"Minähän en samassa vessassa neekerin kanssa asioi."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettälläistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27930582:
Ero on katsos siinä, että jos _itse_kieltäydyt_ asioimasta siellä yleisessä vessassa, niin eipä siinä ole paljon vaihtoehtoja. Toinen osapuoli on kuitenkin valmis hyväksymään sen yleisen vessan luonteen, eikä nosta muista kävijöistä mekkalaa, joten tottakai hänellä on oikeus pestä myös kätensä siellä. Sinullahan se ongelma siellä vessassa asioimisessa on, eikä tummaihoisella.

Jos minä menisin vaikka kasvissyöjänä pihviravintolaan, niin ei kai siinä olisi mitään järkeä alkaa mekkaloimaan, että minähän en täällä syö, kun täällä tarjoillaan lihaa. Minulla ei olisi oikeutta käskeä niitä pihvinsyöjiä kotiinsa, kun minä syön nyt kasvisruokaa. Siinä tapauksessa menen itse kotiin tai kasvisravintolaan. Itse kieltäydyn--> itse poistun paikasta.
Se musta siellä vessassa se ongelma on, en minä. Kasvis syöjät ne vasta pahoja mölisemään onkin jos ei löydy lantturuokaa pihvin tilalle.

[QUOTE="vieras";27930709]Kyllä kasvissyöjät mekkalaa osaavat pitää pihvin syömisestä, onpa järjestetty pakollinen kasvisruokapäivä koululaisille.[/QUOTE]

Mutta herran jestas, jos itse sanot ääneen, että "minähän en pihvejä syö", niin eikö se tarkoita sitten, että et syö sitä pihviä? Vai mikä ihmeen funktio tuolla ketjun otsikon lausahduksella on?

Siis rautalankaa.

A: "En voi tehdä X"
B: "Minä voin tehdä X"

Kumpiko mielestäsi tekee X? Onko jommalla kummalla isompi oikeus tehdä X?

Minusta on ihan selvää, että B tekee X ja A ei. A päätti siitä ihan itse. B:llä on oikeus tehdä X eikä sitä voi A kieltää siksi, että A itse kieltäytyi tekemästä X.

[QUOTE="vieras";27930728]Se musta siellä vessassa se ongelma on, en minä. Kasvis syöjät ne vasta pahoja mölisemään onkin jos ei löydy lantturuokaa pihvin tilalle.[/QUOTE]

Niin se tummaihoinen on ainoastaan sinun ongelmasi, ei kenenkään muun. Hän voi siis huoletta mennä vessaan ja pestä kätensä, hänellä ei ole siinä asioimisessa ongelmaa. Sinulla siis on asioimisessa ongelma, joten sinä et sinne mene.

Myös sillä kasvisruokailijalla on ongelma siellä pihviravintolassa, ei niillä pihvinsyöjillä. Pihvinsyöjät siis syököön rauhassa, eikös. Kasvissyöjä ratkaiskoon ongelmansa itse.

[QUOTE="vieras";27930695]Onko tuo ihme. Se on enemmän sääntö kuin poikkeus että muslimit räjäyttelee pommeja ja polttaa autoja. Muslimit haistaa jo kauas, ominaishaju paljastaa. :x[/QUOTE]

Mikähän on meikäläisen ominaishaju?? :D

[QUOTE="vieras";27930706]Entäpä sitten kun teitä ei päästetä sinne hissiin. Onko se mielestäsi rasismia? Onko se rasismia kun sinä et päästä muita sinne samaan aikaan?[/QUOTE]
Nyt et pysy kärryillä. Tämä henkilö ei halua samaan aikaan hissiin meidän kanssa, ei kenenkään "hieman tummemman" kanssa, on tehnyt tämän itse aivan selväksi. Sitä tuossa kommentoin. Pitäisikö meidän tulla hissistä ulos kun hän sattuu paikalle samaan aikaan? En minä häntä estä hissiin tulemasta, sinne on aina mahtunut aivan hyvin.

