parempi kuin ei noteeraa ollenkaanSä et tiedä mitä mä olen nähnyt mun miehen tekevän, joten mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä se tästä ajattelis.ja kyllä eroa harkitsen erittäin vakavasti.
tarkoitin siis tuota harmaata
parempi kuin ei noteeraa ollenkaanSä et tiedä mitä mä olen nähnyt mun miehen tekevän, joten mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä se tästä ajattelis.ja kyllä eroa harkitsen erittäin vakavasti.
Hmm.. siulla käsiraudat ja miulla ruoska..Sinänsä kun asia sinulle mitenkään kuuluu, niin ei löydy kyllä rengasta, eikä pumppua sun kummemmin.
Käsiraudat kylläkin. :xmas:
Eivat nuo nyt niin ehdottomia vaatimuksia ole, etteiko kauppoja tulisi.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078661:olin ehdottamassa itseäni, mutta nuo boldatut kohdat ei oikeen osu muhun, tai ehkä tuo sopuisa saattais osua.. Nii ja lastenkin kanssa saattaa toisinaan mennä hermo, mutta Noh, päästäänkö kauppoihin silti?
Pitäisikö meidän yhdistää voimavaramme?Hmm.. siulla käsiraudat ja miulla ruoska..
no voihan sitäJep !
Hups: nyt meni tarkoitukset sekaisin. Luulin että tarkoitettiin notta sitä voi harrastaa suihkussa muutenkin. :snotty:
Nyt sait minut miettiväiseksi. Onko hän yhtynyt kesälomamatkalla lampaaseen? Työntänyt kotona peniksensä kardmummaputkiloon? Hieronut itseään lehdenjakajan takamusta vasten? Kourinut partionjohtajaa?Sä et tiedä mitä mä olen nähnyt mun miehen tekevän, joten mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä se tästä ajattelis.ja kyllä eroa harkitsen erittäin vakavasti.
Niin ois mut nyt palo käämiparempi kuin ei noteeraa ollenkaan
tarkoitin siis tuota harmaata
Nyt tähän väliin, JEP!no voihan sitä
:hug: :kiss:Sä et tiedä mitä mä olen nähnyt mun miehen tekevän, joten mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä se tästä ajattelis.ja kyllä eroa harkitsen erittäin vakavasti.
Vittuakos se sinulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Jäi ajatteletuttamaan;28078674:Nyt sait minut miettiväiseksi. Onko hän yhtynyt kesälomamatkalla lampaaseen? Työntänyt kotona peniksensä kardmummaputkiloon? Hieronut itseään lehdenjakajan takamusta vasten? Kourinut partionjohtajaa?
ostaa katsos sellaista muovitettua froteetaNiin voi jos on runsaat vuodot. Paitsi mun selkä ei kestä suihkussa leikkimistä..
Siinäpähän sitten mietit vaikka ensi vuoteen.Alkuperäinen kirjoittaja Jäi ajatteletuttamaan;28078674:Nyt sait minut miettiväiseksi. Onko hän yhtynyt kesälomamatkalla lampaaseen? Työntänyt kotona peniksensä kardmummaputkiloon? Hieronut itseään lehdenjakajan takamusta vasten? Kourinut partionjohtajaa?
Nyt on pakko todeta, että PEESI!Vittuakos se sinulle kuuluu?
toisesta silmästä sisään, toisesta ulosNiin ois mut nyt palo käämi
Beige vulva? :OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078697:Nyt on pakko todeta, että PEESI!
No hyvä sitte.. Täältä kyllä saattaa tulla sitten mukana parit kotiorjatkin lisää, mutta sekään ei varmaan haittane..Eivat nuo nyt niin ehdottomia vaatimuksia ole, etteiko kauppoja tulisi.
Sangria otti asian itse puheeksi, joten oletin hänen haluavan avautua.Vittuakos se sinulle kuuluu?
tai mies vaihtoon ja lelujakin tilalleEeeeiii...? :saint:
enaa.
Mies vaihtoon, lelut vaihtoon.
Ihan miten sä haluut..Beige vulva? :O
Sullapa on mielenkiintosia fantasioita, mut sori, me ei silti haluttais lukea niitä täältä. Jos menisit jonnekin muulle foorumille kertomaan niistä, niin saattaisit saada kohtalotovereita.. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Jäi ajatteletuttamaan;28078674:Nyt sait minut miettiväiseksi. Onko hän yhtynyt kesälomamatkalla lampaaseen? Työntänyt kotona peniksensä kardmummaputkiloon? Hieronut itseään lehdenjakajan takamusta vasten? Kourinut partionjohtajaa?
Ajan kuule. Autolla tai melalla.No mites on? Ajaako pikkukaupunkilainen kelillä kuin kelillä?