The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä olen suht nuori kuitenkin että en mä nyt ehkä ihan kauheen paljon vanhempaa ottais....max10vuotta...riippuu tietysti ihmisestäkin mutta onhan se huomattu että kun ihastuu vaikka niin eihän siinä ihastu ikään vaan siihen mieheen.(joku kenties naisiinkin mutten minä:))
 
IhanaValo
:wave: Mie taijan alakaa painua unille..toivottakaa tsemppiä huomiselle, että saatais ees jotain järkeä tähän ammattimietintään..Onko kukaan teistä muuten merkonomi, tai tradenomi? Oon varmaan kysyny aiemminkin, mut niin lahopää etten muista enää..:ashamed: Se vois olla ykkösvaihtoehto, vaan onkohan tommoisille töitä, jos toimistopuolelle suuntautuu..? Huolettaa siinä tosin se palkanlaskeminen ja mitä tilihommia ne tekeekään...
 
:wave: Mie taijan alakaa painua unille..toivottakaa tsemppiä huomiselle, että saatais ees jotain järkeä tähän ammattimietintään..Onko kukaan teistä muuten merkonomi, tai tradenomi? Oon varmaan kysyny aiemminkin, mut niin lahopää etten muista enää..:ashamed: Se vois olla ykkösvaihtoehto, vaan onkohan tommoisille töitä, jos toimistopuolelle suuntautuu..? Huolettaa siinä tosin se palkanlaskeminen ja mitä tilihommia ne tekeekään...
:hug: monet asiakaspalvelun tytöt on koulutukseltaan merkonomeja ja tradenomeja
 
:wave: Mie taijan alakaa painua unille..toivottakaa tsemppiä huomiselle, että saatais ees jotain järkeä tähän ammattimietintään..Onko kukaan teistä muuten merkonomi, tai tradenomi? Oon varmaan kysyny aiemminkin, mut niin lahopää etten muista enää..:ashamed: Se vois olla ykkösvaihtoehto, vaan onkohan tommoisille töitä, jos toimistopuolelle suuntautuu..? Huolettaa siinä tosin se palkanlaskeminen ja mitä tilihommia ne tekeekään...
Kyllä se hyvin menee,älä mieti liikaa.kyllä ne asiat siitä selvii kun juttelette ja mietitte sopivia vaihtareita. Älä mieti yöllä mitään,sillon asiat tuntuu aina suuremmilta. tsemppiä:kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä