The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lentokentalla, jolle minun ei ollut tarkoitus jaada, mutta muutaman kommervenkin jalkeen nain teinkin, torkuin ja odotin Tohtoria, jota en ollut tavannut siis IRL aiemmin. Tunsin selvasti, kuinka han oli lahempana ja lahempana, tiesin, etta han on oven takana parkeeraamassa autoa ja hetken kuluttua tiesin, etta kun lasken kolmeen ja avaan silmani, han on siina. Ja niin olikin. Juoksimme suoraan toistemme syliin. :D Saman iltana sormustimme toisemme ja muutaman paivan kuluttua oli vihkiseremonian, hand binding-seremonian vuoro.

Kuin suoraan saduista. :D
Eikä! niin tarkoitettu :) ihanaa

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Lentokentalla, jolle minun ei ollut tarkoitus jaada, mutta muutaman kommervenkin jalkeen nain teinkin, torkuin ja odotin Tohtoria, jota en ollut tavannut siis IRL aiemmin. Tunsin selvasti, kuinka han oli lahempana ja lahempana, tiesin, etta han on oven takana parkeeraamassa autoa ja hetken kuluttua tiesin, etta kun lasken kolmeen ja avaan silmani, han on siina. Ja niin olikin. Juoksimme suoraan toistemme syliin. :D Saman iltana sormustimme toisemme ja muutaman paivan kuluttua oli vihkiseremonian, hand binding-seremonian vuoro.

Kuin suoraan saduista. :D
Me oltiin myös juteltu miehenpuolikkaan kanssa netissä, ja se tuli sitten parin viikon varotusajalla mun luokse 700km päähän kylään. Menin sitä vastaan asemalle ja mietin et miks vitussa se edes mun tykö lähti tulemaan, ja matkalla mun kämpille selitin vaan kaikkea mitä sylki suuhun toi, pelkäsin kiusallista hiljaisuutta hirveesti. Se pyysi sitten perillä päästä päiväunille kun ei ollut yöjunassa saanut nukuttua. Mä tuijottelin sitä varmaan kaks tuntia mitä se nukku ja ajattelin että "wau."

Se heräs kun mä laitoin sille peiton päälle, ja sillä kohtaa se oli ajatellu samoin. Ja tässä sitä ollaan, kohta on vuosipäiväkin tulossa.

Me oltiin myös juteltu miehenpuolikkaan kanssa netissä, ja se tuli sitten parin viikon varotusajalla mun luokse 700km päähän kylään. Menin sitä vastaan asemalle ja mietin et miks vitussa se edes mun tykö lähti tulemaan, ja matkalla mun kämpille selitin vaan kaikkea mitä sylki suuhun toi, pelkäsin kiusallista hiljaisuutta hirveesti. Se pyysi sitten perillä päästä päiväunille kun ei ollut yöjunassa saanut nukuttua. Mä tuijottelin sitä varmaan kaks tuntia mitä se nukku ja ajattelin että "wau."

Se heräs kun mä laitoin sille peiton päälle, ja sillä kohtaa se oli ajatellu samoin. Ja tässä sitä ollaan, kohta on vuosipäiväkin tulossa.
:heart:

Viimeset poskihampaat, perimmäiset ylös ja alas. Tsiisus sentään, mun ihanasta lapsestani lähtee ihan riivatullinen ääni kun se niitä huutaa. Mutta toivottavasti särkylääke ja nokkamukista nautittu vesi jääpalan kera vähän helpottivat toisen oloa, jos yö vaikka sujuis ongelmitta.
Tosin luojan kiitos yöt ei oo niin pahoja kun ensimäisten hampaiden kanssa, 10-20 herätystä yöllä :x Näiden kanssa se on heräilly kerran yössä ja rauhottuu kun ottaa viereen nukkumaa.
:hug:

Mikähän siinä on että sitten kun maitohampaat vaihtuu, ne ei satu ollenkaan noin.

:heart:

Jo on hiljasta,nyt kun itekin vois valvoa ja eikä ees nukuta kun pitkät päikkärit vedin niin sitten täällä on ihan kuollutta.

Missä kaikki on? Aries meni saunaan ja ruutis on hävinnyt. Loput nukkuu tai jotain.

Mulla on kutimet (neulon siis) ja Netflix auki. Yritän unohtaa kivun tälleen, mutta onha kyllä hankalaa. Pitää maanataina tavata lekuria. Ärstysvitutus.

Miten tässä miehenkää kans harrastaa yhtää mitää, ku jalka ei kestä? Ultimaalisia asentoja?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä