Kodinhoito sopii naisille paremmin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämä ei ole provo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulen perheestä, jossa isä osallistui niin lastenhoitoon, siivoukseen kuin ruuanlaittoonkin. Että en sitten tiedä, onko ap oikeassa vai ei.

Naiset kyllä tuntuvat, tai ainakin luulevat tietävänsä kodinhoidosta paljon. Miksi niin? Ei se, että tietää jotain tai että joutuu tekemään jotain enemmän kuin mies, tarkoita vielä että soveltuu tehtäväänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja enpä tiedä;26131913:
Enpä ole ikinä ajatellut, että normaalien askareiden hoitaminen jotenkin nostaisi seksikkyyttä. Ehkä, jos ei olisi tottunut siihen, että on asiaan kuuluvaa ja normaalia, että mies hoitaa kodin perusaskareita. Silloin tuosta voisi jotain fiiliksiä saadakin.

Etkö todella tiennyt, että kärjistetysti sanoen imuroiva mies saa seksiäkin enemmän kuin se, joka ei tee mitään? Ihan selvä homma; kun osallistuu kotitöihin, väsyy yksi ihminen vähemmän ja jaksaa muutakin kun heiluttaa imuria.... Rakkautta ruokkii huhkiminen yhteisen kotipesän eteen. Koskee myös naisia yhtä lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja !"!"!;26131698:
En nyt sanoisi niinkään.

On siinä totuus, että naisilta sujuu kotityöt paljon paremmin kuin miehiltä.

Miehille ne on tervanjuontia, kun taas nainen hymy huulessa tykkää huushollata, ja saa siitä henkistä tyydytystä.

Kyllähän naiset ovat luonnostaan sellaisia hössöttäjiä enemmän kuin miehet.

Heehheeheheheheeehhehee :D Minä olen nainen ja minä INHOAN KOTITÖITÄ. Ihan täyttä pakkopullaa ollut koko elämäni eikä mikään naisten tehtävä vaan yhtälailla hyvin kasvatettujen miesten. Ne mammanpojat, jotka nurisee kotitöistä, olen aina kiertänyt kaukaa ja aina on sellainen mies löytynytkin, joka nurisematta tekee kotityöt melko tasan puoliksi (mies joskus tekee enemmän, joskus minä, riippuu muista hommista).

Eli mitäs nyt, olenko nainen ollenkaan?! :D Ja musta tuntuu, että ainoastaan sellaiset naiset puolustaa aloittajan argumentteja, mitkä ei ole onnistuneet löytämään tasa-arvoista miestä. Helpommin jaksaa omaa surkeaa elämää, kun pakottaa itsensäkin uskomaan miehen suoltamaan hölynpölyyn. :)

[QUOTE=""#;26131930]Nainen ilman miestä on puutteessa ja onneton.[/QUOTE]
Mutta jokainen nainen on valomerkin jälkeen kaunis ;). Ei siis puutteessa tarvitse olla, vaikkei ketään sohvalleen röhnöttämään ottaisikaan.

Eli evoluutio on kehittänyt naisesta moniosaajan, joka nykyään siivoamisen ja kokkaamisen lisäksi osaa hankkia myös ruokansa ja suojansa ja miehen kehitys on pysähtynyt sinne luolamiesaikaan, nyt jopa alkanut taantumisen, kun metsästyksen sijaan mies makaa sohvalla ameebana?

Tämä on varmaan yksi selitys sille, miksi nainen pärjää avioeron jälkeen miestä paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26132067:
Mutta jokainen nainen on valomerkin jälkeen kaunis ;). Ei siis puutteessa tarvitse olla, vaikkei ketään sohvalleen röhnöttämään ottaisikaan.

Miksi teillä on sellainen mielikuva, että miehet röhnöttää sohvilla eikä sitten muuta? Kyllä mun mies tekee paljon kaikenlaista muutakin, kuin röhnöttää sohvalla. Itseasiassa minä taidan olla meistä se, joka röhnöttää enemmän sohvalla kuin mieheni :)

Etkö todella tiennyt, että kärjistetysti sanoen imuroiva mies saa seksiäkin enemmän kuin se, joka ei tee mitään? Ihan selvä homma; kun osallistuu kotitöihin, väsyy yksi ihminen vähemmän ja jaksaa muutakin kun heiluttaa imuria.... Rakkautta ruokkii huhkiminen yhteisen kotipesän eteen. Koskee myös naisia yhtä lailla.

Jaa, tuo on taas vähän eri näkökulma. Voihan asiassa tuolta kantilta tarkasteltuna tosiaan ollakin perää, ja koskee varmasti tosiaan molempia sukupuolia.

Mä taas jotenkin kuvittelin, että oli kyse siitä, että naiselle on jotain uutta ja ihmeellisen ihanaa, että mies suuressa armossaan suostuu tekemään kotitöitä ja nainen sitten kokee sen seksikkääksi, kun ei ole aiemmin moiseen tottunut, ja siten kotitöitä tekevä mies on jotain erityistä:D

Yhteistyössä