Maahiset ehken vaihtanu ku oon pinnasängyssä pötköttäny :xmas:Onkohan sut adoptoitu sitten...tai sitten pervous on hypänny yhen polven yli.
Joo tosta ne taas kaikki pötki sisaruspetiin koisimaan, mokomat laiskurit.Ja taasko kaikki ovat nukkumassa tai menossa nukkumaan kun mina olen saanut annokseni?! |O
Tyypillista...Joo tosta ne taas kaikki pötki sisaruspetiin koisimaan, mokomat laiskurit.
Vaikka pitäs kyllä itekki mennä,aamulla on luentoja ja lentsu ei valvomalla parane.
:hug:Emmä vielä menny, mutta mä meen ny, ku tää pirun flunssa on vasta alakamssa ja tuntuupa rytmihäiriöitä
:hug: :kiss: muruseni :heart::hug:
Rytmi veressa!
Vakavasti: kurja vaiva. Kumpikin.
Mutta nyt menen lukemaan tai tuukapapalle tai jotain... :wave:
Not exactly holding my breath hereTyypillista...
En osaa paivalla keskittya lukemiseen, niin illalla sitten kiskaisen sopivan annoksen faktaa ja kun alkaa tuntua silta, etta aivo aikoo muuttua liian realistiseksi, pompsahdan palstalle parantelemaan.
Ja kurjimukset vain nukkuvat! :stick:
No, jatkan sitten lukemista - ja jos minusta tulee tylsa ja asiallinen, se on nukkuvien vika! :saint:
Joo tosta ne taas kaikki pötki sisaruspetiin koisimaan, mokomat laiskurit.
Vaikka pitäs kyllä itekki mennä,aamulla on luentoja ja lentsu ei valvomalla parane.
: / :hug:Emmä vielä menny, mutta mä meen ny, ku tää pirun flunssa on vasta alakamssa ja tuntuupa rytmihäiriöitä
en eikä kiinnostakaan :kieh:
se on hyvä laittaa rauhassa sumppi pihiseen ja nauttia itsekseenHuomenta..
Yks laps saateltu matkalle kouluun, toinen pitäis kävellen viedä hoitoon..huoh, kohta menoks.
En osaa aamulla kahvejakaan juoda ennen ku tää aamun hulina ja kiire helpottaa.
pitää tosiaan panna toisen kerran sumppi pihisemäänse on hyvä laittaa rauhassa sumppi pihiseen ja nauttia itsekseen
normaalisti me kolataan kauramoottorilla mutta nyt lunta on niin paljon että mulla menis yksin ainakin puoleen päivään
en kun kuulolaitteesta on mennyt patteri : /KUULITKO JO TÄMÄN????
ja suomeksi sama?pitää tosiaan panna toisen kerran sumppi pihisemään
apu tosin on luppeissa, naapurin poika oli vielä kotona ja tulee hätiin ilveskissansa kanssa
täälläkin tuli ihan mukavasti eilen, lunta siis. Siitähän tässä puhuttiinnormaalisti me kolataan kauramoottorilla mutta nyt lunta on niin paljon että mulla menis yksin ainakin puoleen päivään