Sangria
Niinhän se olikin...me voidaan sitten jakaa, tai vuorotellaja mulla pillereiden
Niinhän se olikin...me voidaan sitten jakaa, tai vuorotellaja mulla pillereiden
niin kuka on kenenkin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28077412:Niii-i... Luultavasti kestettäis viikko, ei ehkä sitäkään, kun olis täysi sota päällä, luulen ma...
juuri luinkin tuostaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28078102:Ei... Aateltiin tässä vaan, josko perustettais ketjukommuuni.. :xmas:
Lisäsiipi lepoa varten miehille?no jos puolukkahilloviikot ei aiheuta tarpeellista lepopäivää niin ei auta muu kuin järkätä jotain reissua aika ajoin että saapi levähtää
no persetti, sehän olis huikan hyväLisäsiipi lepoa varten miehille?
mutta jos miehet on todella hyviä ja taitavia niin eihän monia tarvikaanOtan osaa valikoiman suppeuteen
kaheksan äitiä ja neljä isää, 24-sisarusta
ei taida piisata jos on pelkkä "ja"hyviä ja taitavia
Pitää se autoalli tehä. Ovensuussa hitosti rojua vanhoista ruohonleikkureista auton lohkoihin, pieni kulkuväylä ja takana sitten kunnon baari rakennettu jossa sohvat ja taulutelkutno persetti, sehän olis huikan hyvä
men-only alue jonne vois mennä lataantumaan
mullekin kävis tuollainenMie oon aika huono keittiössä..taitasin suosiolla hankkii semmosen kiltin sisäkön asun ja siivoilla..tai jotain :snotty:
+ tietsikka jolla vois palstailla :heart:Pitää se autoalli tehä. Ovensuussa hitosti rojua vanhoista ruohonleikkureista auton lohkoihin, pieni kulkuväylä ja takana sitten kunnon baari rakennettu jossa sohvat ja taulutelkut
Pitää se autoalli tehä. Ovensuussa hitosti rojua vanhoista ruohonleikkureista auton lohkoihin, pieni kulkuväylä ja takana sitten kunnon baari rakennettu jossa sohvat ja taulutelkut
Kaverilla on sellainen sekainen ja likainen autotalli ja takana paneeleilla ja parketilla varustettu huone jossa kaikki pelit ja vehkeet, takana hieman naaimoitu ovi pihalle+ tietsikka jolla vois palstailla :heart:
kuinka vaanNiinhän se olikin...me voidaan sitten jakaa, tai vuorotella
entäs biljardipöytä?+ tietsikka jolla vois palstailla :heart:
Ei sitä jouda pelaileen jos sohvalla rentoutuu ja palstailee.. Jääpalakone olis muuten ehdoton taikka kylmäpussejaentäs biljardipöytä?
Tiesin. Mut menkat ei olekaan mulle mikään outo juttu. Naiset pärjäis hyvin iliman menkkoja, jos ei tarvi lisääntyä.Tiesittekö muuten että yhdessä asuvilla naisilla usein kuukautiskierto synkronoituu?
Naisten poreallas? Mitä siitäkin tulisi?naisille oma kuntosali kunnonkohotukseen
ja poreallas rentoutumiseen
mielummin vaikka hirvirata ilmakiväärille jos multa kysytäänentäs biljardipöytä?
Naisille bilis pöytä ja minibaari. :xmas:entäs biljardipöytä?
Jos poreallas ois vaan naisille, niin siinä pitäis sit olla miehille jonkinlainen katsomo vieres et pääsevät katsomaan, ettei tarvi seistä.Naisten poreallas? Mitä siitäkin tulisi?