The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"Utelias"
Kun teitä niin kovasti nuo seksihommat kiinnostavat, niin kertokaapa sedälle mitä seksivälineitä teiltä löytyy? Voisin kuvitella, että Familta ja Kahvikirahvilta ei löydy mitään, Ariekselta löytyy käsiraudat, Sangrialta dildo vibraattorilla ja Tinkuliinilta monta erilaista dildoa vibralla ja ilman. Pikkukaupunkilaiselta peenisrengas ja ehkä hän on ostanut myös penispumpun pumpatakseen pikkukaveriaan isommaksi. Morriganilta taas voisin kuvitella löytyvän intiaanimiehen puusta vuoleman tekopeniksen
 
Lilith Le Nuit
Lakanoiden vaihto ja tiskikoneen uudelleenpanostus seka muutama muu sekalainen orjuus viela odottamassa :headwall: |O

Mista saisi sellaisen kotihengettaren? Olen jo aiemminkin suunnitellut ottavani itselleni vaimon, sukupuolella ei ole merkitysta, kunhan tykkaa siivota jalkiani, on sopuisa, pieniruokainen, mukava ja parjaa lastenkin kanssa.
Paljonko maksat? Hoidatko sä sit mun pipiä selkää? :xmas:
 
Lilith Le Nuit
[QUOTE="Utelias";28078617]Kun teitä niin kovasti nuo seksihommat kiinnostavat, niin kertokaapa sedälle mitä seksivälineitä teiltä löytyy? Voisin kuvitella, että Familta ja Kahvikirahvilta ei löydy mitään, Ariekselta löytyy käsiraudat, Sangrialta dildo vibraattorilla ja Tinkuliinilta monta erilaista dildoa vibralla ja ilman. Pikkukaupunkilaiselta peenisrengas ja ehkä hän on ostanut myös penispumpun pumpatakseen pikkukaveriaan isommaksi. Morriganilta taas voisin kuvitella löytyvän intiaanimiehen puusta vuoleman tekopeniksen[/QUOTE]

Mulla on dildo ja nahkaruoska.
 
Lilith Le Nuit
[QUOTE="Hellou";28078623]Hyvät naiset ja herrat: Seksiä voi harrastaa kuukautisten aikana esimerkiksi suihkussa!!![/QUOTE]

Niin voi jos on runsaat vuodot. Paitsi mun selkä ei kestä suihkussa leikkimistä..
 
[QUOTE="Utelias";28078617]Kun teitä niin kovasti nuo seksihommat kiinnostavat, niin kertokaapa sedälle mitä seksivälineitä teiltä löytyy? Voisin kuvitella, että Familta ja Kahvikirahvilta ei löydy mitään, Ariekselta löytyy käsiraudat, Sangrialta dildo vibraattorilla ja Tinkuliinilta monta erilaista dildoa vibralla ja ilman. Pikkukaupunkilaiselta peenisrengas ja ehkä hän on ostanut myös penispumpun pumpatakseen pikkukaveriaan isommaksi. Morriganilta taas voisin kuvitella löytyvän intiaanimiehen puusta vuoleman tekopeniksen[/QUOTE]

aivan oikein :flower:

ei siveyden sipulilla voi sellaisia olla :D
 
Zombi-virukseni ei estanyt taloa sotkemasta ilmeisesti itse itseaan... Tiskikoneen sentaan korjasin, mutta ei sekaan ihmeita nayta tehneen. Vain pesee tiskit, jos ne sinne laittaa, aika koyhaa.

Olisikin niin, etta lapsiorjat hyytyisivat aina samaan aikaan kuin minakin, vaan ei.
Aika köyhää tosiaan, meillä kyllä on aina kummallisesti puhtaat astiat hävinny koneesta, mikälie hengetär ne sieltä käy poimimassa... :rolleyes:

Meillä stuo toine orja ymmärs tsipata ku mäki oon ollu puolkuollu, toinen lupas mennä hoitoon huomenna ja yks menee myymää liittimiä, saadaan zombeilla rauhassa tuon pojan kanssa sitte.. :D
 
Romantiikan puolesta
Sä et tiedä mitä mä olen nähnyt mun miehen tekevän, joten mua ei paskan vertaa kiinnosta mitä se tästä ajattelis.ja kyllä eroa harkitsen erittäin vakavasti.
Eli sinulla ja Arieksella saattaa sittenkin olla mahdollisuus yhteiseen onneen!! Tämä oli iloinen uutinen minulle! Varmaan myös sille ennustajalle, joka täällä joskus ennusti jotakin saman suuntaista!
 
Lakanoiden vaihto ja tiskikoneen uudelleenpanostus seka muutama muu sekalainen orjuus viela odottamassa :headwall: |O

Mista saisi sellaisen kotihengettaren? Olen jo aiemminkin suunnitellut ottavani itselleni vaimon, sukupuolella ei ole merkitysta, kunhan tykkaa siivota jalkiani, on sopuisa, pieniruokainen, mukava ja parjaa lastenkin kanssa.
olin ehdottamassa itseäni, mutta nuo boldatut kohdat ei oikeen osu muhun, tai ehkä tuo sopuisa saattais osua.. Nii ja lastenkin kanssa saattaa toisinaan mennä hermo, mutta :D Noh, päästäänkö kauppoihin silti? :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä