Se on kiva olla kilttiOnneks mie en oo ollu tuhmana..:saint: ei oo näkyny kortteja eikä mitään muutakaan.
Se on kiva olla kilttiOnneks mie en oo ollu tuhmana..:saint: ei oo näkyny kortteja eikä mitään muutakaan.
Meikäläinen nähdään noissa vetimissä samana päivänä kun lehmät lentää ja helvetti jäätyy. En edes omista hamettaMinihame ja verkkosukkikset ei ihan se paras varustus ole tälle kelille..
Tarvit vilikkaampaa verenkiertoa ylemmäsAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896791:Heti lohdutti, en mä mikään epätoivoinen ole, tartun vaan tilaisuuteen. Varsinkin kauniisiin tilaisuuksiin Joo oli aika rapsakka lenkki, muuten ei ollut hätää mutta meikäläisen kaunismuotoiset reidet oli aivan sinipunakirjavat, ja taitaa olla edelleen, en uskalla kattoa enää
Tuoppa reitesi tänne sitten lämmittelemään!Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896791:Heti lohdutti, en mä mikään epätoivoinen ole, tartun vaan tilaisuuteen. Varsinkin kauniisiin tilaisuuksiin Joo oli aika rapsakka lenkki, muuten ei ollut hätää mutta meikäläisen kaunismuotoiset reidet oli aivan sinipunakirjavat, ja taitaa olla edelleen, en uskalla kattoa enää
Tuosta ei voi kyllä nyt tykätäAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896805:Meikäläinen nähdään noissa vetimissä samana päivänä kun lehmät lentää ja helvetti jäätyy. En edes omista hametta
Se on se natural visa, mä olen ekologinen ihminen Saat beibe höylätä ihan mielesi mukaan :heart:Wuhuu! Tuleeko palkka luontovisalla?
Eikä haittaa vaikka on helppo kunhan on varma.
*painaa kädet korville ja alkaa hokea mantraa "en nää enkä kuule mitään"*Mmmh..maistuupa siideri pirun hyvälle pitkästä aikaa..
Mulla taitaa olla peräti yks hame ja seki pitämätönAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896805:Meikäläinen nähdään noissa vetimissä samana päivänä kun lehmät lentää ja helvetti jäätyy. En edes omista hametta
VoipasTuosta ei voi kyllä nyt tykätä
Meinaat ettei neonkeltaiset toppahousut ole muchos sexy?Tuosta ei voi kyllä nyt tykätä
lalalalalalalala i can't hear you*painaa kädet korville ja alkaa hokea mantraa "en nää enkä kuule mitään"*
Siiderii, jäätelöö, karkkii, sipsii makkaraperunaa, pizzaa, rullakebaaaab*painaa kädet korville ja alkaa hokea mantraa "en nää enkä kuule mitään"*
Mä olen jonkun verran innostunut hameista ja myös saappaista.Mulla taitaa olla peräti yks hame ja seki pitämätön
Entäs pitkäsäärisellä tiukat farkut ja saappaat (ilman korkoa).Tuosta ei voi kyllä nyt tykätä
Sehän vähän riippuu miten tyköistuvat net onAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896832:Meinaat ettei neonkeltaiset toppahousut ole muchos sexy?
Mä olin just pääsemässä hameiden ja juhlamekkojen makuun, mut sitte kaikki mekot kävi suureks :'(Mä olen jonkun verran innostunut hameista ja myös saappaista.
Joku mielenhärö iskenyt
Syksyn jälkeen ostanut jo kolmet saappaat
Hameita en talvella pidä.
Helposti voi tykätä :kiss:Entäs pitkäsäärisellä tiukat farkut ja saappaat (ilman korkoa).
Voiko tykätä :xmas:
Ei oo Lököttävät lasketteluhousut, oikein hyvännäköiset mutta mä oon niin vanha vissiin että mukavuus ajaa seksikkyyden ohi ainakin talvella, vihaan kylmää. Kesällä näytän kyllä pyöräilyvermeissä ihan edustavalleSehän vähän riippuu miten tyköistuvat net on
*ei kuule eikä nää mitään*Siiderii, jäätelöö, karkkii, sipsii makkaraperunaa, pizzaa, rullakebaaaab
:kiss:Helposti voi tykätä :kiss:
Ostithan sä sen hienon juhlamekon häihinMä olin just pääsemässä hameiden ja juhlamekkojen makuun, mut sitte kaikki mekot kävi suureks :'(
Net pyöräylyhousut on kieltämättä aika istuvaa malliaAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896875:Ei oo Lököttävät lasketteluhousut, oikein hyvännäköiset mutta mä oon niin vanha vissiin että mukavuus ajaa seksikkyyden ohi ainakin talvella, vihaan kylmää. Kesällä näytän kyllä pyöräilyvermeissä ihan edustavalle