Vastaus löytynee hyvinkin läheltä......Täytyy tunnustaa tietämättömyyteni. Valaisisitko?
laitoin viestiä...
Vastaus löytynee hyvinkin läheltä......Täytyy tunnustaa tietämättömyyteni. Valaisisitko?
mulle jaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078843:Vastaus löytynee hyvinkin läheltä......
laitoin viestiä...
kuka lie..Täytyy myöntää että mie oon vaihteeks taas pihalla..joku tulee ja toinen lähtee..kuka tääl häiriköi??
Tää on kyllä taas melkosta. Tainnu jäädä lääkkeet taas ottamatta joltakulta...Täytyy myöntää että mie oon vaihteeks taas pihalla..joku tulee ja toinen lähtee..kuka tääl häiriköi??
samma häär, oon ulkona kuin tamppoonin naruTäytyy myöntää että mie oon vaihteeks taas pihalla..joku tulee ja toinen lähtee..kuka tääl häiriköi??
Mulleki :snotty:mulle ja
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078931:Mun tarvii varmistua asiasta ensin, lupaan kertoa heti, kun hän tekee viimisen virheensä :kiss: Sen aikaa teidän pitää malttaa mielenne
Luin että parjaa lapsia, ja mietin et onpas omituinen vaatimus. Hissi puolimatkassa....Lakanoiden vaihto ja tiskikoneen uudelleenpanostus seka muutama muu sekalainen orjuus viela odottamassa :headwall: |O
Mista saisi sellaisen kotihengettaren? Olen jo aiemminkin suunnitellut ottavani itselleni vaimon, sukupuolella ei ole merkitysta, kunhan tykkaa siivota jalkiani, on sopuisa, pieniruokainen, mukava ja parjaa lastenkin kanssa.
Ei sen pitäis olla vaarallista.. Välillä ainaki ku saa antibioottia lapsille puoliltapäivin, nii käskevät antaa sen aamuannoksen sillon heti ja sit illalla ja seuraavana päivänä ihan normaalisti..kukaan ei vastannut mun pilleri kysymykseen? no enkai mä siihen kuole vaikka se väli ei nyt ja päiväsen pillerin välillä olekaan se 8tuntia.
Alaks olee?meille tarvittaisiin sellainen osallistuva isä, kotihommat jne hoituu.
mutta sellanen joka veisi lapsia uimaan, luistelemaan, hiihtämään you name it
:O
Okei eli uskallan ehkä nyt ottaa sen ja huomisesta sit se kolme per päivä 8 tunnin välein.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078987:Ei sen pitäis olla vaarallista.. Välillä ainaki ku saa antibioottia lapsille puoliltapäivin, nii käskevät antaa sen aamuannoksen sillon heti ja sit illalla ja seuraavana päivänä ihan normaalisti..