:Ono ei pojat puoletkaan saa kotona juuri lainkaan
Pelottavaa...
:Ono ei pojat puoletkaan saa kotona juuri lainkaan
Mikähän siinäkin on En ymmärrä.no ei pojat puoletkaan saa kotona juuri lainkaan
Mää käyn eka kuntoileen ja tuun sit teidän sekaanMeikä voi tulla seuraksi piehtaroimaan
jooooo!!!mää käyn eka kuntoileen ja tuun sit teidän sekaan
no myönnän että mulla ei henkkoht ole valitukselle sijaaeli sinä ,sullahan se helppoa on.
mä luin tän monta kertaa enkä silti tajunnu...jotain murretta vääntelet.Suomeksi kiitosno ei pojat puoletkaan saa kotona juuri lainkaan
Niinpä, en miekään saanu aina kun halusin. Hyvä ku 2 kertaa kk sain.no jotku saa aina kun ne haluu...
Että valtaosa parisuhteessa olevista äijistä kärsii puutetiloissa kun (kaikilla) naisilla ei oo yhtä eläimelliset himot.mä luin tän monta kertaa enkä silti tajunnu...jotain murretta vääntelet.Suomeksi kiitos
Olimme kai lakanoiden joukossa... Tule mukaan!Pah, ette ees nää mua :snotty:
kahvis näemmä suomensi ja korkojen kerallamä luin tän monta kertaa enkä silti tajunnu...jotain murretta vääntelet.Suomeksi kiitos
No niin,nyt tajusinkin jotain. mä olen aina ollut se joka tahtoo ja tahtooo:ashamed: ja sit miehet ollut ai vielä vai:O En mä mikään kone ole mutta onhan se kivaa puuhaa,mitä sitä kietämään mut mistään kinkyjutuista en tykkää.Että valtaosa parisuhteessa olevista äijistä kärsii puutetiloissa kun (kaikilla) naisilla ei oo yhtä eläimelliset himot.
no eipä ihme että lajitoveri joutui kierrätykseenNiinpä, en miekään saanu aina kun halusin. Hyvä ku 2 kertaa kk sain.
No niin,nyt tajusinkin jotain. mä olen aina ollut se joka tahtoo ja tahtooo:ashamed: ja sit miehet ollut ai vielä vai:O En mä mikään kone ole mutta onhan se kivaa puuhaa,mitä sitä kietämään mut mistään kinkyjutuista en tykkää.
*kiss kiss* öitä!Painun nukkuu, öitä. :kiss:
:kiss: kuumia kommuuniuniaPainun nukkuu, öitä. :kiss:
älä nyt..mä ihan nolostun :ashamed:
Oot niin söpö!
Jäiskö meille muille yhtään miehiä siellä kommuunissa :snotty:tinku, ryökäle, paljastui himokkaaksi :heart:
Näin sinut senkin vihreäsilmäinen punapää..Pah, ette ees nää mua :snotty:
vaarana on että se imis mehut koko äijäkööristäJäiskö meille muille yhtään miehiä siellä kommuunissa :snotty: