The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
:O

en sun vastausta kauhistele vaan tota sun lainaamaa tekstiä ...Mulla erilaisia vibralla ja ilman..mitä helv... Mulla mitään ole sikäli mikäli se kenellekkään kuuluu mutta eipä mitkään tekojutut kiinnosta tätä naista,aito on aina aito:D
Taas häpeissäni teen tunustuksen häpeän Puna poskilla, mulla on vaan käsiraudat :|
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
:O

en sun vastausta kauhistele vaan tota sun lainaamaa tekstiä ...Mulla erilaisia vibralla ja ilman..mitä helv... Mulla mitään ole sikäli mikäli se kenellekkään kuuluu mutta eipä mitkään tekojutut kiinnosta tätä naista,aito on aina aito:D
Noi ton toisen harmaan jutut on just hauskoja tollasia :D Mut tuo toinen on ihan mauttomuuksiin menevä pelle..
 
No mutta joskus käy niin että mies ei anna tai ei ole parisuhteessa. Mulle ainakin on käynyt niin. :whistle:
Aina oon saanut parisuhteessa:D ja sinkkuna saa jos vaan vaivautuu sen verran lähteä saalistaa mutta nyt on niin kyllästynyt että ei ees huvita lähteä ja mitään f-buddy juttuja en voi ajatella kun iskee ne tunteet heti. Mutta en mä korviketta tarvi.

tuleekohan tässä vähän liikaa infoa omasta sex lifestä :D
 
Aina oon saanut parisuhteessa:D ja sinkkuna saa jos vaan vaivautuu sen verran lähteä saalistaa mutta nyt on niin kyllästynyt että ei ees huvita lähteä ja mitään f-buddy juttuja en voi ajatella kun iskee ne tunteet heti. Mutta en mä korviketta tarvi.

tuleekohan tässä vähän liikaa infoa omasta sex lifestä :D
on se eräillä helppoa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Lilith Le Nuit
Aina oon saanut parisuhteessa:D ja sinkkuna saa jos vaan vaivautuu sen verran lähteä saalistaa mutta nyt on niin kyllästynyt että ei ees huvita lähteä ja mitään f-buddy juttuja en voi ajatella kun iskee ne tunteet heti. Mutta en mä korviketta tarvi.

tuleekohan tässä vähän liikaa infoa omasta sex lifestä :D
Ei ole. Yksityiskohtiin ei tarvi mennä. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä