mä muuten en tiennyt tuollaistaTiesin. Mut menkat ei olekaan mulle mikään outo juttu. Naiset pärjäis hyvin iliman menkkoja, jos ei tarvi lisääntyä.
ja menkat on ihan turhat joo lisääntymisen jälkeen
kymmeniä vuosia saadaan niistä "nauttia"
mä muuten en tiennyt tuollaistaTiesin. Mut menkat ei olekaan mulle mikään outo juttu. Naiset pärjäis hyvin iliman menkkoja, jos ei tarvi lisääntyä.
Vai niin..Jos poreallas ois vaan naisille, niin siinä pitäis sit olla miehille jonkinlainen katsomo vieres et pääsevät katsomaan, ettei tarvi seistä.
kyllä se porealtaan rentouttava vaikutus tekis hyvää miehillekkinJos poreallas ois vaan naisille, niin siinä pitäis sit olla miehille jonkinlainen katsomo vieres et pääsevät katsomaan, ettei tarvi seistä.
mielummin vaikka hirvirata ilmakiväärille jos multa kysytään
molemmat käy =)Naisille bilis pöytä ja minibaari. :xmas:
Annetaan teille se hetken yksityisyys, vartijana joudun kylläkin asentemaan sinne allasosastolle turvakamerat..Jos poreallas ois vaan naisille, niin siinä pitäis sit olla miehille jonkinlainen katsomo vieres et pääsevät katsomaan, ettei tarvi seistä.
Rapakon takanahan on ollut pitkään tapana syödä pillereitä sillä tavalla että vuodessa ei välttämättä tule kuin vuodenaikojen mukaan kuukautisetmä muuten en tiennyt tuollaista
ja menkat on ihan turhat joo lisääntymisen jälkeen
kymmeniä vuosia saadaan niistä "nauttia"
Ei helvattu jos ne on kesäihmisiä, sitten tulee kyllä ukolle kylmä ja pitkä talvi..Rapakon takanahan on ollut pitkään tapana syödä pillereitä sillä tavalla että vuodessa ei välttämättä tule kuin vuodenaikojen mukaan kuukautiset
siis yhtä usein kuin vuodenajat vaihtuuEi helvattu jos ne on kesäihmisiä, sitten tulee kyllä ukolle kylmä ja pitkä talvi..
ahaaRapakon takanahan on ollut pitkään tapana syödä pillereitä sillä tavalla että vuodessa ei välttämättä tule kuin vuodenaikojen mukaan kuukautiset
Miksi niita sitten kutsutaan, tilikautisiksiko?Rapakon takanahan on ollut pitkään tapana syödä pillereitä sillä tavalla että vuodessa ei välttämättä tule kuin vuodenaikojen mukaan kuukautiset
hää hää.. :vampire:yritä tässä nyt sitten olla siveyden sipuli :snotty:
KvartaaleiksiMiksi niita sitten kutsutaan, tilikautisiksiko?
kvarttaalit?Miksi niita sitten kutsutaan, tilikautisiksiko?
hetkeks nukahin ni onkin puheenaihe muuttunut rättiviikkoihin
Kvartaali-portaalin portio-osioKvartaaleiksi
Noitten vika :snotty: Ne vinouttaa miunkin ajatuksenjuoksun..juoksee ihan vinoon..tai jotainyritä tässä nyt sitten olla siveyden sipuli :snotty:
minkä ihmeen noitten :saint:Noitten vika :snotty: Ne vinouttaa miunkin ajatuksenjuoksun..juoksee ihan vinoon..tai jotain
Mietippä millaiset mielialat on jos koko talven olis loskakelit? Sitä odottelee kesää jo marraskuussa.siis yhtä usein kuin vuodenajat vaihtuu
voisi mennä pilkkimään marraskuussa ja palata helmikuun lopussa.Mietippä millaiset mielialat on jos koko talven olis loskakelit? Sitä odottelee kesää jo marraskuussa.
Jos et ole huomannut niin tässä ketjussa vieräilevien ihmisten ajatusmaailma on hyvinkin suora.Noitten vika :snotty: Ne vinouttaa miunkin ajatuksenjuoksun..juoksee ihan vinoon..tai jotain