The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078661:
olin ehdottamassa itseäni, mutta nuo boldatut kohdat ei oikeen osu muhun, tai ehkä tuo sopuisa saattais osua.. Nii ja lastenkin kanssa saattaa toisinaan mennä hermo, mutta :D Noh, päästäänkö kauppoihin silti? :rolleyes:
Eivat nuo nyt niin ehdottomia vaatimuksia ole, etteiko kauppoja tulisi. :D
 
Jäi ajatteletuttamaan
Sä et tiedä mitä mä olen nähnyt mun miehen tekevän, joten mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä se tästä ajattelis.ja kyllä eroa harkitsen erittäin vakavasti.
Nyt sait minut miettiväiseksi. Onko hän yhtynyt kesälomamatkalla lampaaseen? Työntänyt kotona peniksensä kardmummaputkiloon? Hieronut itseään lehdenjakajan takamusta vasten? Kourinut partionjohtajaa?
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Jäi ajatteletuttamaan;28078674:
Nyt sait minut miettiväiseksi. Onko hän yhtynyt kesälomamatkalla lampaaseen? Työntänyt kotona peniksensä kardmummaputkiloon? Hieronut itseään lehdenjakajan takamusta vasten? Kourinut partionjohtajaa?
Siinäpähän sitten mietit vaikka ensi vuoteen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Jäi ajatteletuttamaan;28078674:
Nyt sait minut miettiväiseksi. Onko hän yhtynyt kesälomamatkalla lampaaseen? Työntänyt kotona peniksensä kardmummaputkiloon? Hieronut itseään lehdenjakajan takamusta vasten? Kourinut partionjohtajaa?
Sullapa on mielenkiintosia fantasioita, mut sori, me ei silti haluttais lukea niitä täältä. Jos menisit jonnekin muulle foorumille kertomaan niistä, niin saattaisit saada kohtalotovereita.. :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sivusta huomauttaja
Minusta taas Sangrialta hieman tyhmää avautua täällä siitä, mitä miehensä on tai ei ole tehnyt. Sangria kuitenkin on täällä monesti julkaissut kuvia itsestään, joten helppo yhdistää myös mieheen, jos on nämä joskus nähnyt jossakin yhdessä tai on tuttu

Mutta jatkakaa toki
 
[QUOTE="Nono";28078707]Sangria otti asian itse puheeksi, joten oletin hänen haluavan avautua.

PS. Mietit aiemmin kiroilemisen vähentämistä. Ei ole tainnut oikein onnistua toistaiseksi, vai?[/QUOTE]

tuskin kuitenkaan sulle :LOL:

meillä kun on tuo yv mahdollisuuskin :popcorn:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä