On se saanut aika kovaa kyytiä...nenu on ihan märkä siililläJoko se söi sen? Tuhma hauva, sano sille että soo soo ja heristä sormea.
On se saanut aika kovaa kyytiä...nenu on ihan märkä siililläJoko se söi sen? Tuhma hauva, sano sille että soo soo ja heristä sormea.
Ammatinvalintakysymys... Tosin mulla ei ole ammattia, ainakaan vielä tuolta alaltaNo onko reilua että sää pääset panohommiin kahdeksaks tuntia :O Mää en.
Ei mullakaan vielä, mutta ei oo ku suunnilleen puolesta vuodesta kiinni mun valmistuminen sitten kun pääsen jatkamaan opiskeluitaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27898506:Ammatinvalintakysymys... Tosin mulla ei ole ammattia, ainakaan vielä tuolta alalta
Ei vissiin oo keltään saatu mitään kunnollista vastausta.. Mut mä oon ainaki mukana...Mulla nyt on mielen päällä se tapaaminen. Onko kukaan sanonu juuta tai jaata siihen paikkaan? Kaupunkiin siis.
Mikas taa teidan tapaamissuunnitelma on? Multa on jaany aikas paljon lukematta kun ei aina paase nettiin taalla matkoilla.Mulla nyt on mielen päällä se tapaaminen. Onko kukaan sanonu juuta tai jaata siihen paikkaan? Kaupunkiin siis.
Muistaakseni olit ekaMikas taa teidan tapaamissuunnitelma on? Multa on jaany aikas paljon lukematta kun ei aina paase nettiin taalla matkoilla.
Jos se on sun haaremin kokoontuminen nii mut on kylla kutsuttava, kun olin eka ilmottautunu tai ainaski toka :'(
vaikka hesa on täältä kaukana niin sinne on silti helpoin tullaMuistaakseni olit eka
Ja suunniteltiin että pidettäis ketjulaisten kanssa tapaamienn joskus kesällä, ajankohdasta on tarkotus sopia sitten tavattavien kesken yv.llä. Mä koitan pitää tässä vähän galluppia mikä kaupunki olis hyvä tapaamiselle ettei kenellekään tulis mitään 1000km matkaa vaikka lapista Helsinkiin tai toisin päin.
Varmaan sitten jonnekin keskemmalle suomea asettuu, vaikken muistakaan niin tarkoin mista ihmiset on. Mina majailen Helsingissa etta ei sielta tosiaan viitsi ihan Kilpisjarvelle lahteaMuistaakseni olit eka
Ja suunniteltiin että pidettäis ketjulaisten kanssa tapaamienn joskus kesällä, ajankohdasta on tarkotus sopia sitten tavattavien kesken yv.llä. Mä koitan pitää tässä vähän galluppia mikä kaupunki olis hyvä tapaamiselle ettei kenellekään tulis mitään 1000km matkaa vaikka lapista Helsinkiin tai toisin päin.
Tampereelle on ainakin helppo tulla, luulisin että melkein kaikkialta Suomesta pääsee sinne julkisilla.tampere/hämeenlinna olis varmaan porukan maantieellinen painopiste, täällä kun on paljon hesalaisia ja turkulaisia
tosi onTampereelle on ainakin helppo tulla, luulisin että melkein kaikkialta Suomesta pääsee sinne julkisilla.
Mää äänestän siis Tamperetta. Ketkä kannattaa?tosi on
Moip, mitas tanne =)Moikka, mitäs teille kuuluu ? :wave:
E oo tullu vähään aikaan kirjoiteltua tähän ketjuun.
en vastusta eikä mulla ole kilpailevaa ehdotustaMää äänestän siis Tamperetta. Ketkä kannattaa?
Rupesin jo miettiin että kai sinne pitäis joku saunallinen juhlatila vuokrata?en vastusta eikä mulla ole kilpailevaa ehdotusta
kai mä siis kannatan
olis kai se aika brutaalia miittailla likaisella nahkallaRupesin jo miettiin että kai sinne pitäis joku saunallinen juhlatila vuokrata?
Häätyy odotella muidenkin hyväksyntää tai muita ehdotuksia ja alkaa sitten sumplimaan tarkemmin.olis kai se aika brutaalia miittailla likaisella nahkalla
Pitäis. Mäkin voisin syödä eiliset namit loppuun jos saan ton pikkupuolikkaan päiväunille, muuten se kerjää.Pitäisikö vähän syödä nannaa?
Meillä nukutaan jo...mä vaan olen niin paksu et ei hyvä ollenkaanPitäis. Mäkin voisin syödä eiliset namit loppuun jos saan ton pikkupuolikkaan päiväunille, muuten se kerjää.
höpönpöpön, oot just hyvä noin...mä vaan olen niin paksu et ei hyvä ollenkaan