Aries 78
Eikä tinkukaan tykkää juoda kahvia?? Mie luulin että olen outolintu kun en sitä ryystä nassuun
Olen juonut ennen,alottanu jo ihan kakarana mutta nyt ollut jo varmaa joku 13-14vuotta juomatta. juon teetä ja kaakaota,joka miellettään lastenjuomaksi mutta juon sitä silloin tällöin en mitenkään kovin usein mutta saatan ostaa purkin ja sity kun se tyhjä niin voi mennä kauankin enneku taas ostan.Teenjuoja olenEikä tinkukaan tykkää juoda kahvia?? Mie luulin että olen outolintu kun en sitä ryystä nassuun
minusta toi tumma vanha muija on hulvatonNätti tuo blondi, mutta kiroilee kuin metsuri joka on hävinnyt kuukauden tilin pokerissa
mä olen kans ollut ennen ihan mahoton suhis.... eikun pihisevän sumpin perään mutta viime vuosina olen heittänyt kahvin vähemmälle ja litkin nykyään iltaisin teetäOlen juonut ennen,alottanu jo ihan kakarana mutta nyt ollut jo varmaa joku 13-14vuotta juomatta. juon teetä ja kaakaota,joka miellettään lastenjuomaksi mutta juon sitä silloin tällöin en mitenkään kovin usein mutta saatan ostaa purkin ja sity kun se tyhjä niin voi mennä kauankin enneku taas ostan.Teenjuoja olen
Olut on hyvää, jos se on todella kylmää. Muuten ei.mä en juo juuri lainkaan väkeviä, tykkään eniten hyvistä oluista
Ei ei ei kahvia!Eikä tinkukaan tykkää juoda kahvia?? Mie luulin että olen outolintu kun en sitä ryystä nassuun
suhisevan perään olet kyllä kuitenkin vielä..:xmas::ashamed:mä olen kans ollut ennen ihan mahoton suhis.... eikun pihisevän sumpin perään mutta viime vuosina olen heittänyt kahvin vähemmälle ja litkin nykyään iltaisin teetä
mä taas en tykkää kylmästä oluesta, mun mielestä se on parhaimmillaan himppasen huoneenlämpöistä viileämpänäOlut on hyvää, jos se on todella kylmää. Muuten ei.
Sitte meillä on jottain yhteistä, muutakimä taas en tykkää kylmästä oluesta, mun mielestä se on parhaimmillaan himppasen huoneenlämpöistä viileämpänä
Hrr...mä taas en tykkää kylmästä oluesta, mun mielestä se on parhaimmillaan himppasen huoneenlämpöistä viileämpänä
no ihan niin vanha en sentään ole että se olisi päässyt unohtumaansuhisevan perään olet kyllä kuitenkin vielä..:xmas::ashamed:
no on taskulämmin kossu paljon pahempaa, pirkka on ihan siedettävä olut joka menee kyllä lämpimänäkinHrr...
Auringon lämmittämää Pirkka-olutta... Mitään sen pahempaa ei maa päällään kanna.
no osaahan ne vanhemmat(saako näin sanoa?) miehet hommat hippusen verran ehkä paremmin kun nuoret kollit,ihan ainakin jos omasta kokemuksesta sanon...no ihan niin vanha en sentään ole että se olisi päässyt unohtumaan
ukothan ei vanhemmuuten laho vaan paremminkin hongistuu
Tuon voisi ajatella jotenkin kaksimielisesti mutta jätän nyt väliinsuhisevan perään olet kyllä kuitenkin vielä..:xmas::ashamed:
No joo, onhan se. Nuorena ei ollut niin ronkeli, vaikka kossu ois ollu kuinka lämmintäno on taskulämmin kossu paljon pahempaa, pirkka on ihan siedettävä olut joka menee kyllä lämpimänäkin
Nyt sitten vedit maton jalkojen alta, nyt meni meiltä nuorilta tsänssit :'(no osaahan ne vanhemmat(saako näin sanoa?) miehet hommat hippusen verran ehkä paremmin kun nuoret kollit,ihan ainakin jos omasta kokemuksesta sanon...
Aika komia oli kun kytkin savusvoi jessus noita kuskeja:headwall:
Määhän vastasin: pitäisin sitä kauniina eleenä biisitä huolimattano eihän ole :kieh:
ja en sitä kysynyt mitä mieltä biisistä vaan että mitä ajattelisit jos joku sinulle omistaisi tämän kyseisen laulun.