Haittaa kun purevat niin lujaa : /Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27859975:Haittaakse?
Haittaa kun purevat niin lujaa : /Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27859975:Haittaakse?
Älä höpötä, ei se mua satu jos sua pureeHaittaa kun purevat niin lujaa : /
Arvasin vastauksesiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27860003:Älä höpötä, ei se mua satu jos sua puree
Mitä nyt lukenut sinun juttuja teistä niin te taidatte tosiaan olla luotujaTuntuu kylla silta, etta olisimme olleet yhdessa vuosia. Kumpikin uskoo, etta aiemmassa/aiemmissa elamissamme olemme olleet yhdessa. Ja olen varma, etta tama suhde toimii nainkin - mukavampaa olisi kuitenkin voida asua yhdessa jatkuvasti, vaikka puolet/puolet vuodesta olisikin jo aika hyvin.
Tohtori ei voi jattaa asiakkaitaan (ja tulonlahdettaan), enka mina voi repia naita kakruja, ainakaan isompia, mukanani Tohtorin luo. Ja taalla on hyva, ilmainen koulutus, eika minulla olisi varaa kustantaa kouluja Tohtorin luona. Hanella on lapsi, jolle han saastaa yliopistoa varten rahaa. Suomesta Tohtorin on hankala saada tyota, silla mm. psykoterapian taytyy tapahtua asiakkaan omalla kielella ja yliopisto haluaa palkata nuorempia professoreita. Etta montaa juttua tassa joutuu huomioimaan. Vaan optimistisia olemme, eivat ihmeet jaa puolitiehen!
Tuollaset reissut on just parhaita,ne ainakin jää mieleen ja muistoihinIltaa! Naurun räkätystä, seikkailua ja laturinremmin ulinaa - siitä oli tämä ilta tehty.
Lupasin lähteä heittämään yhen kaverin kanssa hänen vaimoansa Pohjanmaalle Seinäjoelle, kun niillä oli auto kaput, ja en osannutkaan ajaa Seinäjoella pimeässä niin hyvin kuin luulin. Matkaakin on jonkin verran - ajoissa lähdettiin, myöhässä perillä.
En ole siellä juuri ajellut muuta kun joskus valoisalla töiden puolesta.
Pilkkopimeää ja ylioptimistisesti ei tietenkään karttaa tai mitään navigaattoria mukana ja iPhonen navigointi oli vähän mitä sattuu... Ohjeita ja neuvoja kyseltiin ja selvittiin ja paikkakin löytyi. Muutaman hermotupakin tosin vaati koko porukalta.
Paluumatka sitten kaksin kaverin kanssa ja välillä tuntui, että ojaan mennään, kun kuolen nauruun. Hauska ilta oli ja ihan ilman mitään alkoholipitoista.
Tuohon se syliin meinaa simahtaa, vien sen sänkyyn kunhan se on kunnolla taju kankaalla. Pukkais ny suosiolla kaikki neljä hammasta ulos kun ne hampaanpaikat jo pullottaakin mukavastiNo höh.
Vai väsähtikö jo?
Loppu hyvin, kaikki hyvinIltaa! Naurun räkätystä, seikkailua ja laturinremmin ulinaa - siitä oli tämä ilta tehty.
Lupasin lähteä heittämään yhen kaverin kanssa hänen vaimoansa Pohjanmaalle Seinäjoelle, kun niillä oli auto kaput, ja en osannutkaan ajaa Seinäjoella pimeässä niin hyvin kuin luulin. Matkaakin on jonkin verran - ajoissa lähdettiin, myöhässä perillä.
En ole siellä juuri ajellut muuta kun joskus valoisalla töiden puolesta.
Pilkkopimeää ja ylioptimistisesti ei tietenkään karttaa tai mitään navigaattoria mukana ja iPhonen navigointi oli vähän mitä sattuu... Ohjeita ja neuvoja kyseltiin ja selvittiin ja paikkakin löytyi. Muutaman hermotupakin tosin vaati koko porukalta.
Paluumatka sitten kaksin kaverin kanssa ja välillä tuntui, että ojaan mennään, kun kuolen nauruun. Hauska ilta oli ja ihan ilman mitään alkoholipitoista.
Toimii! Kun ei suostu uskomaan muuta.Mitä nyt lukenut sinun juttuja teistä niin te taidatte tosiaan olla luotuja
toisillenne ihana lukea että noinkin pitkästä välimatkasta huolimatta teillä homma toimii.
Mitä hampaita on tulossa?Tuohon se syliin meinaa simahtaa, vien sen sänkyyn kunhan se on kunnolla taju kankaalla. Pukkais ny suosiolla kaikki neljä hammasta ulos kun ne hampaanpaikat jo pullottaakin mukavasti
Niin on... Meinasi olla vähän pokassa pitämistä, kun kaveri yllytteli vähän joillekin todella "hyville" oikoreiteille ja välillä ollaan jalkakäytävällä ja : "Aja nyt tästä vaan, valot pois päältä, ei kukaan huomaa." Ja samalla jumalaton laturinremminulina ja puoli kaupunkia kääntyy katsomaan.Tuollaset reissut on just parhaita,ne ainakin jää mieleen ja muistoihin
:heart:Toimii! Kun ei suostu uskomaan muuta.
Ensimmaisen vierailuni jalkeen Tohtorin tuttavat ja ystavat olivat kommentoineet, etta naytamme taydelliselta parilta, jotenkin vain kaikille on selvaa, kun nakee meidat yhdessa. Pelottavinta on, etta olemme kuulemma samannakoisiakin!
Mutta Tohtori on unelmieni mies, tunnistin hanet heti.
:heart:Toimii! Kun ei suostu uskomaan muuta.
Ensimmaisen vierailuni jalkeen Tohtorin tuttavat ja ystavat olivat kommentoineet, etta naytamme taydelliselta parilta, jotenkin vain kaikille on selvaa, kun nakee meidat yhdessa. Pelottavinta on, etta olemme kuulemma samannakoisiakin!
Mutta Tohtori on unelmieni mies, tunnistin hanet heti.
No, saittepa kaupunkiin vähän elämääNiin on... Meinasi olla vähän pokassa pitämistä, kun kaveri yllytteli vähän joillekin todella "hyville" oikoreiteille ja välillä ollaan jalkakäytävällä ja : "Aja nyt tästä vaan, valot pois päältä, ei kukaan huomaa." Ja samalla jumalaton laturinremminulina ja puoli kaupunkia kääntyy katsomaan.
Ja paluumatkan muistelot ja tarinat... Ja uudet vitsit.
Viimeset poskihampaat, perimmäiset ylös ja alas. Tsiisus sentään, mun ihanasta lapsestani lähtee ihan riivatullinen ääni kun se niitä huutaa. Mutta toivottavasti särkylääke ja nokkamukista nautittu vesi jääpalan kera vähän helpottivat toisen oloa, jos yö vaikka sujuis ongelmitta.Mitä hampaita on tulossa?
No todellakin... Neljääkymppiä lähestyvät ikinuoret kaahailemassa.No, saittepa kaupunkiin vähän elämää
ja ääntä
No todellakin... Neljääkymppiä lähestyvät ikinuoret kaahailemassa.
Ja paluumatkalla valittiin jotain pojan musiikkia autosta:
Teflon Brothers (feat Stig & Meiju Suvas) - Seksikkäin Jäbä - YouTube
Että näin...
Lentokentalla, jolle minun ei ollut tarkoitus jaada, mutta muutaman kommervenkin jalkeen nain teinkin, torkuin ja odotin Tohtoria, jota en ollut tavannut siis IRL aiemmin. Tunsin selvasti, kuinka han oli lahempana ja lahempana, tiesin, etta han on oven takana parkeeraamassa autoa ja hetken kuluttua tiesin, etta kun lasken kolmeen ja avaan silmani, han on siina. Ja niin olikin. Juoksimme suoraan toistemme syliin. Saman iltana sormustimme toisemme ja muutaman paivan kuluttua oli vihkiseremonian, hand binding-seremonian vuoro.:heart:
Persjalkainen 165cm Mutta onneksi olen nainen, voin heittäytyä avuttomaksi ja pyytää apua korkealla olevien tavaroiden saamiseksi jos ei jaksa penkkiä raahataKuinkas pitkiä ketjulaiset on?
Minä olen 178cm.
:heart: :heart: aika mahtavaaLentokentalla, jolle minun ei ollut tarkoitus jaada, mutta muutaman kommervenkin jalkeen nain teinkin, torkuin ja odotin Tohtoria, jota en ollut tavannut siis IRL aiemmin. Tunsin selvasti, kuinka han oli lahempana ja lahempana, tiesin, etta han on oven takana parkeeraamassa autoa ja hetken kuluttua tiesin, etta kun lasken kolmeen ja avaan silmani, han on siina. Ja niin olikin. Juoksimme suoraan toistemme syliin. Saman iltana sormustimme toisemme ja muutaman paivan kuluttua oli vihkiseremonian, hand binding-seremonian vuoro.
Kuin suoraan saduista.