"Minähän en samassa vessassa neekerin kanssa asioi."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettälläistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27930320]Entäpä omalla kohdallasi? Onko tänään huudeltu tai syljetty naamalle? :) Jäitkö tuppisuuksi vai haukuitko rasistiksi? :D[/QUOTE]

Niin ja omalle kohdalle ei tuollaiset vessajutut ole tuttuja, mutta tiedän tyypin, joka ei halua samaan hissiin mm. meidän kanssa. :D Hänelle olen kyllä sanonut sanottavani. ;)

[QUOTE="vieras";27930320]Entäpä omalla kohdallasi? Onko tänään huudeltu tai syljetty naamalle? :) Jäitkö tuppisuuksi vai haukuitko rasistiksi? :D[/QUOTE]

Itse en rasistiksi kutsuisi, vaikka niin eittämättä ajattelisinkin.

Luultavasti kehottaisin vapauttamaan paikkansa jonossa sellaiselle, joka sitä tarvitsee - ja aikoo käyttää. Lisäksi voisin suositella, että palaa pikimmiten kotiinsa puuteroimaan nenänsä - ja pysyy siellä - sillä lähes varmasti jokaisessa muussakin kopissa ja julkisessa tilassa on aiemmin asioinut myös tummaihoista tai muuten etnisesti erilaista väkeä.

[QUOTE="vieras";27930346]En halua minäkään muslimin kanssa samaan hissiin :D Oma mielipide. Pidän kaikkia muslimeita terroristeina ja henkisesti sairaina ihmisinä. :D[/QUOTE]

Mä taas pidän kaikkia kristittyjä hihhuleina joukkomurhaajina. Ja kaikkia äitejä itsekkäinä sekopäinä.

Oma mielipide, hei.

Eiku...? (Huoh.)

Useampi vuosi sitten olin tulossa Ruotsista lautalla Suomeen. Olin tullut satamaan jo aamuyöstä, kun olin Tanskasta autolla tulossa. Aamulla sitten odottelin sataman autokaistalla lautan saapumista.

Jossain vaiheessa sitten luonto kutsui ja lähdin ainoan bajamajan suuntaan, joka alueelta löytyi. Aikani odoteltuani sieltä tuli pikimusta ukko ulos. Minulta jäi käymättä, kun se ukko oli vääntänyt viidakkopaskan kykkimällä. Sekä istuimen ympäristö, että takaseinä olivat saaneet varpusparvesta osansa.

Jostain syystä tälläinen jättää hivenen kielteisen mielikuvan.

Sinä et vain ymmärrä meitä hienompien kulttuurien tapaa ulostaa.:)

[QUOTE="huuhuu";27930370]Mä taas pidän kaikkia kristittyjä hihhuleina joukkomurhaajina. Ja kaikkia äitejä itsekkäinä sekopäinä.

Oma mielipide, hei.

Eiku...? (Huoh.)[/QUOTE]

Sinun mielipiteesi se on. Ei minun :D

[QUOTE="huuhuu";27930362]Itse en rasistiksi kutsuisi, vaikka niin eittämättä ajattelisinkin.

Luultavasti kehottaisin vapauttamaan paikkansa jonossa sellaiselle, joka sitä tarvitsee - ja aikoo käyttää. Lisäksi voisin suositella, että palaa pikimmiten kotiinsa puuteroimaan nenänsä - ja pysyy siellä - sillä lähes varmasti jokaisessa muussakin kopissa ja julkisessa tilassa on aiemmin asioinut myös tummaihoista tai muuten etnisesti erilaista väkeä.[/QUOTE]

Riittävän pitkä välimatka on hyvä, samoin riittävän pitkä väliaika kohdata samassa paikassa ollutta mustaa on hyvä. Minä kyllä toivottelisin tervemenoa mustalle käsiäänsä pesemään, kotiina. Sinä puuteroimaan nenäänsä. Näin ne kulttuurit eroaa :D

[QUOTE="vieras";27930412]Riittävän pitkä välimatka on hyvä, samoin riittävän pitkä väliaika kohdata samassa paikassa ollutta mustaa on hyvä. Minä kyllä toivottelisin tervemenoa mustalle käsiäänsä pesemään, kotiina. Sinä puuteroimaan nenäänsä. Näin ne kulttuurit eroaa :D[/QUOTE]

Siis mitä? Jos joku kieltäytyy itse asioimasta samassa vessassa, jossa joku tummaihoinen on käynyt, eikö ole ihan sama sitten pysyä kotona. Eikö se nyt ole kaikille aika selvää, että julkisissa vessoissa aika usein se mahdollisuus on olemassa?

Miksi sen tummaihoisen pitäisi mennä pesemään kätensä kotiin? Kieltäytyikö hän itse kovaäänisesti pesemästä käsiään valkoihoisten kanssa samassa vessassa?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27930454:
Siis mitä? Jos joku kieltäytyy itse asioimasta samassa vessassa, jossa joku tummaihoinen on käynyt, eikö ole ihan sama sitten pysyä kotona. Eikö se nyt ole kaikille aika selvää, että julkisissa vessoissa aika usein se mahdollisuus on olemassa?

Miksi sen tummaihoisen pitäisi mennä pesemään kätensä kotiin? Kieltäytyikö hän itse kovaäänisesti pesemästä käsiään valkoihoisten kanssa samassa vessassa?

Mitä vittua! Miksi ei saisi toimittaa kotiaansa pesemään käsiä? Ihan sama oikeus minulla on ajaa musta kotiansa pesemään käsiä kuin sinulla ajaa minut kotiin puuteroimaan nenää! Mitä ihmeellistä siinä on että ei halua mustan kanssa samaan aikaan vessaan, tai heti sen jälkeenkään. Mustat voisi kyllä pysyä kotimaassaan, ei suomeen tarvi tuoda sitä viidakkohenkeä missä ne kasvaa ja elää. Ei tiikeri juovistaan pääse ja kannibalismeja ne lähes kaikki on. En mene lähellekään mustaa ihmistä, vielä kauemmas jään muslimeista. Miksi musta kieltäytyisi jos minä pyydän häntä menemään pesemään kätensä kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja nalkkiin jäit:
Eli siis säkin oot sitä mieltä, että "nekrut" on huonompia kuin muut, kun puhut hienostelusta. Sun mielestä pitäs vähän laskeutua alemmas ja unohtaa oma paremmuutensa, eikä hienostella ja olla menemättä samaan vessaan.

No höh. Kaikkeen sitä takerrutaankin.

Palstajulksiesti pyydän anteeksi niiltä joiden rattaat alkoivat kiertää hiertäen kommenttini johdosta.

Pissikööt housuihinsa sitten, mokoma naikkonen, ellei pysty asioimaan julkisessa vessassa.

[QUOTE="vieras";27930528]-- Mustat voisi kyllä pysyä kotimaassaan, ei suomeen tarvi tuoda sitä viidakkohenkeä missä ne kasvaa ja elää. Ei tiikeri juovistaan pääse ja kannibalismeja ne lähes kaikki on. --[/QUOTE]

:laugh:

Muuhun (p*skaan) en viitsi alentua ottamaan kantaa.

(Eikä se muuten ollut Säpäle, joka olisi toivottanut rouvan kotiinsa wc-asioille.)

Useampi vuosi sitten olin tulossa Ruotsista lautalla Suomeen. Olin tullut satamaan jo aamuyöstä, kun olin Tanskasta autolla tulossa. Aamulla sitten odottelin sataman autokaistalla lautan saapumista.

Jossain vaiheessa sitten luonto kutsui ja lähdin ainoan bajamajan suuntaan, joka alueelta löytyi. Aikani odoteltuani sieltä tuli pikimusta ukko ulos. Minulta jäi käymättä, kun se ukko oli vääntänyt viidakkopaskan kykkimällä. Sekä istuimen ympäristö, että takaseinä olivat saaneet varpusparvesta osansa.

Jostain syystä tälläinen jättää hivenen kielteisen mielikuvan.

Ja voitko tosiaan olla varma, että just se ulos astunut miekkonen tärväs bajamajan? Että sitä ennen se varppina oli ollut supersiisti?

