:hug:Nyt sitten vedit maton jalkojen alta, nyt meni meiltä nuorilta tsänssit :'(
:hug:Nyt sitten vedit maton jalkojen alta, nyt meni meiltä nuorilta tsänssit :'(
eikun me tykätään Sangriasta :heart:Eiks kukaan tykkää sangriasta?
No en tykkää minäkään ettei sen puolen :snotty: yök.
BoobyPeppi.Tulee ainakin tissit esiin
BoobyPeppu?BoobyPeppi.
No kiva edes joku tykkää :kiss:eikun me tykätään Sangriasta :heart:
Minä en tykkää sangriasta, mutta Sangriasta kylläkin
:hug: monet asiakaspalvelun tytöt on koulutukseltaan merkonomeja ja tradenomeja:wave: Mie taijan alakaa painua unille..toivottakaa tsemppiä huomiselle, että saatais ees jotain järkeä tähän ammattimietintään..Onko kukaan teistä muuten merkonomi, tai tradenomi? Oon varmaan kysyny aiemminkin, mut niin lahopää etten muista enää..:ashamed: Se vois olla ykkösvaihtoehto, vaan onkohan tommoisille töitä, jos toimistopuolelle suuntautuu..? Huolettaa siinä tosin se palkanlaskeminen ja mitä tilihommia ne tekeekään...
Kyllä se hyvin menee,älä mieti liikaa.kyllä ne asiat siitä selvii kun juttelette ja mietitte sopivia vaihtareita. Älä mieti yöllä mitään,sillon asiat tuntuu aina suuremmilta. tsemppiä:kiss::wave: Mie taijan alakaa painua unille..toivottakaa tsemppiä huomiselle, että saatais ees jotain järkeä tähän ammattimietintään..Onko kukaan teistä muuten merkonomi, tai tradenomi? Oon varmaan kysyny aiemminkin, mut niin lahopää etten muista enää..:ashamed: Se vois olla ykkösvaihtoehto, vaan onkohan tommoisille töitä, jos toimistopuolelle suuntautuu..? Huolettaa siinä tosin se palkanlaskeminen ja mitä tilihommia ne tekeekään...
Niinpä.Listen to your long-necked mistress.
:kiss:Eiköhän me kaikki hieman sinusta tykätä muru
Sun piti kysyä siltä mieheltäs jotain ja kertoa mulle mitä se vastaaJäiköhä mulla jutut kesken jonkun kans täs viime yönä?
Exoottinen:kiss:
Mä en tajua miks valitsin itelleni moisen nikin silloin joskus
Mulla menee joku 4 mukillista kahvia päivässä.mä olen kans ollut ennen ihan mahoton suhis.... eikun pihisevän sumpin perään mutta viime vuosina olen heittänyt kahvin vähemmälle ja litkin nykyään iltaisin teetä
En voi hyväksi sanoa mutta kylmänä menettelee.Olut on hyvää, jos se on todella kylmää. Muuten ei.
Joitainhan oluita lämmitetäänkin?mä taas en tykkää kylmästä oluesta, mun mielestä se on parhaimmillaan himppasen huoneenlämpöistä viileämpänä
Pitkäkaula:hug: vai katoit sinä kilin piliäNii ja hei vaan kaikille, mää tulin töistä ja kattelin kilin piliä samalla kun söin iltapalaa
Ehkä tää parempi on kuin maastonakki, jonka meinasin ensin laittaa tai emmää tie, molemmat typeriäExoottinen
:xHrr...
Auringon lämmittämää Pirkka-olutta... Mitään sen pahempaa ei maa päällään kanna.