Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkoitatko jotain sellaista, päinvastaista kuin suhde, jossa nainen on ikäänkuin miehensä äiti?
#25, #26 ja #28
Ja olis kiva, jos palstan liian täydellinen pohtijamies ei tulisi vastailemaan naisena.
Alkuperäinen kirjoittaja Plörinäksmänt;27971004:Kuka tämä tapaus on?
No en pidä. Mies tekee samat kotityöt kun minäkin aina kun on kotona ja enemmänkin. Mä en esim ole koskaan meillä pessyt lattioita ja imuroinut ehkä.. 2 kertaa? Hölmö olisi jos joutuisi tekemään kaiken itse ja opettaa samalla lapsille että vaimon kuuluu jynssätä vessanpytty kaikkien jäljiltä.
Mun mielestä vetävä mies on, ajattelevainen, epäitsekäs, rakastava ja reipas jokaisessa tylsässäkin jutussa.
Vittu mitä utopisia paskalistoja. Tommosten listojen takia just naiset on kusessa. Sitten halutaan joku urpo nähdä tuollaisena vaikka väkisin, vaikka olis täysi paska. Ja siinäpä se soppa olis...
Oleppa vittu ite reioas jokaisessa tylsässäkin jutussa. Ja vielä 10 vuotta sen jälkeen kun on tavattu. Helppohan se alkuun on olla mielin kielin...
Olet varmaan just semmonen nainen, että puheet on puheita. Mut sitten kun tulee joku moottoripyöräilevä älykääpiö niin antaudut alta aika yksikön.
En. Tosin mieluiten maksan jonkun toisen tekemään ikävät kotihommat niin me voidaan matkoilla vain...laiskuutta meillä
Mä en tajua noita yleistyksiä, että kotitöitä tekevä ja normaalista elämästä huolehtiva mies olisi joku nyhverö, ja sellaiset "kovan" miehen statusta kantavat olisivat jotain niskuroivia kunkkuja kotona.
Mä en tiedä sellasia, enempi kai ne kokovartalomadot luimuilee myös kotitöistä ja haluaa vaan hengailla. Tai sit niistä vaan tulee sellanen kuva.
Mun veli on niin ihana, kun se on sellanen lähemmäs 190cm kalju ja tummapiirteinen/-kulmainen kovan näköinen nuorimies, mut kotona se leipoo pullaa, siivoaa, hoitaa lapsia ja suunnittelee äidin kanssa sisustusta.:heart:
No kyllä sä sitten äkkäät kun luet sen juttuja joskus. Ja minusta ihan tuntuu, että hän ehtikin jo tähän kommentoida, ennen kuin ehdin tämän toiveeni esittääkään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Plörinäksmänt;27971121:Ai Isämies mikä lienee? Vai Data?
Mä itse tykkään, että miehen pitää olla sillä asenteella, että häneltä onnistuu kaikki. Jos joku homma ei sitten vaan onnistu, niin korvaa sen sitten muilla osaamisillaan. Mua innostaa sellainen kätevyys ja aikaansaavuus ja sellainen, että kaikki hommat pystyy jotenkin tekemään. Vaikka ei olisi niin kauhean hyväkään, niin kuitenkin yrittää ja haluaa suoriutua, siitä tykkään.
Niin ettei mun koskaan tarvitsisi olla huolissaan, miten mies pärjää. Ettei mun tarttis olla miehelle mikään suojelija tai hoitaja. Mies ei myöskään saa olla mikään pikkuapuri, jota pitää koko ajan neuvoa ja käskeä, vaan pitää itse haluta tehdä jotain.
Tykkään jos mies osaa jotain myös nikkaroida. Mitä enemmän asioita mies osaa ja hallitsee, sen mielenkiintoisempi mies.