuten lyhkäne viikko nii ei tunnu niin pahalta tuo päivä sitte. Sekä se palkka kyllä saa aika hyvin jaksaan, minkä siitä sitte yhestä päivästä saa. :)

Jellou:wave:

Mitäpäs tänne tänään? Vitsit että oli keväinen fiilis ajella kotiin,hyvää musiikkia ja arska paistoi. Vaikken kaksipyöräisistä niin välitä edelleenkään niin kyllä HD on hieno peli:p tuli vastaan ja valoissa sainkin sitten ihastella. Nyt pitäis sitten päättää se kesäloman alkamispäivä,esimies kävi sitä nyt vielä kyselemässä et pakko se on sitten lyödä alkamispäivä lukkoon.
Heinäkuun puoleen väliin kai sit alotuspäivä....ehkä:D

Lady Gardenea
Jellou:wave:

Mitäpäs tänne tänään? Vitsit että oli keväinen fiilis ajella kotiin,hyvää musiikkia ja arska paistoi. Vaikken kaksipyöräisistä niin välitä edelleenkään niin kyllä HD on hieno peli:p tuli vastaan ja valoissa sainkin sitten ihastella. Nyt pitäis sitten päättää se kesäloman alkamispäivä,esimies kävi sitä nyt vielä kyselemässä et pakko se on sitten lyödä alkamispäivä lukkoon.
Heinäkuun puoleen väliin kai sit alotuspäivä....ehkä:D
Hello, ei kummempia täällä nyt. :wave:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä