The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27972503:
Ai hitto mitä mulle meinas käydä. Onneks tarkastan aina kaikki maksetut laskut ennen ku kuu vaihtuu. Mulla oli helmikuun vuokra vielä maksamatta. Äkkiä maksuun,ettei tuu vahingossakaan mitään rävöötä.
tarkistappas vielä sähkölasku että se on oortningissa

olis tympeä istua pimeässä
 
aim päk :D

Lapset saatu hoitoon ja broiskukiusaus uuniin. Nyt mä vaan rötvään siihen asti, että pitää lähteä töihin.

Mikä kumma siinä muuten on, että pitäs nähdä sitä ja tätä ja tota kaveria/tuttua/sukulaista, mutta kukaan ei voi ite tehä asian eteen mitään ja tulla kylään, vaan ite pitäs aina olla lähössä johonki. Niin ottaa taas päähän että!
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972659:
Mikä kumma siinä muuten on, että pitäs nähdä sitä ja tätä ja tota kaveria/tuttua/sukulaista, mutta kukaan ei voi ite tehä asian eteen mitään ja tulla kylään, vaan ite pitäs aina olla lähössä johonki. Niin ottaa taas päähän että!
toi on sitä suomalaisten smooltookkia

soitellaan :stick:
 
Itkupotkuraivari. Mä haluaisin opiskella osteopaatiksi, mut ku ei ole yhtää ylimäärästä rahhaa. Tulis maksaa vissiin yli 3000e |O Mutkun kiinnostais!
:hug:

Mäki haluisin opiskella, painajaksi, mutta koulunpenkille en enää lähe ja oppisopimuspaikat on kiven alla. Enkä haluis joutua ajamaan pitkiä matkoja päivittäin, joten en sitte opiskele. Ainakaa vielä.
 
IhanaValo
Mie siivosin just lastenhuonetta, lähtee viimesetkin pieneks menneet vaatteet pois...vastahan ne eilen sopi ja nyt on jo ihan liian pieniä:'( Milloin ne vauvat kasvoi niin isoksi?
Muutaman pienen vaatteen kyl pidän, ne on liian suloisia laitettavaks kiertoon..voijaan sit joskus muistella että joskus näihinkin mahduttiin..
 
Mie siivosin just lastenhuonetta, lähtee viimesetkin pieneks menneet vaatteet pois...vastahan ne eilen sopi ja nyt on jo ihan liian pieniä:'( Milloin ne vauvat kasvoi niin isoksi?
Muutaman pienen vaatteen kyl pidän, ne on liian suloisia laitettavaks kiertoon..voijaan sit joskus muistella että joskus näihinkin mahduttiin..
Sama homma tarttis tehdä ja myös omat käydä läpi ja kengät myös...vois koittaa myydä pois osa ainakin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä