H
hyvä kun jaksaa ees kirjottaa
Vieras
Tuntuu,että maailma romahtaa siitä,kun lapset ei rupea nukkuun ja en saa omaa hetkeä illan päälle..Mies lähti yövuoroon ja taas on se tilanne,että nuo kaks nuorinta 4v.ja 2v.eivät meinaa nukkua..No,pienempi nukahti ja isommalle satuilin sillä aikaa..Sitten isompi sänkyyn ja heti alkoi yksikseen kuiskailu ja levoton liikkuminen..Siihen sitten nuorempi heräs ja itkemään tietty..Ainoa,joka tässä talossa kunnon unet nukkuu on vanhin,6-vee!Perseestä..Ja nyt ke meillä alkaa sellanne uus arki,että huhheijaa.Tähän asti oon kotiäitinä ollu ja nyt alkaa työt.Lapset menee hoitoon ja ressaan koko hommaa aivan älyttömästi.Meille tulee minuuttiaikataulut jne.Kaikki on epäsäännöllistä,kun ukolla epäsäänn.vuorotyö..Sinänsä hyvä,kun lapset saavat vapaatakin,mutta mulla vaan on kaikki aikataulut myttynä päässä,kun niissä ei oo mitään rutiinia..Suotaan sanottuna v-tuttaa koko tuleva arki,työ/opiskelukaan ei oo ihan sitä alaa,mitä halusin..Pakko vaan saada nyt koulutus,kun olen kotiäipänä niin monta vuotta olut..Mutta haluaisin yhä olla,arki oli kuitenkin niin helppoa,vaikka valitinkin..Musta vaan tuntuu etten tule jaksamaan..;(