• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Hiton liukas tuolla ajella, muutenkin jääny kauhee kammo 5v takaisen kolarin vuoksi. Menee varmaan muilla hermot kun matelen kaikki mutkat :Dse tunne kun menetin auton hallinnan silloin ja sähkötolppa lähestyi...hrrr..
 
Jahans, täällä näemmä on muutkin olleet liikenteessä, niin kerronpa sitten, että tyttären kanssa vietettiin iltalaatuaikaa ja ajeltiin miltei 100 km hevoskopin kanssa.
Hienosti jaksaa tuo Cordoba vetää sitä koppia vähän huonommallakin kelillä. Tässä huomaa, mitä etua on siitä tehokkaamasta turbosta.
Ja yllätys yllätys, päästiin vielä uloskin autosta - ovet toimivat! :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jahans, täällä näemmä on muutkin olleet liikenteessä, niin kerronpa sitten, että tyttären kanssa vietettiin iltalaatuaikaa ja ajeltiin miltei 100 km hevoskopin kanssa.
Hienosti jaksaa tuo Cordoba vetää sitä koppia vähän huonommallakin kelillä. Tässä huomaa, mitä etua on siitä tehokkaamasta turbosta.
Ja yllätys yllätys, päästiin vielä uloskin autosta - ovet toimivat! :D
Edellisellä kerralla kun anoppilassa käytiin, välähti tolppa. Sanoin miehelle että jos sakot tulee, saa maksaa koska ajoikin :) Tänään ajeli rajoitusten mukaan.

Edellinen huomautus tuli mulle joulukuussa (40 alueella noin 50) ja nyt tuo tammikuussa tapahtunut oli 80 alueella 85.
 
Edellisellä kerralla kun anoppilassa käytiin, välähti tolppa. Sanoin miehelle että jos sakot tulee, saa maksaa koska ajoikin :) Tänään ajeli rajoitusten mukaan.

Edellinen huomautus tuli mulle joulukuussa (40 alueella noin 50) ja nyt tuo tammikuussa tapahtunut oli 80 alueella 85.
Juu, ei tuolla kelillä kauheasti paranekaan ajaa ylinopeutta.
Ainakaan koppi perässä. Vähän kauhistutti tuolla pöperökelillä lähteä noihin ylämäkiin, kun ei tiedä ikinä, miten se hevonen siellä perässä käyttäytyy. Ihan hyvin meni, mutta yhteen ylämäkeen meinattiin jäädä sutimaan, mutta kun pisti isompaa vaihdetta pesään ja kepitystä vähän väliä, niin kyllä se siitä nousi. :)

Mä sain huomautuksen kanssa viime vuoden loppupuolella, mulla oli sama nopeus.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
:hug:

älä huoli, kyllä mäkin suht varovasti talvella ajan
ainakin mutkissa :saint:
Ei ne mutkat niin pahoja ole, muistaa vaan, että ennen mutkaa hidastetaan ja mutkassa sitten saa jo kaasuttaa. Ja kaasulla korjataan, jos sattuu lähtemään luistelemaan, ei suinkaan jarrulla. Kytkimellä voi myös avittaa. ;)
Nimim. yli miljoona kilometriä henkilöautoa ajanut.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Juu, ei tuolla kelillä kauheasti paranekaan ajaa ylinopeutta.
Ainakaan koppi perässä. Vähän kauhistutti tuolla pöperökelillä lähteä noihin ylämäkiin, kun ei tiedä ikinä, miten se hevonen siellä perässä käyttäytyy. Ihan hyvin meni, mutta yhteen ylämäkeen meinattiin jäädä sutimaan, mutta kun pisti isompaa vaihdetta pesään ja kepitystä vähän väliä, niin kyllä se siitä nousi. :)

Mä sain huomautuksen kanssa viime vuoden loppupuolella, mulla oli sama nopeus.
Suht hyvä keli oli ajella tänään kun aura oli mennyt just ja tuolloin tammikuussa kun kamera välkähti oli ihan normi talvipakkaskeli.

Montakohan huomautusta tarvitaan että tulee jo sakko? Vaikka ylinopeutta olisi vain vähän?
Mun auton nopeusmittari näyttää kahdella eri nopeusnäytöllä pikkasen vähemmän kuin "viisari".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä