kahvikirahvi
Onko joku syy sitten miksei yöllä nukuta?Minakin odottelen sita optimaalista hetkea laittaa paa tyynyyn ja simahtaa... Ja kun olen aamulla saanut muksut kouluun, voin ottaakin nokoset.
Onko joku syy sitten miksei yöllä nukuta?Minakin odottelen sita optimaalista hetkea laittaa paa tyynyyn ja simahtaa... Ja kun olen aamulla saanut muksut kouluun, voin ottaakin nokoset.
Ihan tama perinteinen: unihairiota, viivastynyt vuorokausirytmi, tarkkaavaisuushairion yleisia liitannaisia. Eli oikeastaan minussa ei ole vikaa, tama yhteiskunta vain kay vaaran kellon mukaan.Onko joku syy sitten miksei yöllä nukuta?
Kuulostaapa mälsältä :| Mä oon miettiny jos sais vaihdettua päivän ja yön paikkaa, kun yöllä ei koskaan nukuta mutta päivisin on sitten ihan eri ääni kellossaIhan tama perinteinen: unihairiota, viivastynyt vuorokausirytmi, tarkkaavaisuushairion yleisia liitannaisia. Eli oikeastaan minussa ei ole vikaa, tama yhteiskunta vain kay vaaran kellon mukaan.
Otya!Kuulostaapa mälsältä :| Mä oon miettiny jos sais vaihdettua päivän ja yön paikkaa, kun yöllä ei koskaan nukuta mutta päivisin on sitten ihan eri ääni kellossa
Mut mää taidan painua tästä sänkyyn, jos sitä huomenna jaksais siivota kodin loppuun. Hyvää yötä sullekin, nukkumisen tai valvomisen merkeissä
Aaargh! Kamala ajatuskin...Öitä kaikille :kiss:
Mieheni valitti, et makkarissa on 10 astetta lämmintä Mä olin unohtanu ikkunan koko päiväksi ja näemmä yöksi auki
:vampire::vampire:
Hunajamaidon pitäisi auttaaKyl kohta pakko mennä sänkyyn..vaiks ei vieläkään väsytä :headwall: must on tullu vissiin vanha kun ei väsytä enää öisin
Saitkos nukuttua hyvin kun edellisyö meni vähillä yöunilla?sama täällä, unia.
Melko viileetä hrrrÖitä kaikille :kiss:
Mieheni valitti, et makkarissa on 10 astetta lämmintä Mä olin unohtanu ikkunan koko päiväksi ja näemmä yöksi auki
Oi ei.. Aika viileetä..mie kans ihmettelin miten tuntuu näin hemmetin kylmältä kämpässä mut en oo löytäny ees auki olevia ikkunoita. Johtuu siis varmaan tuosta pakkasesta ulkona, vaikuttaa vaikka meil on patteritkin päällä..kevyet -28 astetta siel kuulemma on..Öitä kaikille :kiss: