Joo ehkä niin on parempi.ai niin joo, ehkä on parempi että se käy lukion loppuun ja suorittaa ruotuväen
katotaan sitten mikä on tilanne
Joo ehkä niin on parempi.ai niin joo, ehkä on parempi että se käy lukion loppuun ja suorittaa ruotuväen
katotaan sitten mikä on tilanne
:vampire: :kiss:isommalla puolen on ketju jossa kysellään kuka on veret seisauttava palstalainen
se on tietysti TrueBlood :vampire:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2068729-kenella-palstalaisella-veret-seisauttava-vaikutus/:vampire: :kiss:
Emmä sellasta ketjuu löytäny...
Mä kyllä kallistun ennemmin vanhempiin miehiin ne on enempi mun makuun.Se on vielä nuori, vielä on reilusti aikaa kouluttaa sitä enne kun se hairahtaa
"wanhassa vara parempi" sanoo sananlaskukinMä kyllä kallistun ennemmin vanhempiin miehiin ne on enempi mun makuun.
Ahaa. Että semmosta
näinpä:kiss:"wanhassa vara parempi" sanoo sananlaskukin
tikkunekkuuArvatkaas mitä mää syön
soijan lihasta tehtyä maggaraaArvatkaas mitä mää syön
tikkunekkuu
Famipalaa haukkasin :saint:soijan lihasta tehtyä maggaraa
Joo, en pysykään, mutta tämä oli täysin suunnittelematon reissu.Sinä se et paikallas pysy kyllä yhtään. pitääkö sut liimata persiistä kii sinne sohvaan
mistä kohtaa?Famipalaa haukkasin :saint:
Alusta loppuunmistä kohtaa?
Kiltisti ollaan oltu :saint: Kuis sulla?Moikka!
Mites täällä on viikko mennyt?
Vatsataudissa oltu tämä viikko, nyt pikkuhiljaa pysyy tavara sisälläKiltisti ollaan oltu :saint: Kuis sulla?
joka johtuu siitä että meikä anto kurinpalautuksen antamalla kunnon simputuksenKiltisti ollaan oltu :saint: Kuis sulla?
Heippa:kiss:Moikka!
Mites täällä on viikko mennyt?
Mie enjoka johtuu siitä että meikä anto kurinpalautuksen antamalla kunnon simputuksen
puolet sakista sai 2 keltasta korttia
säikähit sitä kun kortti viuhui ja älysit ihan ite että nyt on viisainta heittää pois se hilluminenMie en
mä sain mutta sit mut armahdettiin koska mä olen niin kiltti.....Mie en
Se johtu siitä että sulla kalsarit hiersi vakosessa ja purit pahaa oloas meihin, pikku enkeleihin :attn: (huomasikko kuinka rimmas)joka johtuu siitä että meikä anto kurinpalautuksen antamalla kunnon simputuksen
puolet sakista sai 2 keltasta korttia