tinku, ryökäle, paljastui paljokkaaksi :heart:
tinku, ryökäle, paljastui paljokkaaksi :heart:
jäis varmaan...tai sitten ei:vampire:Jäiskö meille muille yhtään miehiä siellä kommuunissa :snotty:
Mie olen vain kokkina kunnes saan itelleni kaksi vakutuista naista..Jäiskö meille muille yhtään miehiä siellä kommuunissa :snotty:
haittaaksevaarana on että se imis mehut koko äijäkööristä
pitänee asettaa kiintiöt
VakiNaista vaginaista...Mie olen vain kokkina kunnes saan itelleni kaksi vakutuista naista..
olkoon toinen niistä tuo paljokasMie olen vain kokkina kunnes saan itelleni kaksi vakutuista naista..
No mut sinä teet meille sit murkinat niin saadaan vähän lisäenrgiaa:xmas:Mie olen vain kokkina kunnes saan itelleni kaksi vakutuista naista..
Eli yksi F! Food!No mut sinä teet meille sit murkinat niin saadaan vähän lisäenrgiaa:xmas:
äläs rupee sutenööriks :kieh:olkoon toinen niistä tuo paljokas
Kukaon paljokas?olkoon toinen niistä tuo paljokas
Ketä sä valkkaisit? :xmas:Mie olen vain kokkina kunnes saan itelleni kaksi vakutuista naista..
no arvaaKukaon paljokas?
Milläs aiot meidät yllättää? :kiss:Son hyvä, ku mä oon pitäny itteni salassa, nii tuutta yllättymään :vampire:
samma häär:O
en sun vastausta kauhistele vaan tota sun lainaamaa tekstiä ...Mulla erilaisia vibralla ja ilman..mitä helv... Mulla mitään ole sikäli mikäli se kenellekkään kuuluu mutta eipä mitkään tekojutut kiinnosta tätä naista,aito on aina aito
ei löydy eimulla ei oo niitäkään.
Äkäslompolo kuulostaa ihan järkyltä :|äkäslompolon mauri tuo on kyllä hauska
mä en aina mutta ei aina mieskään :ashamed:Aina oon saanut parisuhteessa ja sinkkuna saa jos vaan vaivautuu sen verran lähteä saalistaa mutta nyt on niin kyllästynyt että ei ees huvita lähteä ja mitään f-buddy juttuja en voi ajatella kun iskee ne tunteet heti. Mutta en mä korviketta tarvi.
tuleekohan tässä vähän liikaa infoa omasta sex lifestä
sama juttumeille tarvittaisiin sellainen osallistuva isä, kotihommat jne hoituu.
mutta sellanen joka veisi lapsia uimaan, luistelemaan, hiihtämään you name it
Mie olen vain kokkina kunnes saan itelleni kaksi vakutuista naista..
Ei mp.kään oo aina halutessaan saanut. Joskus asuttiin eri osotteissa, ollaan oltu reissuissa jne. Ja välillä on ne aiemmin puhutut naistenpäivätkin.mä en aina mutta ei aina mieskään :ashamed: