kahvikirahvi
Mää kanssa ajattelin että hyvää nimipäivää kaikkien alleille tasapuolisestiAww, mää heti toivotin omilleni hyvää nimipäivää :heart:
Mää kanssa ajattelin että hyvää nimipäivää kaikkien alleille tasapuolisestiAww, mää heti toivotin omilleni hyvää nimipäivää :heart:
Lohkonkappaleita jouduin siivoilemaan, nyt joutuu ettimään uuden koneen.toivottavasti saat tarvitsemiasi juttuja
Nyt on pakko kysyä että olikos äitis käyny kommentoimassa siihen sun päivitykseen? Olit ihan oikeassa että sanomista tulee t. fb-stalkkeriAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972735:Niimpä. Ehkä eniten vituttaa poikien puolesta, helvetti osa kummeistakaan ei viitti pitää mitään yhteyttä. Ite tarvis aina olla kyselemässä ja kertomassa. Jaoin naamakirjassakin mun mietteet. Veikkaan, että mein äiti soittaa mulle ihan kohta
seleväLohkonkappaleita jouduin siivoilemaan, nyt joutuu ettimään uuden koneen.
Mää istun sun seurana mut en ota nyt kahvia ku vasta join =)Tais olla vähän pölyistä tuol kaapissa, aivastuttaa ihan hirveesti ja nenä vuotaa..Vois olla kahvitauon paikka, vai mitä sanotte?
Tää oli hyvä! Paljon parempi kun se hissinlattianromahtamisjekku. Videota katsoessa naurattaa mutta saattais tositilanteessa tulla jännäpissat housuunPoteeko kukaan teistä hissikammoa??
ai niin, tuo oli tuoPoteeko kukaan teistä hissikammoa??
Kamalaa! En varmaan olis paikan päällä enää kun toi pila paljastettaisMitä naisena tekisit taikka sanoisit tuossa viimeisen pilan kohdalla
Tuokin oli aika karu
Tuossa vois miehenä olla hieman tukala olla..Kamalaa! En varmaan olis paikan päällä enää kun toi pila paljastettais
Kyllä totakin säikähtäis, mutta toi arieksen linkittämä oli pelottavampi.
Että sepäs kävi nopeasti? Enpä tiiä ku oon vanhapiika että miten sitä ukkoansa mahtais vahtia :xmas:Mitä naisena tekisit taikka sanoisit tuossa viimeisen pilan kohdalla
Oli kylläKyllä totakin säikähtäis, mutta toi arieksen linkittämä oli pelottavampi.
Enpä usko että se ajankulu olis ensimmäinen ajatus mielessä jos tommoseen tilanteeseen joutuisEttä sepäs kävi nopeasti? Enpä tiiä ku oon vanhapiika että miten sitä ukkoansa mahtais vahtia :xmas:
ei tarvikkaan, kyllä me arvataanMun tekis nyt mieli jotain hyvää...... Mutta en ilikiä sanoa mitä.
Senkin... Tänään on muuten Tänään, ootko huomannut?ei tarvikkaan, kyllä me arvataan