Aries 78
Paheksuttavaa toimintaa harrasteltu sitten?Heippa:kiss:
mites täällä,no mites luulet
Paheksuttavaa toimintaa harrasteltu sitten?Heippa:kiss:
mites täällä,no mites luulet
aluksi olit tuhma mutta mä panin sut kuriinmä sain mutta sit mut armahdettiin koska mä olen niin kiltti.....
väärin arvattu, en koskaan pidä kotosalla kalsareitaSe johtu siitä että sulla kalsarit hiersi vakosessa ja purit pahaa oloas meihin, pikku enkeleihin :attn: (huomasikko kuinka rimmas)
Pah, mä en ees hillu :vampire:säikähit sitä kun kortti viuhui ja älysit ihan ite että nyt on viisainta heittää pois se hilluminen
just niPaneksuttavaa toimintaa harrasteltu sitten?
oon aina kiltti...ainakin melkein vähän saa olla tuhmaaluksi olit tuhma mutta mä panin sut kuriin
sittemmin olet ollut kiltisti :heart:
No jotain siellä oli ihan varmana |O Et sää muuten olis niin äkänen ollu.väärin arvattu, en koskaan pidä kotosalla kalsareita
riimit huomattu :heart:
no OK, saahan sitä pikkusen tuhmailla :heart:oon aina kiltti...ainakin melkein vähän saa olla tuhma
pitäisköhän mun wanhoilla päivillä alkaa pyrkimään teatterikouluunNo jotain siellä oli ihan varmana |O Et sää muuten olis niin äkänen ollu.
Minne voi lähettää hakemuksen?Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896701:Haetaan reidenlämmittäjää, tositarkoituksella. Kävin lenkillä liian vähissä kuteissa, pakkasta 25, reidet ei sula salettiin enää koskaan. Help? :xmas:
tykkäät kuitenkin:kiss:no OK, saahan sitä pikkusen tuhmailla :heart:
sillai hyvässä hengessä
:ashamed:tykkäät kuitenkin:kiss:
Jaa-a. Mitäs esittäisit? Riippuu siitä.pitäisköhän mun wanhoilla päivillä alkaa pyrkimään teatterikouluun
no kukkahattutätiä vähän aattelinJaa-a. Mitäs esittäisit? Riippuu siitä.
Sait paikan Ei juma mä oon heleppo vosu, pitäis varmaan osata edes hävetäMinne voi lähettää hakemuksen?
Nääh, otetaan mitä saahaan Varsinki reidenlämmittäjä Kärsin itte myös moisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896757:Sait paikan Ei juma mä oon heleppo vosu, pitäis varmaan osata edes hävetä
Minihame ja verkkosukkikset ei ihan se paras varustus ole tälle kelille..Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896701:Haetaan reidenlämmittäjää, tositarkoituksella. Kävin lenkillä liian vähissä kuteissa, pakkasta 25, reidet ei sula salettiin enää koskaan. Help? :xmas:
:heart: :kiss:Famipalaa haukkasin :saint:
Wuhuu! Tuleeko palkka luontovisalla?Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896757:Sait paikan Ei juma mä oon heleppo vosu, pitäis varmaan osata edes hävetä
Alusta loppuun
NAM!
Miekin aina esitän vaikeastitavoiteltavaa, vaikka kuitenkin olen suhteellisen varmaWuhuu! Tuleeko palkka luotovisalla?
Eikä haittaa vaikka on helppo kunhan on varma.
Vain jos kuvaat itsesi sen hatun kanssano kukkahattutätiä vähän aattelin
se kun meni niin hyvin
Heti lohdutti, en mä mikään epätoivoinen ole, tartun vaan tilaisuuteen. Varsinkin kauniisiin tilaisuuksiin Joo oli aika rapsakka lenkki, muuten ei ollut hätää mutta meikäläisen kaunismuotoiset reidet oli aivan sinipunakirjavat, ja taitaa olla edelleen, en uskalla kattoa enääNääh, otetaan mitä saahaan Varsinki reidenlämmittäjä Kärsin itte myös moisesta.