The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikä tinkukaan tykkää juoda kahvia?? Mie luulin että olen outolintu kun en sitä ryystä nassuun :D
Olen juonut ennen,alottanu jo ihan kakarana mutta nyt ollut jo varmaa joku 13-14vuotta juomatta. juon teetä ja kaakaota,joka miellettään lastenjuomaksi mutta juon sitä silloin tällöin en mitenkään kovin usein mutta saatan ostaa purkin ja sity kun se tyhjä niin voi mennä kauankin enneku taas ostan.Teenjuoja olen:)
 
Olen juonut ennen,alottanu jo ihan kakarana mutta nyt ollut jo varmaa joku 13-14vuotta juomatta. juon teetä ja kaakaota,joka miellettään lastenjuomaksi mutta juon sitä silloin tällöin en mitenkään kovin usein mutta saatan ostaa purkin ja sity kun se tyhjä niin voi mennä kauankin enneku taas ostan.Teenjuoja olen:)
mä olen kans ollut ennen ihan mahoton suhis.... eikun pihisevän sumpin perään mutta viime vuosina olen heittänyt kahvin vähemmälle ja litkin nykyään iltaisin teetä
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Olin äsken varsinainen näky, kun olin untuvatoppatakki päällä hakemassa poikaa ja kun en muutenkaan ole ruuminrakenteeltani mikään riisikeppi, murjaisi poika, että luuli, jotta sähkönsininen karhu tuli häntä autolla hakemaan, kun olin tunkenut hartiani untuvatoppatakkiin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä