The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tää ja huominen päivä saikkua. Luulen että huomenna olisin jo selvinny töihin mutta hoitsu sano että laitetaan ny huominenki vapaaksi kerta pp.kin on kipeä :p Tässähän saaki viettää oikeen perheen kesken aikaa, vaikka syy ei kaikista mukavin olekaan. Kohta aletaan kattomaan elokuvaa mikä eilen alotettiin ja mää yrittäsin syödä vähän.

Ja en saa mennä viemään saikkulappua töihin tartuntavaaran vuoksi, eli enpä saa verokorttiakaan vietyä ajoissa. Toivottavasti ehin vielä maanantaina, muuten tulee aika paha mieli jos verottaja vie 60% mun pienestä palkasta :|
 
Tää ja huominen päivä saikkua. Luulen että huomenna olisin jo selvinny töihin mutta hoitsu sano että laitetaan ny huominenki vapaaksi kerta pp.kin on kipeä :p Tässähän saaki viettää oikeen perheen kesken aikaa, vaikka syy ei kaikista mukavin olekaan. Kohta aletaan kattomaan elokuvaa mikä eilen alotettiin ja mää yrittäsin syödä vähän.

Ja en saa mennä viemään saikkulappua töihin tartuntavaaran vuoksi, eli enpä saa verokorttiakaan vietyä ajoissa. Toivottavasti ehin vielä maanantaina, muuten tulee aika paha mieli jos verottaja vie 60% mun pienestä palkasta :|
Saisitko ne lähetettyä sähköisesti?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Saisitko ne lähetettyä sähköisesti?
Ei oo skanneria niin vähän heikosti. Tosin mietin josko ne priority-postimerkillä ehtis huomiseksi perille... Jaksaiskohan sitä raahautua postilaatikolle vai odotanko suosiolla maanantaihin? Palkkapäiväkin on vasta 15pv niin kai se vielä maanantaina ehtis... Vai ehtiskö? Mitä mä teen? Apuaaaa! Oon ihan ulapalla.
 
Ei oo skanneria niin vähän heikosti. Tosin mietin josko ne priority-postimerkillä ehtis huomiseksi perille... Jaksaiskohan sitä raahautua postilaatikolle vai odotanko suosiolla maanantaihin? Palkkapäiväkin on vasta 15pv niin kai se vielä maanantaina ehtis... Vai ehtiskö? Mitä mä teen? Apuaaaa! Oon ihan ulapalla.
No voi äly...kirjaston skanneri?
 
Tää ja huominen päivä saikkua. Luulen että huomenna olisin jo selvinny töihin mutta hoitsu sano että laitetaan ny huominenki vapaaksi kerta pp.kin on kipeä :p Tässähän saaki viettää oikeen perheen kesken aikaa, vaikka syy ei kaikista mukavin olekaan. Kohta aletaan kattomaan elokuvaa mikä eilen alotettiin ja mää yrittäsin syödä vähän.

Ja en saa mennä viemään saikkulappua töihin tartuntavaaran vuoksi, eli enpä saa verokorttiakaan vietyä ajoissa. Toivottavasti ehin vielä maanantaina, muuten tulee aika paha mieli jos verottaja vie 60% mun pienestä palkasta :|
Riippuu pitkälti siitä, koska on sun seuraava palkkapäivä. Tietty jos nyt laitat ykkösluokan postissa, voi keretä huomiseksi. Tai sit käyt tiputtaa työnantajan postilaatikkoon kirjekuoressa.

Olitki kerenny jo vastaan tohon. Kerkee maanantaina vielä se verokortti, jos tilipäivä on 15. päivä :)
 
Viimeksi muokattu:
En mä taida kirjastolle asti jaksaa raahautua. Taidan suosiolla viiä tohon postilaatikkoon kun on parinsadan metrin päässä. Mielummin sinne kun suhailla autolla toiselle puolelle kaupunkia työpaikan postilaatikolle.
minkäköhänlaisen kuvan siitä verokirjasta sais puhelimella, eihän se tietenkään skanneria vastaa mutta jos siitä jontain selvää sais
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
kahvikirahvi
Kävin muuten paneen pyykkäjä kuivamaan, ja huomasin että pp.n patja oli säästyny puhtaana, mutta pinnoihin oli jääny sitä itteänsä... Mitenköhän se on siellä onnistunu pöristelemään koko sängyn täyteen pinnoja myöden :confused: Hirvee löyhkä sen huoneessa.
Hyvä kun mp nousi aamulla kun pp huhuili sängyssä, se otti pp.n syliin ja ajatteli että on vähän tullu pissat lävitte ja lähti pimeessä hakemaan vaippaa. Mä nousin sitten ja rupesin riisumaan siltä yöpukua ja ihmettelin ku oli niin oudon tuntunen. Panin valot sitten päälle ja arvatkaa järkytyinkö kun poika oli varpaista kaulaan asti kuivuneessa shaissessa :x Oli se aika kauan saanu sielä paskassa rypeä kun oli ehtiny kuivumaan niin pahasti, ihme ettei ollu aiemmin heränny siihen.

Ja tiedän että halusitte kaikki tietää tämän :D
 
kahvikirahvi
minkäköhänlaisen kuvan siitä verokirjasta sais puhelimella, eihän se tietenkään skanneria vastaa mutta jos siitä jontain selvää sais
No ei sillä niin hengenhätä varmaan oo. Saa luvan kelvata että laitan sen postissa niin eiköhän sen huomenna pitäis perille päästä sillä nopsalla postimerkillä :) Ja vielä kun on päiväkin niin hyvissä ajoin että kerkee viedä laatikkoon ennen kun se tyhjennetään.
 
IhanaValo
Tarttis varmaan jotain ruokaa alkaa kehittelemään..unohuin kaappia penkomaan niin meni aika huomaamatta ja hyh, löysin laatikollisen enempi tai vähempi käytettyjä hajuvesiä..osa ei-niin-hyväntuoksuisia..:x
Ja löysin myös säästämäni paperit lasten odotusajoilta ja synnytyksistä..tuli kaikki niin elävästi mieleen..se synnytysten "riemu" ja vahvistui vaan tunne että ei enää ikinä.
 
Aries 78
Käväsin tallilla viemässä osia kelkalle, niin nyt on kädet kyynärpäitämyöden mustana ja puhelinkuumana uusia osia soitella :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä