Kysely naisille: Pidätkö kotitöitä tekevää miestä vähemmän miehekkäänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no kylläpä sitä nyt ollaan niin ölövinä, oikeesti naiset on heikkoina niihin taksijonossa pullisteleviin wannabe-gangstoihin

ei mee läpi

Ja oikeasti miehet on kiinnostuneita vain niistä hellan ja nyrkin välissä olevista hiirulaisista, jotka hoitaa ja hyysää koko kodin ilman miehen apua, eikä valita milloinkaan.

Eikö olekin ihanaa, kun aletaan yleistämään? Yleistetään nyt sitten molemmin puolin. Urpo.

Sellanen olisi aika epäseksikästä, jos miehen ego horjuisi jostain kotitöiden tekemisestä.

Mä "vaadin" tiettyä vahvuutta ja dominoivaa asennetta mieheltä halutakseni häntä, mutta kotityöt eivät kuulu siihen, niillä ei ole vaikutusta.
Paitsi laiskottelu rupeaa ärsyttämään, eikä ärsyttävä ainakaan kiihota.

Tuo ärsyttävyys muuten on tosi juttu. Itse aina olen ihmetellyt noita sovintoseksejä ja muuta "kivaa tappelua". Vitut, jos toisen naama ärsyttää niin minulta ei irtoa kuin enintään pari pahaa sanaa. Jos taas minua huomioidaan jotenkin mukavasti - vaikkapa siivoamalla - niin myönteinen huomio on taattu.

Ainoa asia, mikä mielestäni tekee miehestä "neitimäisen", jos niin voi edes sanoa, on se kun antaa muiden kävellä päältään. En tarkoita, että joka tilanteessa tarvitsee toisille uhota, (joskus fiksumpi vaan antaa olla) mutta jos ei pysty esim. omalle äidilleen puolustamaan puolisoaan, vaan antaa anopin haukkua miniänsä pataluhaksi, niin en sellaista mammanpoikaa katselisi.

En pidä. Minusta kokkaava mies on seksikäs! Se miten heittelee mausteet sekaan ja siitä syntyy taivaallista ruokaa. :D Se miten se avaa viinipullon ja tuo mulle maisteltavaksi, kattaa pöydän... Mulla on muusikkomies ja näyttää ihanalta kun sillä on kiemurteleva penska kainalossa, eikä se yhtään ole avuton sen kanssa. Se osaa kaikenlaista. En tykkää avuttomista miehistä ollenkaan.

[QUOTE="vieras";27970289]En pidä. Minusta kokkaava mies on seksikäs! Se miten heittelee mausteet sekaan ja siitä syntyy taivaallista ruokaa. :D Se miten se avaa viinipullon ja tuo mulle maisteltavaksi, kattaa pöydän... Mulla on muusikkomies ja näyttää ihanalta kun sillä on kiemurteleva penska kainalossa, eikä se yhtään ole avuton sen kanssa. Se osaa kaikenlaista. En tykkää avuttomista miehistä ollenkaan.[/QUOTE]

Se on myös makeeta jos mies osaa soittaa jotain. Ylipäänsä mitä enemmän miehellä on taitoja, sen parempi. Hauskuus ja nauraminen on kanssa mun mielestä tärkeitä.

enemmän oksettaa semonnen vätys, joks ei kotinsa lisäksi osaa huolehtia edes omasta siisteydestään. eikös varsinkin kokit ole aika mediaseksikkäitä juuri nyt, ruoanlaittokin kotityötä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27970382:
:popcorn: :D

Ehkä kuitenkin hiukan varovaisempi lähestymistapa olisi suuremmalla varmuudella johtanut toivottuun lopputulokseen...

no aika monta ärhäkkää kommenttia tuli ja bonuksena pari kertaa mentiin henkilökohtaisuuksiin

mission complished

• Tykkää
Reactions: Isämies
[QUOTE="vieras";27970230]Ja oikeasti miehet on kiinnostuneita vain niistä hellan ja nyrkin välissä olevista hiirulaisista, jotka hoitaa ja hyysää koko kodin ilman miehen apua, eikä valita milloinkaan.
[/QUOTE]

En tietenkään voi puhua kuin omalla suullani, mutta kyllä minulle ainakin kelpaisi, hyvinkin. Miksipä sitä estelemään, jos toinen kerran mielellään "hyysäisi koko kodin" ilman minun apuani...

:popcorn:

Hetkisen aikaa joskus tapailin vähän päälle parikymppistä miestä, joka asui omillaan äitinsä sisustamassa ja siivoamassa kämpässä. Mies oli täydellisen taitamaton, ei osannut käyttää pesukonettaan ja söi eineksiä. Tapailu loppui hyvin nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27970410:
En tietenkään voi puhua kuin omalla suullani, mutta kyllä minulle ainakin kelpaisi, hyvinkin. Miksipä sitä estelemään, jos toinen kerran mielellään "hyysäisi koko kodin" ilman minun apuani...

En epäile hetkeäkään. Ylipäänsä tällaiselle palstalle kirjoittavat miehet on mielestäni jokseenkin outoja ja varsinkin jämähtäneet siunatulle 50-luvulle mies- ja naisrooleissaan.

Hetkisen aikaa joskus tapailin vähän päälle parikymppistä miestä, joka asui omillaan äitinsä sisustamassa ja siivoamassa kämpässä. Mies oli täydellisen taitamaton, ei osannut käyttää pesukonettaan ja söi eineksiä. Tapailu loppui hyvin nopeasti.

Hyijyi! Olen alkanut opettaa 13 vuotiasta poikaani tekemään ruokia ja pesemään pyykkiä. Ikean huonekaluja hän on osannut kasailla jo pitkään. Näillä avuilla ja hyvällä ulkonäöllä uskon pojan löytävän mukavan tytön joskus kumppanikseen. :)

Olisi noloa jos saisi kuulla valitusta tulevaisuudessa omasta pojastaan, että kuinka ei selviä normaali arjesta.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="Vieras";27970429]Tietyntyyppiset naiset on. Sellaisestako haaveilet, sitäkään hutsua saamatta?
Laatunaisille sitte toisenlaiset, päälliset, miehet.[/QUOTE]

:confused:

[QUOTE="vieras";27970427]En epäile hetkeäkään. Ylipäänsä tällaiselle palstalle kirjoittavat miehet on mielestäni jokseenkin outoja ja varsinkin jämähtäneet siunatulle 50-luvulle mies- ja naisrooleissaan.

:popcorn:[/QUOTE]

Tämä on epäilemättä aivan totta.

Mahtaako päteä myös palstan naisiin?

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
no kylläpä sitä nyt ollaan niin ölövinä, oikeesti naiset on heikkoina niihin taksijonossa pullisteleviin wannabe-gangstoihin

ei mee läpi

Jos miehen ihannenainen on se "tekoripsi, pakkelinaama tanja, tissit tyrkyllä ja vesirajahame", niin ilmankos luulo on tuo. Voin sanoa, että ainoastaan nämä seurapiiri tyrkyt, daama queen naiset, ja vähän tyhmemmillä aivoilla varustetut bimbot ottavat noita wannabe ganstoja. Normaaliälyinen fiksu nainen oksentaa nähdessään tuollaisen tapauksen. Jos nyt puhutaan ihan täysikäisistä naisita, eikä mistään 16 vuotiaista teineistä.

Ja en ole mikään harmaa hiilunainen tuulipuvussa vaan tykkään laittautua ja näyttää hyvältä. Niitä säälittäviä tapauksia , näitä naisia, kun sattuu olemaan vähän joka nurkassa.

Jos nyt esimerkiksi katsotaan BB-johanna (23 vuotias). Jos joku edes tietää. Siinä on nainen, joka päältä päin näyttää bimbolta (on tekotukkaa, tekorinnat yms.), mutta on fiksu ja haluaa miehekseen oikeasti miehen, eikä mitään lapsellista teinitapausta. En nyt tässä enempää halua johanna kommentoida, koska hänen liiallinen itsensä laittelu on vähän naurettavaa, mutta jos nyt tässä puhutaan siitä, että mitä nainen haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27970463:
Tämä on epäilemättä aivan totta.

Mahtaako päteä myös palstan naisiin?

Naisia tänne kirjoittaa satoja ja mitä itse olen lukenut, ovat hyvin montaa koulukuntaa. Löytyy niitä 50-luvun kotimammoja, mutta vastapainoksi löytyy myös 2010-lukua eläviä uranaisia, tasa-arvoa kannattavia kotiäitejä ja hyvissä suhteissa olevia naisia.

Miehistä taas en löydä kovin montaa eri kuppikuntaa; lähinnä tuollaisia miehet-naiset -kategorioita viljeleviä juntteja, joiden mielestä tasa-arvo on sitä että nainen leipoo ja mies tekee lumityöt. Vaikka se nainen ei siitä nauttiskaan, kun se nyt vaan sopii naiselle paremmin kuin ne lumityöt.

Hyijyi! Olen alkanut opettaa 13 vuotiasta poikaani tekemään ruokia ja pesemään pyykkiä. Ikean huonekaluja hän on osannut kasailla jo pitkään. Näillä avuilla ja hyvällä ulkonäöllä uskon pojan löytävän mukavan tytön joskus kumppanikseen. :)

Olisi noloa jos saisi kuulla valitusta tulevaisuudessa omasta pojastaan, että kuinka ei selviä normaali arjesta.

Hyvältä kuulostaa :) Mulla on vain tyttäriä, mutta oikein arkitaitoisia heistä kasvatan ja toivon samanlaisia löytyvän myös mahdollisiksi vävyiksi

Yhteistyössä