vaikka niitäkinJa mää luin superaivoja
Voishan niistä sellasiiki tulla,oikeita sekasikiöitä:vampire:Ja mää luin superaivoja
kilteistä ne pahimmat pervot tulee.tosi juttu.eihän näin kiltistä voi tulla pervoa
Nii määki luulin sun iässä
höpö höpö :xmas:kilteistä ne pahimmat pervot tulee.tosi juttu.
Jotenkin en usko että ihan verisukua ollaanOnks pakko jos ei taho? ....meneekö se sitten jo insestin puolelle...kun yhtä perhettähän tässä ollaan,ainakin melkein.
nuoren näköisenä pysynytNii määki luulin sun iässä
ei oo mitään höpö höpö.höpö höpö :xmas:
öitä :kiss:taidanpa työntyä nukkumaan, öitä :kiss:
kärsiskö kömpiä unikaverin viekkuun?
Ai nyt kelpais...viimeks tul rukkaset...taidanpa työntyä nukkumaan, öitä :kiss:
kysyit kesken sotaelokuvan, normaalisti olisin tullut heti kun käsky käyAi nyt kelpais...viimeks tul rukkaset...
olin kyllä just aikeissa mennä...että...
Nyt juoksulla niin kerkeät mukaanAi nyt kelpais...viimeks tul rukkaset...
olin kyllä just aikeissa mennä...että...
Mutta kun nainen pyytää miestä viereensä niin silloin ei mikään ole tarpeeksi hyvä syy kieltäytyä:kieh:kysyit kesken sotaelokuvan, normaalisti olisin tullut heti kun käsky käy
Kiitos 40 kurkkii nurkan takana.nuoren näköisenä pysynyt
Mä voisin kerranki. Mua väsyttää iha törkiästi.taidanpa työntyä nukkumaan, öitä :kiss:
Mutta kun nainen pyytää miestä viereensä niin silloin ei mikään ole tarpeeksi hyvä syy kieltäytyä:kieh:
mutta kun ei sitä sopimusta ole tiettävästi vielä purettu niin tule nyt sitten...kunhan et työnny sitten lujasti:snotty:
Mä käyn eka pesee legot ja tulen sitten...
öitä :kiss:Ai niin hyvää yötä kaikille muillekin:kiss:
Aha. Mua ei sitte noteerata. Paheksun ny kyllä.olet oikeassa, menettelin väärin eikä tule toistumaan :saint:
ja lupaan työntyä hellästi
No virheistä oppii.olet oikeassa, menettelin väärin eikä tule toistumaan :saint:
ja lupaan työntyä hellästi
usnus:No virheistä oppii.
Lähetääs sitten menee,otetaan se perinteikäs lusikka asento,siitähän sitä hellästi....saa unenpäästä kiinni. Alahan tulla:kiss:
siis ei tajuta, oot niin hienovarainen :heart:Aha. Mua ei sitte noteerata. Paheksun ny kyllä.