No sekin ja mielikuvitusta niin paljon, että keksivät loput omasta päästään
...ja tietenkin niin, että sillä saa riitaa haastettua
No sekin ja mielikuvitusta niin paljon, että keksivät loput omasta päästään
Jos siihen jaksais mennä mukaan......ja tietenkin niin, että sillä saa riitaa haastettua
:hug::kiss::wave:
Mahdanko olla elävien kirjoissa? Kävin lekurissa ja ne mittas verenpaineen joka oli alhanen.. Siis yläpaine oli jonkun 90 mutta ei sille kuulemma voi tehdä mitään.. Yleensä kun kuulemma on koholla jos on kipeenä.. NOOO kaipa se tästä
Sori kun olen ollu poissa.. Tänään koitan korjata tilanteen :saint:
:stick: kyllä mä tässä samalla teen kaikennäköistä vaikka mulla kieltämättä on aika usein palsta auki jollakin välilehdellä
:stick: kyllä mä tässä samalla teen kaikennäköistä vaikka mulla kieltämättä on aika usein palsta auki jollakin välilehdellä
:hug::stick: kyllä mä tässä samalla teen kaikennäköistä vaikka mulla kieltämättä on aika usein palsta auki jollakin välilehdellä
yrität vissiin hienovaraisesti vihjailla että on liian usein auki:hug:
se on hyvä että kaikennäköistä samalla teet
aika usein vai aina palsta auki
Pyh, eihän palstalla voi olla liikaa. Eihän? :Oyrität vissiin hienovaraisesti vihjailla että on liian usein auki
Onnea kaikille Alleille! Vai miten se oikeaoppisesti taipuukaan..Tänään muuten viettää nimipäivää Allit
no en :kiss:yrität vissiin hienovaraisesti vihjailla että on liian usein auki
varmasti monellakin lapsella tulee vaipasta tuotteet ulos pinnoihin astiHei taas! Joko ootte toipunu mun edellisestä kommentista?
Hangover II oli ihan järkyttävän huono leffa, en suosittele kenellekään. Millekkäs sitten alettais?
Mä taas en pääse mun ompelussa eteenpäin kun en oikein tiedä miten tuon pitsin haluaisin laittaa...Onnea kaikille Alleille! Vai miten se oikeaoppisesti taipuukaan..
Huoh, vielä pitäis jaksaa..oon pyörinyt pitkin kämppää, keräilly tavaroita roskiin ja lahjotukseen..osan saa vielä varastoonkin viedä. Mut ompa nurkat sit tyhjemmät
Onneks en oo kauheen herkkävatsanen Mutta voidaan silti puhua jostain muusta. Ainakin mä meen nyt käymään tos postilaatikolla viemässä sen kirjeen. Brb babes!varmasti monellakin lapsella tulee vaipasta tuotteet ulos pinnoihin asti
joillain voisi kyllä siinä vaiheessa laatta lentää
onneksi meillä ei kuitenkaan ole koskaan niin käynyt
toivottavasti saat tarvitsemiasi juttujaKäväsin tallilla viemässä osia kelkalle, niin nyt on kädet kyynärpäitämyöden mustana ja puhelinkuumana uusia osia soitella
tai muuten joutuu pian itse tekemääntoivottavasti saat tarvitsemiasi juttuja
*visioi alastulolle lucha libre -maskia*Just, lukihärö..luin et haluat painijaksi..
Aww, mää heti toivotin omilleni hyvää nimipäivää :heart:Tänään muuten viettää nimipäivää Allit