Aika mystiseltä. Kyllä on aika kulunut. Toisaalta positiivisiakin ajatuksia, että kyllä sitä on itse hyvin säilynyt.:wave:
no miltäs tuntui
Aika mystiseltä. Kyllä on aika kulunut. Toisaalta positiivisiakin ajatuksia, että kyllä sitä on itse hyvin säilynyt.:wave:
no miltäs tuntui
Tuo muuten on janna juttu: kaikki muut ikaantyvat ja rupsahtavat, mutta itse ei ikina. :saint:Aika mystiseltä. Kyllä on aika kulunut. Toisaalta positiivisiakin ajatuksia, että kyllä sitä on itse hyvin säilynyt.
entäs sinä itse?No mites on? Ajaako pikkukaupunkilainen kelillä kuin kelillä?
elämä kuluttaa joitainAika mystiseltä. Kyllä on aika kulunut. Toisaalta positiivisiakin ajatuksia, että kyllä sitä on itse hyvin säilynyt.
jokos se lapsenvahtijuttu selvisi?Haluisin ensi viikonloppuna harrastaa muinaista suomalaista itsepäihtymyslajia.
Sä et tiedä mitä mä olen nähnyt mun miehen tekevän, joten mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä se tästä ajattelis.ja kyllä eroa harkitsen erittäin vakavasti.Sangria... Olisiko sinulle ihan ok, jos miehesi flirttailisi samalla tavalla vieraiden naisten kanssa? Puhut koko ajan seksijuttuja täällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paljonko maksat? Hoidatko sä sit mun pipiä selkää? :xmas:Lakanoiden vaihto ja tiskikoneen uudelleenpanostus seka muutama muu sekalainen orjuus viela odottamassa :headwall: |O
Mista saisi sellaisen kotihengettaren? Olen jo aiemminkin suunnitellut ottavani itselleni vaimon, sukupuolella ei ole merkitysta, kunhan tykkaa siivota jalkiani, on sopuisa, pieniruokainen, mukava ja parjaa lastenkin kanssa.
Hoidan tietenkin... tayshoito kuuluu sopimukseenPaljonko maksat? Hoidatko sä sit mun pipiä selkää? :xmas:
Jep. Noh, tuon kyseisen ihmisen elämäntyyli on ehkä ollut vähän raju .elämä kuluttaa joitain
Aika köyhää tosiaan, meillä kyllä on aina kummallisesti puhtaat astiat hävinny koneesta, mikälie hengetär ne sieltä käy poimimassa...Zombi-virukseni ei estanyt taloa sotkemasta ilmeisesti itse itseaan... Tiskikoneen sentaan korjasin, mutta ei sekaan ihmeita nayta tehneen. Vain pesee tiskit, jos ne sinne laittaa, aika koyhaa.
Olisikin niin, etta lapsiorjat hyytyisivat aina samaan aikaan kuin minakin, vaan ei.
Eli sinulla ja Arieksella saattaa sittenkin olla mahdollisuus yhteiseen onneen!! Tämä oli iloinen uutinen minulle! Varmaan myös sille ennustajalle, joka täällä joskus ennusti jotakin saman suuntaista!Sä et tiedä mitä mä olen nähnyt mun miehen tekevän, joten mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä se tästä ajattelis.ja kyllä eroa harkitsen erittäin vakavasti.
Minulla ei mitaan... :saint:Mulla on dildo ja nahkaruoska.
Ei vai..Minulla ei mitaan... :saint:
Eeeeiii...? :saint:Ei vai..
olin ehdottamassa itseäni, mutta nuo boldatut kohdat ei oikeen osu muhun, tai ehkä tuo sopuisa saattais osua.. Nii ja lastenkin kanssa saattaa toisinaan mennä hermo, mutta Noh, päästäänkö kauppoihin silti?Lakanoiden vaihto ja tiskikoneen uudelleenpanostus seka muutama muu sekalainen orjuus viela odottamassa :headwall: |O
Mista saisi sellaisen kotihengettaren? Olen jo aiemminkin suunnitellut ottavani itselleni vaimon, sukupuolella ei ole merkitysta, kunhan tykkaa siivota jalkiani, on sopuisa, pieniruokainen, mukava ja parjaa lastenkin kanssa.
Jep !ja ihan ilman suihkuakin