Kysely naisille: Pidätkö kotitöitä tekevää miestä vähemmän miehekkäänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hmm";27971542]Toimiiko tämä, Peyote, myös toisinpäin? Olet sillä asenteella itsekin liikkeellä, että sinulta onnistuu kaikki -autonrenkaiden vaihdosta hiustukkojen pois ottamiseen kylpyhuoneen viemäristä, halkojen hakkuuseen? Etkä tietenkään myös itsekään oleta, että mies olisi sinulle joku suojelija, vai mitä? ;)[/QUOTE]

Ei toimi koska nuo ovat miehekkäitä ominaisuuksia. Totta kai mies on minuk suojelijani. Voin putsata viemärin ja hakkaan mielellään halkoja, mutta renkaita en halua vaihtaa koska olen 43 kiloinen. Katsohan, en tarvitse miehekkääksi kokemiani ominaisuuksia, koska en ole mies.

[QUOTE="Peyote";27971573]Ei toimi koska nuo ovat miehekkäitä ominaisuuksia. Totta kai mies on minuk suojelijani. Voin putsata viemärin ja hakkaan mielellään halkoja, mutta renkaita en halua vaihtaa koska olen 43 kiloinen. Katsohan, en tarvitse miehekkääksi kokemiani ominaisuuksia, koska en ole mies.[/QUOTE]

Hehs, tämä on niin tätä. Miehen tarvitsee tehdä sinun eteesi kaikki, mutta sinä lekottelet merenneitopyrstöinesi sohvalla. No, ei se toisaalta ole tyhmä joka pyytää...

Ja mitä sinä tarjoat miehelle?

[QUOTE="Utelias";27971611]Hehs, tämä on niin tätä. Miehen tarvitsee tehdä sinun eteesi kaikki, mutta sinä lekottelet merenneitopyrstöinesi sohvalla. No, ei se toisaalta ole tyhmä joka pyytää...

Ja mitä sinä tarjoat miehelle?[/QUOTE]

Eli kun ei rupea kahdesti vuodessa vaihtamaan renkaita, lekottelee merenneitopyrstöineen sohvalla ja miehen täytyy tehdä kaikki?

Salli mun nauraa. :D

• Tykkää
Reactions: Millenia
Ehdottomasti miehekkäät miehet kiinnostaa, äijäily on hyvästä. Mutta se että kotityöt jotenkin vähentäisivät maskuliinisuutta? Ihan outo ajatus minusta. Kyllä tuo nalle on ihan yhtä äijä myös tiskiharja kädessä. Tai kun lukee pojalle iltasatua. Tai tekee ruokaa kun olen myöhään töissä. Miksei olisi.

En myöskään näe itseäni yhtään vähempää naisena vaikka vaihdankin autoon renkaat ja naulaan tauluja seinälle...

• Tykkää
Eli kun ei rupea kahdesti vuodessa vaihtamaan renkaita, lekottelee merenneitopyrstöineen sohvalla ja miehen täytyy tehdä kaikki?

Salli mun nauraa. :D

No onhan toi Sirkkis monta kertaa kehunut, että hänen mies on niin kiva kun tekee kaikki kotityöt ja sirkkis saa vaan palstailla. Antanut siis ymmärtää ihan oikeasti että heillä mies tekee kaiken ja rouva piirtelee ja palstailee netissä. Onko näin oikeasti, sen tietänee sirkkis ja miehensä.

Sama kuin se, miten vahdataan tasa-arvosta ja siten ei kuitenkaan olla valmiita menemään sinne armeijaan tai avaamaan miehille ovea tai auttamaan tuoliin ravintolassa

Meneehän sitä moni nainen joka vuosi inttiin :) Monesti olen miehelle oven avannut, tuoliin en sentään ole auttanut koska tuntemani miehet pääsevät tuoliin itsekin (itselleni en moista elettä odota saati toivo, pidän juuri kyseistä elettä jokseenkin kiusallisena).

• Tykkää
[QUOTE="vieras";27971643]No onhan toi Sirkkis monta kertaa kehunut, että hänen mies on niin kiva kun tekee kaikki kotityöt ja sirkkis saa vaan palstailla. Antanut siis ymmärtää ihan oikeasti että heillä mies tekee kaiken ja rouva piirtelee ja palstailee netissä. Onko näin oikeasti, sen tietänee sirkkis ja miehensä.[/QUOTE]

Ja entäs sitten vaikka näin olisikin? Kumpikin oletettavasti täysjärkisiä aikuisia joilla on vapaa tahto, tuskin Peyote pitää asetta miehen ohimolla pakottaen siivoamaan :D

Aika pitkään ja hartaasti olet jaksanut seurailla ko. nimimerkin tekemisiä... pelottavaa.

Mikään ei ole ällöttävämpää kuin olevinaan aikuinen mies "vittu mä en mitään siivoo, akkojen juttuja" -asenteella. YÖK! Ihan kun mielessä asuisi aina pikkupoika..

Toisin sanoen, mies osaa kyllä tehdä osansa, poika tarvitsee äidin (tai sen jatkeen).

En pidä.
Mies joka ei tee osaansa kotitöistä on itsekäs ja se jos mikä on inhottava ja epäseksikäs piirre ihmisessä. Mies joka ei pelkää menettävänsä miehisyyttään mokoman asian takia, on itsevarma ja osoittaa samalla välittävänsä perheestään ja kodistaan.

[QUOTE="iinu";27970122]Tietenkin meistä naisista on mukavaa kun mies tekee kotitöitä, hoitaa lapsia ja on pehmeä. Tällä on kuitenkin kääntöpuolensa, eli se että menetämme seksuaalisen kiinnostuksemme tuollaista miestä kohtaan.[/QUOTE]

Milloin susta on tullut homo, vai uskalsitko viimein tulla kaapista ulos, "mies"? ;)

ei miehen miehisyys siitä vähene vaikka kotitöitä tekeekin.
leveäharteinen, kapea lantio, kiinteä pylly, vaaleat taipuisat hiukset, siniset silmät, kunnon pusuhuulet...

Mä pidän miehessä siitä että sillä on oma tahto ja "pää hartioilla", ei ole vaikkapa kavereittensa tai niiden mielipiteiden/ juttujen vietävissä. Aikaansaavuus ja kätevyys on plussaa. Miehessä viehättää myös miehinen draivi perehtyä asioihin.

Anteeksi ilmaisuni, mutta kotitöitä tekevä mies on minusta kiihottava ja herättää pelkästään lämpimiä tunteita. Itse kotitöiden tekeminen ei tee kenestäkään yhtään sen naisellisempaa tai miehekkäämpää. En minä esimerkiksi pihatöitä tehdessäni tai kulkuvälineitä huoltaessani tunne itseäni vähemmän naiselliseksi. Elämässä nyt välillä täytyy tehdä koti- ja pihatöitä, halusi tai ei.

Keittiossa parjaava ja ruokaa laittava mies on uskomattoman miehekas ja seksikas!

(Patee kaikkiin kotitoihin...)

Ihana. Kiinnitän taas huomion epäolennaiseen eli ääkkösiin...parjaava vai pärjäävä? :D

Yhteistyössä