No nyt on lakanat vaihdettu ja makkari imurrettu... Sopii sitten piehtaroida puhtaissa lakanoissa. Ja ihan yksin... yhyy...
Taas häpeissäni teen tunustuksen häpeän Puna poskilla, mulla on vaan käsiraudat :|:O
en sun vastausta kauhistele vaan tota sun lainaamaa tekstiä ...Mulla erilaisia vibralla ja ilman..mitä helv... Mulla mitään ole sikäli mikäli se kenellekkään kuuluu mutta eipä mitkään tekojutut kiinnosta tätä naista,aito on aina aito
No mutta joskus käy niin että mies ei anna tai ei ole parisuhteessa. Mulle ainakin on käynyt niin.:O
en sun vastausta kauhistele vaan tota sun lainaamaa tekstiä ...Mulla erilaisia vibralla ja ilman..mitä helv... Mulla mitään ole sikäli mikäli se kenellekkään kuuluu mutta eipä mitkään tekojutut kiinnosta tätä naista,aito on aina aito
Noi ton toisen harmaan jutut on just hauskoja tollasia Mut tuo toinen on ihan mauttomuuksiin menevä pelle..:O
:hug: Semmosta se on. :|No nyt on lakanat vaihdettu ja makkari imurrettu... Sopii sitten piehtaroida puhtaissa lakanoissa. Ja ihan yksin... yhyy...
Meikä voi tulla seuraksi piehtaroimaanNo nyt on lakanat vaihdettu ja makkari imurrettu... Sopii sitten piehtaroida puhtaissa lakanoissa. Ja ihan yksin... yhyy...
mulla ei oo niitäkään.Taas häpeissäni teen tunustuksen häpeän Puna poskilla, mulla on vaan käsiraudat :|
JuuOkei eli uskallan ehkä nyt ottaa sen ja huomisesta sit se kolme per päivä 8 tunnin välein.
Meikä voi tulla seuraksi piehtaroimaan
Mun kaverilla oli kans tollai 8h välein lääkekuuri, se otti lääkkeet ja vesipullon yöpöydälle niin ei tarvinnu edes nousta yöllä sitä varten vaikka kello herättikin.Okei eli uskallan ehkä nyt ottaa sen ja huomisesta sit se kolme per päivä 8 tunnin välein.
Aina oon saanut parisuhteessa ja sinkkuna saa jos vaan vaivautuu sen verran lähteä saalistaa mutta nyt on niin kyllästynyt että ei ees huvita lähteä ja mitään f-buddy juttuja en voi ajatella kun iskee ne tunteet heti. Mutta en mä korviketta tarvi.No mutta joskus käy niin että mies ei anna tai ei ole parisuhteessa. Mulle ainakin on käynyt niin.
no toki kukas se asukaan jossain täälläpäin jopa, ei tarvitsisi muuttaa kovinkaan kauasAlaks olee?
on se eräillä helppoaAina oon saanut parisuhteessa ja sinkkuna saa jos vaan vaivautuu sen verran lähteä saalistaa mutta nyt on niin kyllästynyt että ei ees huvita lähteä ja mitään f-buddy juttuja en voi ajatella kun iskee ne tunteet heti. Mutta en mä korviketta tarvi.
tuleekohan tässä vähän liikaa infoa omasta sex lifestä
Mä en pysy enää niiden perässä et kuka on sama ja kuka eri vai onko ne kaikki yhtä ja samaa vai mitä ne on.Huvinsa kullakin mutta paljon näkee vaivaa kun tänne jaksaa tollasia kirjotella.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28079058:Noi ton toisen harmaan jutut on just hauskoja tollasia Mut tuo toinen on ihan mauttomuuksiin menevä pelle..
Ei ole. Yksityiskohtiin ei tarvi mennä.Aina oon saanut parisuhteessa ja sinkkuna saa jos vaan vaivautuu sen verran lähteä saalistaa mutta nyt on niin kyllästynyt että ei ees huvita lähteä ja mitään f-buddy juttuja en voi ajatella kun iskee ne tunteet heti. Mutta en mä korviketta tarvi.
tuleekohan tässä vähän liikaa infoa omasta sex lifestä
mite ni?on se eräillä helppoa
Sanoo parisuhteessa oleva ihminen jonka ei tarvitse miettiä keneltä sitä saa.on se eräillä helppoa
no jotku saa aina kun ne haluu...mite ni?
Missä päin sä asuit?no toki kukas se asukaan jossain täälläpäin jopa, ei tarvitsisi muuttaa kovinkaan kauas
no ei pojat puoletkaan saa kotona juuri lainkaanSanoo parisuhteessa oleva ihminen jonka ei tarvitse miettiä keneltä sitä saa.
Minulla olisi ihan juuri vaihdetut lakanatnyt on ehkä jokin plääh kausi, tai siis jälkivuodot just ohi ja heti pitäisi lakanoita heilutella. ehkäpä se tästä
eli sinä ,sullahan se helppoa on.no jotku saa aina kun ne haluu...