[QUOTE="vieras";27930715]Allah akbar vaan! Ne on niin outoja että sen takia. Pahimpia sukurutsareita koko maailmassa. Eivät halua että kukaan näkee kun perheenkesken pitävät "kimppakivaa".[/QUOTE]

Naisten uintivuoroilla on myös muita kuin vain musliminaisia, myös suomalaisia ei-muslimeja.

[QUOTE="vieras";27930744]Mamut ryöstää, raiskaa ja tappaa, mutta se on ongelma jos joku ei suostu menemään neekerin jälkeen vessaan.:D[/QUOTE]

Sillähän asialla tuon jutun nuori nainenkin varmasti oli....hohhoijaa.

[QUOTE="vieras";27930744]Mamut ryöstää, raiskaa ja tappaa, mutta se on ongelma jos joku ei suostu menemään neekerin jälkeen vessaan.:D[/QUOTE]

No näköjään se on jollekin ongelma, kun oman kieltäytymisen jälkeen sinne silti kuitenkin jostain syystä halutaan mennä, eikä muiden annettaisi hoitaa asioitaan loppuun. Asioista kyllä saa näköjään tosi vaikeita. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27929906:
Pissiköön housuihinsa sitten, mokoma hienostelija.

Pissi sinä nyt vain housuihisi. Miksi olet poistanut linkit Rieputarallaan blogiin ja keskisuomalaisen sivuille? Riepu itse on omalla nimellään kirjoittanut mielipidekirjoituksen, jota itse mainostaa joka puolella.

Miksi olet poistanut linkit?

mä en voi sit meidän koulus akäyttää vessoja lainkan. Ulkomaalalisi alöytyy meidn kolusta aika paljon. Pitääks mun alkaa sit käymään lumihangessapisslal. Ajattelepas, mula o kaverina musiliminainen koulussa ja hän on TODELLA mukava, mukavamoi kuin moni suomalainen.

Hän ajattele monesta aisasta erilaila kui mä, mutta silti me olaa kavereita. Erilaisuus on vaan joskus ihan hyvä asia.

mä en voi sit meidän koulus akäyttää vessoja lainkan. Ulkomaalalisi alöytyy meidn kolusta aika paljon. Pitääks mun alkaa sit käymään lumihangessapisslal. Ajattelepas, mula o kaverina musiliminainen koulussa ja hän on TODELLA mukava, mukavamoi kuin moni suomalainen.

Hän ajattele monesta aisasta erilaila kui mä, mutta silti me olaa kavereita. Erilaisuus on vaan joskus ihan hyvä asia.

Tee mitä tee, ketään ei kiinnosta tekemises.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27930784:
Niin se tummaihoinen on ainoastaan sinun ongelmasi, ei kenenkään muun. Hän voi siis huoletta mennä vessaan ja pestä kätensä, hänellä ei ole siinä asioimisessa ongelmaa. Sinulla siis on asioimisessa ongelma, joten sinä et sinne mene.

Myös sillä kasvisruokailijalla on ongelma siellä pihviravintolassa, ei niillä pihvinsyöjillä. Pihvinsyöjät siis syököön rauhassa, eikös. Kasvissyöjä ratkaiskoon ongelmansa itse.

Ei, sä et snaijaa. Se musta siellä vessassa on se ongelma, en minä tai muu.

Nyt et pysy kärryillä. Tämä henkilö ei halua samaan aikaan hissiin meidän kanssa, ei kenenkään "hieman tummemman" kanssa, on tehnyt tämän itse aivan selväksi. Sitä tuossa kommentoin. Pitäisikö meidän tulla hissistä ulos kun hän sattuu paikalle samaan aikaan? En minä häntä estä hissiin tulemasta, sinne on aina mahtunut aivan hyvin.

Pitäis tietenkin. Annat sen hissi vuoron hänelle ja kipität itse portaita tai menet himaan vetään khattia poskeen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27930868:
No näköjään se on jollekin ongelma, kun oman kieltäytymisen jälkeen sinne silti kuitenkin jostain syystä halutaan mennä, eikä muiden annettaisi hoitaa asioitaan loppuun. Asioista kyllä saa näköjään tosi vaikeita. :laugh:

Joo, sulla on nuo äksät ja yyt ihan sekaisin pöntössä. :D

Yhteistyössä