The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Lakanoiden vaihto ja tiskikoneen uudelleenpanostus seka muutama muu sekalainen orjuus viela odottamassa :headwall: |O

Mista saisi sellaisen kotihengettaren? Olen jo aiemminkin suunnitellut ottavani itselleni vaimon, sukupuolella ei ole merkitysta, kunhan tykkaa siivota jalkiani, on sopuisa, pieniruokainen, mukava ja parjaa lastenkin kanssa.
Luin että parjaa lapsia, ja mietin et onpas omituinen vaatimus. Hissi puolimatkassa.... :D
 
kukaan ei vastannut mun pilleri kysymykseen? no enkai mä siihen kuole vaikka se väli ei nyt ja päiväsen pillerin välillä olekaan se 8tuntia.
Ei sen pitäis olla vaarallista.. Välillä ainaki ku saa antibioottia lapsille puoliltapäivin, nii käskevät antaa sen aamuannoksen sillon heti ja sit illalla ja seuraavana päivänä ihan normaalisti..
 
kahvikirahvi
[QUOTE="Utelias";28078617]Kun teitä niin kovasti nuo seksihommat kiinnostavat, niin kertokaapa sedälle mitä seksivälineitä teiltä löytyy? Voisin kuvitella, että Familta ja Kahvikirahvilta ei löydy mitään, Ariekselta löytyy käsiraudat, Sangrialta dildo vibraattorilla ja Tinkuliinilta monta erilaista dildoa vibralla ja ilman. Pikkukaupunkilaiselta peenisrengas ja ehkä hän on ostanut myös penispumpun pumpatakseen pikkukaveriaan isommaksi. Morriganilta taas voisin kuvitella löytyvän intiaanimiehen puusta vuoleman tekopeniksen[/QUOTE]

Löytyypäs.
 
IhanaValo
Mie lähen nukkuu nyt..toivottavasti kuopus nyt sais nukuttua, äsken heräs itkemään, vissiin pahaa unta nähny. Väsy on jo miullakin ja mies lohkas nyt illalla semmosen jutun ettei paljon naurata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078987:
Ei sen pitäis olla vaarallista.. Välillä ainaki ku saa antibioottia lapsille puoliltapäivin, nii käskevät antaa sen aamuannoksen sillon heti ja sit illalla ja seuraavana päivänä ihan normaalisti..
Okei eli uskallan ehkä nyt ottaa sen ja huomisesta sit se kolme per päivä 8 tunnin välein.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä