The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ihan tama perinteinen: unihairiota, viivastynyt vuorokausirytmi, tarkkaavaisuushairion yleisia liitannaisia. Eli oikeastaan minussa ei ole vikaa, tama yhteiskunta vain kay vaaran kellon mukaan. ;)
Kuulostaapa mälsältä :| Mä oon miettiny jos sais vaihdettua päivän ja yön paikkaa, kun yöllä ei koskaan nukuta mutta päivisin on sitten ihan eri ääni kellossa :D

Mut mää taidan painua tästä sänkyyn, jos sitä huomenna jaksais siivota kodin loppuun. Hyvää yötä sullekin, nukkumisen tai valvomisen merkeissä :)

Kuulostaapa mälsältä :| Mä oon miettiny jos sais vaihdettua päivän ja yön paikkaa, kun yöllä ei koskaan nukuta mutta päivisin on sitten ihan eri ääni kellossa :D

Mut mää taidan painua tästä sänkyyn, jos sitä huomenna jaksais siivota kodin loppuun. Hyvää yötä sullekin, nukkumisen tai valvomisen merkeissä :)
Otya!

Olen vain vaaralla aikavyohykkeella, siinapa se!

Kyl kohta pakko mennä sänkyyn..vaiks ei vieläkään väsytä :headwall: must on tullu vissiin vanha kun ei väsytä enää öisin:D
Hunajamaidon pitäisi auttaa :)
Jos äitini heräsi yöllä eikä saanut unta, lämmitti kaakaota :)

Hunaja avuksi flunssaan ja unettomuuteen - Suomen Mehiläishoitajain Liitto SML r.y.

Perinteinen hunajamaito antaa levollisen yöunen

Hyvin nukuttu yö antaa voimia ja energiaa. Unen laatu vaikuttaa suorituskykyyn, keskittymiskykyyn ja mielentilaan, lisäksi unella on merkitystä myös elimistön palautumis- ja uudistustoiminnalle.

Hunajamaitoa on iät ajat käytetty unilääkkeenä. Nykytiede osaa myös selittää, miksi tämä vanha konsti toimii; hunaja edistää nukahtamista lisäämällä serotoniinin erittymistä ja se saa aikaan rentoutumisen tunteen.

Iltasyöminen vaikuttaa nukahtamiseen ja siksi unen laatua voi kohentaa ruokavaliolla. Nauti juuri ennen nukkumaanmenoa pieni hunajainen iltapala.

Eikös tähän sopisi vaikka suklaa :D

Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Huomenta!
Sänky voitti illalla, kävinkö sanoo ees hyvät yöt teille. Herätyskello soi tuossa 1½ tuntia sitten mut päätettiin et otetaan vapaapäivä kaikille. Miehellä ja kuopuksella se ois ollu muutenkin, mie nyt oon vapaalla aina ja esikoinen yskii vielä sen verran reippaasti että unenpöpperössä päätettiin että saa hänkin levätä kotona tänään.
Ollaan myökin luihuja..

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Öitä kaikille :kiss:

Mieheni valitti, et makkarissa on 10 astetta lämmintä :D Mä olin unohtanu ikkunan koko päiväksi ja näemmä yöksi auki :LOL:
Oi ei..:D Aika viileetä..mie kans ihmettelin miten tuntuu näin hemmetin kylmältä kämpässä mut en oo löytäny ees auki olevia ikkunoita. Johtuu siis varmaan tuosta pakkasesta ulkona, vaikuttaa vaikka meil on patteritkin päällä..kevyet -28 astetta siel kuulemma on..

Huomenta! :kiss:

Ei etes ollu kylymä, lämpeni äkkiä. Ny jotain reiu 18 ja ulos näytti parisen tuntia sitte -22.
Polvien kipu on jotain hirveetä tällä hetkellä.

Pk, onko sulla stressiä? Niskat jumissa, ootko juonu liian vähän, syöny huonosti?

kahvikirahvi
Huomenta kaikki :)
Ihan huijausta, pikkupuolikas herätti jo kahdeksalta, ei oo aamuherätykset mun juttu :kieh: Melko kirpakka pakkanen muuten, -26 näytti mittari äsken kun kävin tupakalla.

No niin, koululaiset viety, suihkussa käyty ja sumppi pihissy jo toisen kerran :)
Rapsakka keli, -26 hrrr....
Laitoin jatkojohdon naapurin lämpötolpasta, tuskin olis auto muuten käynnistynyt. Lukotkin nikotteli, just ja just jaksoi aukaista repsikan puolen :)
Tänään kuulemma korjataan lämpötolppa.
Saapa nähdä :LOL:

IhanaValo
Vähän tuntuu ettei toi 5 kupillista riitä kahdelle juojalle..kahvia siis.

Väsyttää, kävin laittaa pyykit pyörimään niin oon saanu jotain älyllistä aikaan tänäänkin.
Siivoilla pitäis mut jotenkin latistaa miunkin siivousfiilistä tuo äijä joka istuu vaan koneella pelaamassa..eikä kuule tai nää mitään..On helmpompi siivota kun se ei oo kotona.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä