Aries 78
Jos oikein kunnolla niin voi olla suupielet lujilla
Jos oikein kunnolla niin voi olla suupielet lujilla
Keltanen korttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............kyllä tästä jo joutaa, tuunko sisälle?
Öitä sinnekin :kiss:Öitä kaikille :kiss:
ja kitalaki, ainakin jos jotain imeskeltäviä syöJos oikein kunnolla niin voi olla suupielet lujilla
Mä alan kuulostaan päättömältä :OMullepa ei tee tiukkaa kieltäytyminen eikä ees lopettaminen Mä oonki mä.
Nyt meni yöunet kun jäi tuota miettimään...ja kitalaki, ainakin jos jotain imeskeltäviä syö
Nyt meni yöunet kun jäi tuota miettimään...
Sut on nähty nainen, paikallisessa ostoshelvetissäAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27897088:Pidä huoli että tuo ei jää lupaukseksi
Mut sulla on luultavasti pääMä alan kuulostaan päättömältä :O
Sitä vahingossa tuli jokin toinen mielikuva tuosta
mä puhuin kovista karamelleistä
ei tarvitse menettää yöunia
Siksipä korjasinSitä vahingossa tuli jokin toinen mielikuva tuosta
Herätys kanssa 6.30.Jaah..huomen pitäis taas nousta aikaisin eikä väsytä ollenkaan :headwall:
MyöhästyitSiksipä korjasin
Sun pitäs kyl nyt vähän mennä kokeilees Nukkumasan kasseja, että oisko siellä tavaraa sulleJaah..huomen pitäis taas nousta aikaisin eikä väsytä ollenkaan :headwall:
Onneks mä en oo varma enkä vaimo, niin voin olla pricelessOnpas, vaimo.
Tai pyytää joulupukkia jälkikäynnille, voihan senkin säkeissä olla joulun jäljiltä vielä jotain...Sun pitäs kyl nyt vähän mennä kokeilees Nukkumasan kasseja, että oisko siellä tavaraa sulle
Samaan aikaa mul ois herätysHerätys kanssa 6.30.
Mitäs huomenna on ohjelmassa kun taas noin aikanen herätys?Samaan aikaa mul ois herätys
7.15 vasta herätys, mutta viimeyönä jäi alle 4-tuntiin unet.Samaan aikaa mul ois herätys