tarkistappas vielä sähkölasku että se on oortningissaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27972503:Ai hitto mitä mulle meinas käydä. Onneks tarkastan aina kaikki maksetut laskut ennen ku kuu vaihtuu. Mulla oli helmikuun vuokra vielä maksamatta. Äkkiä maksuun,ettei tuu vahingossakaan mitään rävöötä.
Sähkölaskut ja muut hoidettuna,tarkistin moneen kertaantarkistappas vielä sähkölasku että se on oortningissa
olis tympeä istua pimeässä
hyvä, se on kaikista tärkein toi sähkölasku :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27972533:Sähkölaskut ja muut hoidettuna,tarkistin moneen kertaan
Niin on, vaikka olishan niitä sähkömiehiä mukava hätyytellä useinkin tännehyvä, se on kaikista tärkein toi sähkölasku :heart:
ei me tulla jos asiakkaat eivät ole meitä muistaneet positiivisessä hengessäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27972555:Niin on, vaikka olishan niitä sähkömiehiä mukava hätyytellä useinkin tänne
ei sole poka mikhän, kuitenkin vielä muutama reikä on ummessa....Päiviä!
Yöh, mikä olo. Silimät vuotaa, nokka vuotaa ja ...
toi on sitä suomalaisten smooltookkiaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972659:Mikä kumma siinä muuten on, että pitäs nähdä sitä ja tätä ja tota kaveria/tuttua/sukulaista, mutta kukaan ei voi ite tehä asian eteen mitään ja tulla kylään, vaan ite pitäs aina olla lähössä johonki. Niin ottaa taas päähän että!
Niimpä. Ehkä eniten vituttaa poikien puolesta, helvetti osa kummeistakaan ei viitti pitää mitään yhteyttä. Ite tarvis aina olla kyselemässä ja kertomassa. Jaoin naamakirjassakin mun mietteet. Veikkaan, että mein äiti soittaa mulle ihan kohtatoi on sitä suomalaisten smooltookkia
soitellaan :stick:
nakkaa se lumihankeen tai pane äänettömälleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972735:Veikkaan, että mein äiti soittaa mulle ihan kohta
Emmä viihti. Mä just puhuin sen kanssa puhelimessa. Siks se ehkä luulee, että tarkotan sitä. Tosin me kyllä soitellaan päivittäin, että kyl sen pitäs ymmärtää ettei kyse oo hänestä.nakkaa se lumihankeen tai pane äänettömälle
siis puhelin
onks osteopaatti joku niveltenniksauttaja?Itkupotkuraivari. Mä haluaisin opiskella osteopaatiksi, mut ku ei ole yhtää ylimäärästä rahhaa. Tulis maksaa vissiin yli 3000e |O Mutkun kiinnostais!
:hug:Itkupotkuraivari. Mä haluaisin opiskella osteopaatiksi, mut ku ei ole yhtää ylimäärästä rahhaa. Tulis maksaa vissiin yli 3000e |O Mutkun kiinnostais!
Just, lukihärö..luin et haluat painijaksi..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27972769::hug:
Mäki haluisin opiskella, painajaksi, mutta koulunpenkille en enää lähe ja oppisopimuspaikat on kiven alla. Enkä haluis joutua ajamaan pitkiä matkoja päivittäin, joten en sitte opiskele. Ainakaa vielä.
Eikös nyt ol rahottajalistat julkastu? Koitas saada rahotusta opintoihin tuota kauttaItkupotkuraivari. Mä haluaisin opiskella osteopaatiksi, mut ku ei ole yhtää ylimäärästä rahhaa. Tulis maksaa vissiin yli 3000e |O Mutkun kiinnostais!
Sama homma tarttis tehdä ja myös omat käydä läpi ja kengät myös...vois koittaa myydä pois osa ainakinMie siivosin just lastenhuonetta, lähtee viimesetkin pieneks menneet vaatteet pois...vastahan ne eilen sopi ja nyt on jo ihan liian pieniä:'( Milloin ne vauvat kasvoi niin isoksi?
Muutaman pienen vaatteen kyl pidän, ne on liian suloisia laitettavaks kiertoon..voijaan sit joskus muistella että joskus näihinkin mahduttiin..