Helou!!
mä oon niin jotenki ollu omassa ahistuskuplassani ja taistellu näitten omien ongelmien kanssa, et en oo muille kommentoinu mitään
Sannuliinu, mulla on ollu ihan täs pitkin matkaa erilaisia kipuiluja. Yleensä ne on ollu tasasta, koko ajan kestävää menkkajomotuksen tyylistä. Tosin, mun mittakaavassa kipu on ollut hyvinkin minimaalista, verrattuna hulluihin menkkakipuihin joita mulla nomrmisti on (oksu lentää ku koskee, ja oon yhen päivän sängyn pohjalla).
Mut silloin uudenvuoden tienoilla, just sun viikoilla, 14+1-14+3, mullahan oli ne kauheet kasvukivut, ja mä luulin et ne olis suppareita, koska tuli sellasia kipukohtauksia jotka kesti kerrallaan n.10min. Tunsin aina kun kipu alkaa, ja kuinka se kestää ja kuinka se sitten pikkuhiljaa hiipui pois, ja alkoi samantien uudelleen.
Tää alkoi illalla ja jatkui yöhön asti, ja rauhoittui kun otin yhteensä 1g panadolia ja 600mg buranan. Ne on ollu tähän mennessä järkyimmät kivut. Toivon et sellasii ei enää tulis...
Muuten alussa oli joskus viikolla 9+- aika kova koko ajan tasanen jomotus, ja viime viikolla lievempänä kipuna kans tollanen jomotuspäivä.
Voiko ne olla sulla harjoitussuppareita??? Ku eiks se ole tavallista et niit on jos raskauksia takanapäin??? (anteeksi että otin puheet aikaisemmista tapauksista, en osannut muuten muotoilla mitä tarkoitan :ashamed: )
Mulla on tullu tähän mennessä se n. 3kg,
ja se tuli aika aikasin, mut osan laitan kyl niin nopeen tupakan lopetuksen piikkiin... Mä oon terapeutin kans samoil linjoilla, 1,7kg on hyvin d
b
Päänsäryistä täällä myös on ollu juttua... Tsemppiä kaikille tuon kanssa painiville!!! Itsellä kans kuten aiemmin maininnu migreeniä meinaa selkeesti helpommin pukkaa ja tuntuu muutenki et helpommin olis hedari..
Nuppu mun pahoinvointi oli samanlaista ku sulla, jos ehtii tulee nälkyys ja sit vasta syö ni tuli ensin närästys ja sit huono olo ja joskus oksu
Sulla onki iha oma juttusa kuunnella dopplerii ku kaksi pientä kyydissä :heart::heart:
Mä itse ostin dopplerin aika myöhään, se tais tulla viikon 13 lopulla...??
Mulla kesti sillon kauan et löysin ne äänet ku ekan kerran kuuntelin (koin sen alkuun vaikeaksi hommaksi), mutta mulla saattaa vaikuttaa se et on aika reilusti ylipainoo ni massun päällä on peitettä
Mutta onhan täälläki ollu juttuu et äänet on saatu kuuluviin paaaaljon aikastemmi.
Inkkusen massu on on ihuna
:heart:
minäkin kaipailen
Helmimamaa...??? Missähän olet...??? Toivottavasti kaikki on hyvin :heart::heart:
Amelelle ja
Viendalle tsemppiä väsymyksen kanssa!! ja juu, nyt saa ihan luvalla ottaa rauhakseen
Jeanna, luksus"oire" tuo karvahomma!!
Itellä kyllä kukkii nassu ja tukka rasvoittuu ja karvat kasvaa ihan entisen lailla
nauti nyt, ei se kuitenkaaa kestä loppuelämää
Must tuntuu et muutenki tänä talvena oon jotenki laiskistunu, ihan ku ei olis talvikunnossapitoa olleskaan....
Missäs muuten mun kanssa melkein päivälleen samoissa menevä
Miles on??? mitäpäs kuuluu??
Yoslene, mulla on tullu kans erilaisia limajutskia (välillä ihan kunnon klönttejä, yök!!), ni ku mainitsin lekurissa niistä, ni ei oikein osannu sanoo mikä olis kyseessä, et puhu limatulpasta josta olin kauhuissani että eikös sen pitäis irrota ihan lopussa nii meinas et sitä voi irrota matkallakin ja sitten sitä kasvaisi uutta tulppaa tilalle..
Sori jos joku jäi nyt väliin, pakko alkaa tekee vähä töitäki...
TanZZZku ja Toivo, 18+0 POKS!!