Tajusin just tänään että oon miettiny yhtä ihmistä kohta kaks ja puoli vuotta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekopää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekopää?

Vieras
Se on saanu mua pidettyä langoissa koko tän ajan ja mä vaan mietin et olis ehkä aika koittaa päästää irti siitä. Ei tosiaan olla suhteessa, vaikka haluaisin. Se ei vaan oo ehkä sellanen ihminen ja en oikeastaan saa siitä mitään irti.

Se on sanonu monta kertaa että veis mut ajelulle et saadaan puhuttua ku on niin paljon asioita mitä haluaisin sille sanoa... ikinä se ei oo luvannu vaan sanonu et " no mennää tiistaina " ja sit se ei olekkaa ehtiny. Viime viikolla se sano et se lupaa että tällä viikolla mennään johonki silleen että saadaan puhuttua ja mä mietein että jos en kuule siitä mitään tällä viikolla ni sit hakkaan itseeni paistinpannulla niin kauan et unohdan sen.

Onko muita vinkkejä?

Täys esto päälle. Poista numero, estä facebookissa jne. Et sä siitä muuten irti pääse... Vain, jos annat itselles oikeasti aikaa olla ilman sitä ihmistä. Ihan kokonaan. Sitten tajuat, kuinka sikamaisesti se on toiminut pitäessään sua otteessaan.

hei, oikeesti, anna olla. sehän vedättää sua. muakin kiinnostaa yks ihminen ja olen ajatellut sitä jo vuoden mut tiiän ettei siitä tulis mitään. tiedän siis et helpommin sanottu kuin tehty mut olis se jo aikaa sulle järkänny jos ois oikeesti halunnut!!

Joo mä tiedän... sillä on tuhottomasti naisia eikä tosiaan oo yksinäinen. Mä oon jotenki siinä uskossa että saisin sen ihmisen muuttumaan. On ollu ihan järkyttävän vaikeeta olla miettimättä sitä. On niin helppoa aina neuvoa muita ja sit ku itelle tulee se tilanne vastaan ni sitä unohtaa ne kaikki omat neuvonsa :(

Joo mä tiedän... sillä on tuhottomasti naisia eikä tosiaan oo yksinäinen. Mä oon jotenki siinä uskossa että saisin sen ihmisen muuttumaan. On ollu ihan järkyttävän vaikeeta olla miettimättä sitä. On niin helppoa aina neuvoa muita ja sit ku itelle tulee se tilanne vastaan ni sitä unohtaa ne kaikki omat neuvonsa :(

Onko sulla narsistisia piirteitä? Miten voit kuvitella olevasi niin mahtava, että voisit muutta aikuisen ihmisen? Aikuinen ihminen voi muuttua, mutta muutos lähtee hänestä itsestään, eikä kenestäkään muusta.

Osaan ehkä josakin määrin samaistua tilanteeseesi omien kokemusteni kautta. Ja neuvoni on sama, kuin minkä itse aikoinaan toteutin. Anna olla. Unohtamaan et pysty kenties useaan vuoteen, mutta voit olla ottamatta yhteyttä.

Jos otat yhteyttä, niin älä sitten ainakaan ruikuta, sillä kyseessä on ihan oma päätös, jonka kanssa on sitten vaan paras oppia elämään.

Tietääkseni ei ole narsistisia piirteitä :D ei ole kukaan ainakaan sanonut niin. Toi on siis mun oma mielikuva vaan... en todellakaan ajattele että olisin niin mahtava vaan ehkä kyse on siitä et haluisin olla sellanen jonka vuoks se lopettais kaikki säädöt. Mut tosiaan... ehkä mä koitan tosissani unohtaa sen NYT.

Anteeksi että sanon suoraan mutta kuulostat säälittävältä perässä roikkujalta. Sä vaan vingut, vingut ja vingut miestä huomaamaan sut mutta sitä ei kiinnosta yhtään, säälistä sanoo että joojoo nähdään kun ei ilmeisesti suoraan uskalla kertoa paskat nakkaavansa susta.
Nyt eteenpäin, muuten se naureskelee kaikille kuinka pateettinen lahkeessa roikkuja olet.

Mä tuhlasin joku 3-4 vuotta yhteen mieheen, ei suhdetta koskaan, ollaan oltu kavereita kuitenkin. Olin tosi ihastunut, enempään en antanut itselleni lupaa. Onneksi pystyin pitämään tunteeni kuitenkin kurissa että en rakastunut, se vasta olisi ollut hitonmoinen virhe! Ja nyt sitten hän seurustelee. Olen tosi tyytyväinen etten koskaan ilmaissut tunteitani millään tavalla, koska nyt tiedän, että en olisi ikinä kelvannut tälle miehelle.

Mikä helpotus, kun ei nyt tarvitse hävetä ja katua että ei olis pitänyt kertoa että olen ihastunut. Voin jatkaa elämääni eteenpäin, kavereina pysytään sen tiedän, mutta hän ei saa koskaan tietää. Ja minä lopetan turhanpäiväisen haikailun ja unohdan koko ihastumisen.

Yhteistyössä