[QUOTE="vieras";27930528]Mitä vittua! Miksi ei saisi toimittaa kotiaansa pesemään käsiä? Ihan sama oikeus minulla on ajaa musta kotiansa pesemään käsiä kuin sinulla ajaa minut kotiin puuteroimaan nenää! Mitä ihmeellistä siinä on että ei halua mustan kanssa samaan aikaan vessaan, tai heti sen jälkeenkään. Mustat voisi kyllä pysyä kotimaassaan, ei suomeen tarvi tuoda sitä viidakkohenkeä missä ne kasvaa ja elää. Ei tiikeri juovistaan pääse ja kannibalismeja ne lähes kaikki on. En mene lähellekään mustaa ihmistä, vielä kauemmas jään muslimeista. Miksi musta kieltäytyisi jos minä pyydän häntä menemään pesemään kätensä kotiin?[/QUOTE]

Ero on katsos siinä, että jos _itse_kieltäydyt_ asioimasta siellä yleisessä vessassa, niin eipä siinä ole paljon vaihtoehtoja. Toinen osapuoli on kuitenkin valmis hyväksymään sen yleisen vessan luonteen, eikä nosta muista kävijöistä mekkalaa, joten tottakai hänellä on oikeus pestä myös kätensä siellä. Sinullahan se ongelma siellä vessassa asioimisessa on, eikä tummaihoisella.

Jos minä menisin vaikka kasvissyöjänä pihviravintolaan, niin ei kai siinä olisi mitään järkeä alkaa mekkaloimaan, että minähän en täällä syö, kun täällä tarjoillaan lihaa. Minulla ei olisi oikeutta käskeä niitä pihvinsyöjiä kotiinsa, kun minä syön nyt kasvisruokaa. Siinä tapauksessa menen itse kotiin tai kasvisravintolaan. Itse kieltäydyn--> itse poistun paikasta.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
[QUOTE="vieras";27930346]En halua minäkään muslimin kanssa samaan hissiin :D Oma mielipide. Pidän kaikkia muslimeita terroristeina ja henkisesti sairaina ihmisinä. :D[/QUOTE]

Joo, minullakin kunnon pommikätkö noissa rattaissa aina mukana! Tosin, enpä tiedä, mistä tietäisit minun olevan muslimi jos samaan hissiin osuisit.

[QUOTE="vieras";27930363]Ai hissiseuraakaan ei saa enää itse valita suututtamatta muslimia.:D[/QUOTE]

Juu, saa valita, sanonkin nykyisin hänelle, että taidat joutua odottamaan seuraavaa hissiä kun me olemme nyt kyydissä. ;)

[QUOTE="huuhuu";27930556]:laugh:

Muuhun (p*skaan) en viitsi alentua ottamaan kantaa.

(Eikä se muuten ollut Säpäle, joka olisi toivottanut rouvan kotiinsa wc-asioille.)[/QUOTE]

Tansanian presidentti harrasti 70-luvulla kannibalismia. Ehkä tavat ovat sen jälkeen muuttuneet, ehkä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27930582:
Ero on katsos siinä, että jos _itse_kieltäydyt_ asioimasta siellä yleisessä vessassa, niin eipä siinä ole paljon vaihtoehtoja. Toinen osapuoli on kuitenkin valmis hyväksymään sen yleisen vessan luonteen, eikä nosta muista kävijöistä mekkalaa, joten tottakai hänellä on oikeus pestä myös kätensä siellä. Sinullahan se ongelma siellä vessassa asioimisessa on, eikä tummaihoisella.

Jos minä menisin vaikka kasvissyöjänä pihviravintolaan, niin ei kai siinä olisi mitään järkeä alkaa mekkaloimaan, että minähän en täällä syö, kun täällä tarjoillaan lihaa. Minulla ei olisi oikeutta käskeä niitä pihvinsyöjiä kotiinsa, kun minä syön nyt kasvisruokaa. Siinä tapauksessa menen itse kotiin tai kasvisravintolaan. Itse kieltäydyn--> itse poistun paikasta.

Kyllä kasvissyöjät mekkalaa osaavat pitää pihvin syömisestä, onpa järjestetty pakollinen kasvisruokapäivä koululaisille.

[QUOTE="vieras";27930633]Miksi muslimit tarvitsevat omat uintivuorot?[/QUOTE]

Allah akbar vaan! Ne on niin outoja että sen takia. Pahimpia sukurutsareita koko maailmassa. Eivät halua että kukaan näkee kun perheenkesken pitävät "kimppakivaa".

Yhteistyössä