Aries 78
Sehän vähän riippuu mitä sinne pannaanKuinkas nyt suu pannaan
Sehän vähän riippuu mitä sinne pannaanKuinkas nyt suu pannaan
leikitään että olet masokisti joka nauttii siitä kun on tarjolla herkkuja mutta niitä ei saa panna suuhunSiedätyshoitoa, pitäis varmaan kokeilla onnistuisko oikeest jos kaikki herkut tuotais eteen eikä sais syödä. Tekis mulle hiton tiukkaa
Mä tulen heti kun noin kauniisti pyydetäänEka oli kieltämättä vähän laimea, mutta läpäisit Hugleikur Dagsson testin! Joko tuut
Kieltäytyminen on yllättävän helppoa, mutta lopettaminen on lähes mahdotonta sitten kun alkuun pääsee.Siedätyshoitoa, pitäis varmaan kokeilla onnistuisko oikeest jos kaikki herkut tuotais eteen eikä sais syödä. Tekis mulle hiton tiukkaa
*tirsk*Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27897066:Mä tulen heti kunnolla
Ei onnistuis, täällä kotona ei saa olla mitään ylimääräistä tai muuten ei taatusti onnistu paras olisi jos joku muu vielä hoitaisi kaupassa käynnit. Ne on aika vaarallisia reissuja mulle.leikitään että olet masokisti joka nauttii siitä kun on tarjolla herkkuja mutta niitä ei saa panna suuhun
Pidä huoli että tuo ei jää lupaukseksi*tirsk*
Kunhan vaanMikäs hihityttää?
tää on niin tottaKieltäytyminen on yllättävän helppoa, mutta lopettaminen on lähes mahdotonta sitten kun alkuun pääsee.
Jaahas se on urheilua harrastellu :xmas:
kyllä tästä jo joutaa, tuunko sinne?unikaverii!! joko lähet koisimaan va tuutko perästä...
minul menee simmut jo kii
riippuu mitä pannaan
Kaks viikkoa on mun ennätys. Surkeeta. Sit sorruin kerran ja se oli sit siinä, alkupisteessä jälleen.Kieltäytyminen on yllättävän helppoa, mutta lopettaminen on lähes mahdotonta sitten kun alkuun pääsee.
just niinkö tupakin kanssa, yhtä vaikeetaKaks viikkoa on mun ennätys. Surkeeta. Sit sorruin kerran ja se oli sit siinä, alkupisteessä jälleen.
Mää en turhia lupaileAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27897088:Pidä huoli että tuo ei jää lupaukseksi
no tuu vaan,mä meen eeltä et tuu sitten kohta pian heti perästäkyllä tästä jo joutaa, tuunko sinne?
öitä :kiss:no tuu vaan,mä meen eeltä et tuu sitten kohta pian heti perästä
oottelen:heart:
hyvää yötä kaikille muillekin:kiss:
Onneks mul ei oo sitä pahettakin.just niinkö tupakin kanssa, yhtä vaikeeta
tuunko sinne?
tuu vaan,
oottelen:heart: :kiss:
Jep.tää on niin totta
öitä :kiss:öitä :kiss: