The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huamenta!

Vähän ilmeisesti väsytti. Nuorempi pojista kävi puol 7 maissa herättelee, ku ukko lähti töihin, aattelin että nousen kohta. Heräsin sitte varttia yli 7, molemmat pojat leikki kiltisti omassa huoneessaan ja telkkarista pauhas Autot 2 :D Onneks ei sattunu mitään. Olis vaan pitäny nousta heti ku herätettii..

Saakos ruutikselle laittaa kaveripyyntöä fb:ssa? Mitenköhän Arieksen laita on, saakohan silleki laittaa pyyntöä :)
 
kahvikirahvi
Nin ja huomenta vaan kaikille. Klo 7.40 saikin laittaa paskapyykit pyörimään kun pp oli sitten jossain vaiheessa yötä turauttanu isommat tavarat kun laki sallii. Tullu vaipan jokasesta sivusta läpitte. Koko sänky täynnä ja poika yöpukuineen varpaista kainaloihin asti paskassa :x Mulle olis kyllä riittäny ne alkuviikon yrjöpyykit, tää on vähän huono tapa alottaa aamu.. Onneks on pi... sumpit pihisemässä, josko se päivä tästä paranis.
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972066:
Huamenta!

Vähän ilmeisesti väsytti. Nuorempi pojista kävi puol 7 maissa herättelee, ku ukko lähti töihin, aattelin että nousen kohta. Heräsin sitte varttia yli 7, molemmat pojat leikki kiltisti omassa huoneessaan ja telkkarista pauhas Autot 2 :D Onneks ei sattunu mitään. Olis vaan pitäny nousta heti ku herätettii..

Saakos ruutikselle laittaa kaveripyyntöä fb:ssa? Mitenköhän Arieksen laita on, saakohan silleki laittaa pyyntöä :)
Saapi laittaa jos on profiilin bongannut, ei tuolla nyt mitään kauhean salaista ole :)
 
Nin ja huomenta vaan kaikille. Klo 7.40 saikin laittaa paskapyykit pyörimään kun pp oli sitten jossain vaiheessa yötä turauttanu isommat tavarat kun laki sallii. Tullu vaipan jokasesta sivusta läpitte. Koko sänky täynnä ja poika yöpukuineen varpaista kainaloihin asti paskassa :x Mulle olis kyllä riittäny ne alkuviikon yrjöpyykit, tää on vähän huono tapa alottaa aamu.. Onneks on pi... sumpit pihisemässä, josko se päivä tästä paranis.
:( :hug:

Taitaa olla pienellä vielä vatta sekasin taudista. Toivottavasti nyt sitte jo pääsette taudista eroon. Mä en sit halua mitään tartuntoja, että koitappa häätää nyt se jo.. :)
 
IhanaValo
Nin ja huomenta vaan kaikille. Klo 7.40 saikin laittaa paskapyykit pyörimään kun pp oli sitten jossain vaiheessa yötä turauttanu isommat tavarat kun laki sallii. Tullu vaipan jokasesta sivusta läpitte. Koko sänky täynnä ja poika yöpukuineen varpaista kainaloihin asti paskassa :x Mulle olis kyllä riittäny ne alkuviikon yrjöpyykit, tää on vähän huono tapa alottaa aamu.. Onneks on pi... sumpit pihisemässä, josko se päivä tästä paranis.
:hug: Voi ei..tsemppiä!
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972159:
:( :hug:

Taitaa olla pienellä vielä vatta sekasin taudista. Toivottavasti nyt sitte jo pääsette taudista eroon. Mä en sit halua mitään tartuntoja, että koitappa häätää nyt se jo.. :)
Juu ja nyt raukkariepu oksensi sitten aamupuurotkin :| Toivotaan nyt että tää paranee ennen viikonloppua ettei tarvii perua treffejä, en viittis tartuttaa kun on sen verran ikävä tauti.
 
Juu ja nyt raukkariepu oksensi sitten aamupuurotkin :| Toivotaan nyt että tää paranee ennen viikonloppua ettei tarvii perua treffejä, en viittis tartuttaa kun on sen verran ikävä tauti.
Voi ei :( Saattaa olla, että oli vaan liian raskasta ruokaa sinne massuun. Toivotaan juu, että paranisitte viikonlopuksi. Mä oon molempien poikien raskausaikana saanu noron, se on ollu jotain hirveetä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972190:
Sama se taitaa kaikilla muillaki olla. Kävin kaupassa, lapsille ruokaa ja sitä rataa :D
Heitäs mulle yv:tä nii laittelen pyyntöä :)
Viskattu.

Niin muuten, pitää varottaa että miul on ihan tuhottoman huono muisti ja kun on muutamia palstalaisia jo kavereina niin ei ne nikit muistu mieleen/menee sekaisin kun ei osaa yhdistää..että uudemmankin kerran saatan kaveriksi olla pyytämässä jossain vaiheessa..:D
 
Huomenta :wave: :) :kiss:!

Oi, kuinka ihanaa tuolla ulkona onkaan!! Lunta tullunna niin maan kehvelisti, jotta! Koko seutukunta ihan valkosennaan, meijän vuorimäntykin aivan upoksissa etupihalla, ei näy niin mittään tuon valtaisan lumikasan alta. Tämän päivän lämmittelytkin sitten tehty lumilapion kera ja haboja kasvateltu etupihan puolesta, vielä ois toi isompi raivattavana...

Koululainenkin huudahti hämmästyneenä, kun yli nilkkojen humpsahti heti kotiovelta lumeen tarpomaan suksien kera :D...mahtaa niillä olla mukava liikuntatunti tiedossa, kun menevät latuja tekemään porukalla....

Aamukin on muuten toprassa alkanu ennen kukon pierua, miten lie nämä musikat niin hiien aikasin kehtasivat nousta ylös...mutta joutaapahan tekemään hommia huomisenkin edestä - tai sitten ei :D...

Mutta - se on jo torstai, jeah baby!!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Nin ja huomenta vaan kaikille. Klo 7.40 saikin laittaa paskapyykit pyörimään kun pp oli sitten jossain vaiheessa yötä turauttanu isommat tavarat kun laki sallii. Tullu vaipan jokasesta sivusta läpitte. Koko sänky täynnä ja poika yöpukuineen varpaista kainaloihin asti paskassa :x Mulle olis kyllä riittäny ne alkuviikon yrjöpyykit, tää on vähän huono tapa alottaa aamu.. Onneks on pi... sumpit pihisemässä, josko se päivä tästä paranis.
:hug:...no voi sun...ei tod. mikään paras mahdollinen tapa herätä uuteen päivään, mutta jahka olet suhissut, niin kyllä se olo rupee kohentamaan :p :)...ja voimia ja tsemppiä taudin selättämiseen, noi vattataudit on niitä kaikista ryydittävimpiä...
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972211:
Voi ei :( Saattaa olla, että oli vaan liian raskasta ruokaa sinne massuun. Toivotaan juu, että paranisitte viikonlopuksi. Mä oon molempien poikien raskausaikana saanu noron, se on ollu jotain hirveetä.
Mulla loppuu vähän ideat kesken mitä mää tolle lapselle voisin syöttää, kun ei suolakeksit, tavalliset keksit eikä oikein leipäkään kelpaa. Kiisseliäkään se ei suostunu ottamaan. Vettä se kyllä juo ihan hyvin. Toivottavsti nyt ei ihan näänny raukka :(

Mulla oli raskausaikana vattatauti samaa luokkaa mitä nyt oli, ja oli kyllä ihan kamalaa. Tosin sillon sai levätä rauhassa kun ei ollut vielä tota pientä huollettavana samalla.

Täytyy varmaan lähteä käymään siellä tk.ssa kohta..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla loppuu vähän ideat kesken mitä mää tolle lapselle voisin syöttää, kun ei suolakeksit, tavalliset keksit eikä oikein leipäkään kelpaa. Kiisseliäkään se ei suostunu ottamaan. Vettä se kyllä juo ihan hyvin. Toivottavsti nyt ei ihan näänny raukka :(

Mulla oli raskausaikana vattatauti samaa luokkaa mitä nyt oli, ja oli kyllä ihan kamalaa. Tosin sillon sai levätä rauhassa kun ei ollut vielä tota pientä huollettavana samalla.

Täytyy varmaan lähteä käymään siellä tk.ssa kohta..
Voi raasua. Laita vaikka veden joukkoon vähän sokeria, jos se on ainoa mikä pysyy sisällä.

Mies hoiti poikaa sillon ku mä olin pää vessanpytyssä, kun nuorempaa odotin. Ihmettelivät kyllä neuvolassa, ettei synnytys lähteny käyntiin, kun taisin olla viikoilla 38-39 silloin ja rajuna ton taudin sain. Onneks en joutunu siinä tilassa synnyttämään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä