Aries 78
Ruottalaiset teki hupailu mielessä muutaman musiikkivideon ja nehän alkoikin myymään suomessa kuin häkä
Ruottalaiset teki hupailu mielessä muutaman musiikkivideon ja nehän alkoikin myymään suomessa kuin häkä
Mulla vaan tuli mieleen mä ja mun auto ku tuolla kurvaillaan menemään :saint:Ruottalaiset teki hupailu mielessä muutaman musiikkivideon ja nehän alkoikin myymään suomessa kuin häkä
varmaan ollut näkyHyvvee sunnuntai-iltapäivää kaikille! =)
Eilen tuli otettua vähän kaverin kanssa kuppia ja autokin jäi juottolan pihaan.
Aamulla sitä kaverin kanssa Seatilla hakemaan, kun promillemittari näytti jo nollaa ja päästiin jopa sisäänkin, mutta eikös sitten siellä baarin pihassa ovet jumineet ja kaveri meni sitten peräkontin kautta hakemaan mun autoni... Ei suinkaan ollut uteliaita katseita ympärillä. Ja nyt on varattu aika siihen lohkolämmittimen asennukseenkin, että jos nämä perkeleelliset ongelmat saataisiin vihdoin ratkottua.
mikäs nyt tylsistyttää?Mä oon tylsistynyt! :kieh:
Onneks ei ole mun autoni.varmaan ollut näky
hyvä nyt kuitenkin et se lohkisasennus on tilattu. Tuskin ne ongelmat kuitenkaan siihen lakkaa auton osalta,aina tulee jotain kun sinusta kyse
Yksin kotosalla, tai no on täällä koira, eikä ole oikein mitään tekemistä.mikäs nyt tylsistyttää?
En mä jaksa tänään tehdä mitään.Tietysti meet jumiovella niin loppuu tylsyys ja tee töistä puolet nyt ja loput myöhemmin kun ne on kuitenkin aina edessäpäin kuitenkin.
Vedä hirveet kännit, ja seuraavaan aamun mennessä kylppäri on laatotettu uuteen uskoon :saint:Hei, onko jollain hyvää sisustussilimää? Tarttis uudet laatotukset kylppäriin
kyllä se palautuminen voi kestää pari päivääkin jos ei ole tottunut. Huomenna olet jo ihan täydessä vireessäEn tiiä voiko miulla olla vieläkin pien krappis päällä..väsyttää ihan hemmetisti ja jos vähänkin enemmän yrittää syödä niin tulee semmonen epämiellyttävä olo mahaan, ei oikeen tiedä miten päin olis.
Ei viittis nukkumaankaan ruveta kun koitan saada unirytmin taas oikein päin..uskaltaiskohan kahvit keittää vai mitä täs keksis..
On se silloin tällöin sallittua,ei aina tarvii sitä porkkanaa rouskuttaaJahas, poika tuli kotiin.
Iskin ruokalautasen eteen. Täytyy nyt kyllä sanoa, että tänään tein helppoa ja hyvää, mutta vähän turhan epäterveellistä ruokaa. :ashamed:
Mitä mä nyt tein?Kiitti metis
Se alko kuvitteleen sua suihkussaMitä mä nyt tein?
Tais vissiin kuolla jo pelästykseen?Se alko kuvitteleen sua suihkussa