The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972211:
Voi ei :( Saattaa olla, että oli vaan liian raskasta ruokaa sinne massuun. Toivotaan juu, että paranisitte viikonlopuksi. Mä oon molempien poikien raskausaikana saanu noron, se on ollu jotain hirveetä.
näin kanssa luulen

kirahvi :hug:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972262:
Voi raasua. Laita vaikka veden joukkoon vähän sokeria, jos se on ainoa mikä pysyy sisällä.

Mies hoiti poikaa sillon ku mä olin pää vessanpytyssä, kun nuorempaa odotin. Ihmettelivät kyllä neuvolassa, ettei synnytys lähteny käyntiin, kun taisin olla viikoilla 38-39 silloin ja rajuna ton taudin sain. Onneks en joutunu siinä tilassa synnyttämään.
Täytyy yrittää. Mp.kin on jo taudin kourissa, mutta sillä on vissiin aika mukava pomo kun se soitti eilen ja sano ettei tarvii edes saikkulappua hakea - oli ite ollu samassa taudissa joku aika sitten ja ymmärtää että on ihan veto pois.

Joo ei se synnytys muutenkaan ihan herkkua ollut, saati jos olis oksentanu ja paskonu samalla.. :D
 
Mulla loppuu vähän ideat kesken mitä mää tolle lapselle voisin syöttää, kun ei suolakeksit, tavalliset keksit eikä oikein leipäkään kelpaa. Kiisseliäkään se ei suostunu ottamaan. Vettä se kyllä juo ihan hyvin. Toivottavsti nyt ei ihan näänny raukka :(

Mulla oli raskausaikana vattatauti samaa luokkaa mitä nyt oli, ja oli kyllä ihan kamalaa. Tosin sillon sai levätä rauhassa kun ei ollut vielä tota pientä huollettavana samalla.

Täytyy varmaan lähteä käymään siellä tk.ssa kohta..
hedelmäsoseita?

tai vaikka niitä ruokapilttejä?
 
Täytyy yrittää. Mp.kin on jo taudin kourissa, mutta sillä on vissiin aika mukava pomo kun se soitti eilen ja sano ettei tarvii edes saikkulappua hakea - oli ite ollu samassa taudissa joku aika sitten ja ymmärtää että on ihan veto pois.

Joo ei se synnytys muutenkaan ihan herkkua ollut, saati jos olis oksentanu ja paskonu samalla.. :D
Jotkut ymmärtää. Meillä on pienen paikkakunnan etuja. Mun ei tarvii kun soittaa tohon terkkariin, niin kirjottavat saikkulapun ja vievät sitte omaan postilaatikkoonsa sen, että voi sitte ite hakea sieltä, kunhan pääsee liikkeelle.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972307:
Jotkut ymmärtää. Meillä on pienen paikkakunnan etuja. Mun ei tarvii kun soittaa tohon terkkariin, niin kirjottavat saikkulapun ja vievät sitte omaan postilaatikkoonsa sen, että voi sitte ite hakea sieltä, kunhan pääsee liikkeelle.
Mä sain kans raskaana ollessa saikkua vaan soittamalla tk.seen, olin melkeinpä vakioasiakas siellä :D Sillon kyllä asuttiin pienemmällä paikkakunnalla, täällä saa tapella jo pelkästään siitä että pääseekö lääkäriin kun on tarvis. Nyttenkään ei kuulemma lääkärille pääse, vaan pitää mennä jonottamaan vuoronumeron kanssa päivystävälle sairaanhoitajalle...

Kesällä piti varailla aikaa yhteen jälkitarkastukseen, ja yli kk olis pitäny odottaa että olis saanu ajan omaan tk.seen, ja sain sitte lähetteen toiselle puolelle kaupunkia - parin viikon päähän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972324:
Maaliskuun ekana päivänä juhlitaan, mun neljännesvuosisata-päivää :LOL:
Meilläkin juhlitaan maaliskuussa...tuo meijen isopienikoululainen täyttää yhdekän...minne hittoon tää aika kiitää :O?!

...ja mä oon ikinuori :rolleyes: :D
 
Mä sain kans raskaana ollessa saikkua vaan soittamalla tk.seen, olin melkeinpä vakioasiakas siellä :D Sillon kyllä asuttiin pienemmällä paikkakunnalla, täällä saa tapella jo pelkästään siitä että pääseekö lääkäriin kun on tarvis. Nyttenkään ei kuulemma lääkärille pääse, vaan pitää mennä jonottamaan vuoronumeron kanssa päivystävälle sairaanhoitajalle...

Kesällä piti varailla aikaa yhteen jälkitarkastukseen, ja yli kk olis pitäny odottaa että olis saanu ajan omaan tk.seen, ja sain sitte lähetteen toiselle puolelle kaupunkia - parin viikon päähän.
Ison kaupungin huonoja puolia :/ Me asuttiin tossa viereisessä kunnassa aiemmin ja siellä ei tahtonu saada lääkäriaikaa ja jos saikin, niin ei ne siellä osannu mitään tehdä. Siks nykysin jos viikonloppupäivystys osuu sinne ku muksut tulee kipeiksi, nii en viitti edes mennä käymään. Oottelen 2 asti ja lähden ajeleen Poriin ja meen sinne sitte. Siellä sentään tutkitaan noita pieniä, eikä käsketä pumppaan täytee lääkkeitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä