Ihastuin luistelukentällä ihanaan mieheen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "luistelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"luistelija"

Vieras
Oli vieläpä sinkku... Hän on kahden suloisen pojan ja tytön yksinhuoltaja, rakastuin oitis. Kun menin miehen kanssa juttelemaan, selvisi, että tämä ei ollut suomalainen alkuunkaan vaan australialainen, joka oli Suomessa sukuloimassa.
Parin viikon päästä palaa ausseihin. Hänkin vaikutti minusta kiinnostuneelta ja tyttömme ystävystyivät oitis. Olisiko ideaa pyytää heitä kanssamme pulkkamäkeen nyt? Ja sitten, kun he palaavat kotiinsa, voisimme lähteä ihan vahingossa tytön kanssa Australiaan yllätysvierailulle ja hupsista ihan lähelle heidän kotiaan!
Minulla on tytön isän kanssa yhteishuoltajuus. Voisiko suhteestamme tulla jotain?

[QUOTE="luistelija";27986101]Tai sit hänen sukulaisilta.[/QUOTE]

Ja luulet että he antavat osoitteen tuosta noin vaan vieraalle ihmiselle? Vaikka kuinka keksisit "hyvän" tekosyyn sille että miksi osoitetta kyselet.

Itse ahdistuisin jos joku seurailis mua pitkin maailmaan, ja kyselis osoitettani sukulaisiltani. Mut tää taitaa olla provo, eiks vaan. Ja miten pyydät pulkkamäkeen, antoiko numeronsa?

Ja luulet että he antavat osoitteen tuosta noin vaan vieraalle ihmiselle? Vaikka kuinka keksisit "hyvän" tekosyyn sille että miksi osoitetta kyselet.

Itse ahdistuisin jos joku seurailis mua pitkin maailmaan, ja kyselis osoitettani sukulaisiltani. Mut tää taitaa olla provo, eiks vaan. Ja miten pyydät pulkkamäkeen, antoiko numeronsa?

Kylhän mä ne sukulaiset sen verran tiedän, kun ovat naapureita. Uskon että osoitteen antaisivat. Ja kun tosiaan tiedän missä majoittuvat, siis pari taloa meidän vieressä, voin ihan hyvin käydä pyytämässä heitä sinne omin jaloin :)

Eikö yhteishuoltajuudessa tarvita molempien huoltajien suostus siihen, että matkustaa ulkomaille?
Mitäs tytön isä tuumisi tälläisestä, me lähdetään vahingossa vähän Austraaliaan matkasta ?

Jos he ovat 2vkoa suomessa ja vaikka samoilla seuduilla, niin eikö kannata ensin tutustua siihen mieheen ennenkuin suunnitellee hupsistavaan yllätysreissua Australiaan.

Jos ei ole suomalainen alkuunkaan, niin puhuiko hän siis englantia vai onko suomalainen joka asuu australiassa...

Ihastua aina voi, mut vähän pitää laittaa jäitä hattuun kun toista ei tunne yhtään.

Yhteistyössä