ei |Ojokos se lapsenvahtijuttu selvisi?
ei |Ojokos se lapsenvahtijuttu selvisi?
Ajan kuule. Autolla tai melalla.
no höhei |O
ei tee mieli olla missään yhteyksissä kun ei oo kommentoinu mitenkää mitääno höh
joko kysyt huomenna mikä meininki tai teet omat suunnitelmasi ja sanot sori, ei käy
mutta ei välttämättä harmailleOli miten oli, minusta kuitenkin nuo kaikenmaailman postimiesjutut eivät olleet oikein asiallista avautumisenyrityksen avaamista.
Minä sanon asiat suoraan, en kiertelemällä. Enkä jätä kellekään tulkinnanvaraa ja niin saisivat tehdä kaikki muutkin.
no niin, sitten annat ollaei tee mieli olla missään yhteyksissä kun ei oo kommentoinu mitenkää mitää
Perkele, kun mä kiehun 0-100 sekunnissa, niin aina ei pysy nuo sanat sisässä. Livessä ne tulee suusta pihalle sammakkoina ja välillä suollan ne näppäimistölle, jos nettiangstit iskee.mutta ei välttämättä harmaille
ei jaksa innostuttaa niitä tässä
ajatelkoon mitä ajattelee, pääasia että itse tietää mitä ajattelee
jos tietää itsekään
ihme sherlokki :OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078768:Tais tulla harmailija selvitettyä... Kyllä siihe jokunen tovi menikin, mutta aika selvää jo on, kuka on kyseessä
Täytyy tunnustaa tietämättömyyteni. Valaisisitko?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078768:Tais tulla harmailija selvitettyä... Kyllä siihe jokunen tovi menikin, mutta aika selvää jo on, kuka on kyseessä
Onnittelut.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28078786:Tere, eilen tuli vanhetuttua
Tosi "harmaa" tosiaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078768:Tais tulla harmailija selvitettyä... Kyllä siihe jokunen tovi menikin, mutta aika selvää jo on, kuka on kyseessä
jokainen tekee miten haluaaPerkele, kun mä kiehun 0-100 sekunnissa, niin aina ei pysy nuo sanat sisässä. Livessä ne tulee suusta pihalle sammakkoina ja välillä suollan ne näppäimistölle, jos nettiangstit iskee.
Jep.. Ollu aikasemmi jo pieni kutina ja se vaan varmistuu koko ajan...ihme sherlokki :O
Onnea :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28078786:Tere, eilen tuli vanhetuttua
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078801:Jep.. Ollu aikasemmi jo pieni kutina ja se vaan varmistuu koko ajan...
yyyyyyyyyyymehän lähdetään PK:n kanssa samaan aikaan :O :xmas:
mehän lähdetään PK:n kanssa samaan aikaan :O :xmas: