Nykymaailmassa moottorisahakin kay...Käyhän se näinkin..
mistäköhän ajopelistä tässä nyt puhuttiinMutta en voi kieltää etteikö joskus mukava hieman tuoremmalla pelillä käydä testiajolla
MUlla on käsijarru jalalla painettava niin vähän huono leikkiä, kesälläkin joutuu kaasulla sen käsijarrun korvaamaan kun pääsee suljetulle radalle, no Tohtorilla oli taidot hallinnassa.
Semmoisen huomasin, kun pitkään ajoin automaatilla, että käsijarrun käyttö manuaalivaihteisessa oli pitkän aikaa "hukassa".
It's a deal!No sehän se oiskin.. Voin kuvitella miehen ilmeen kun sanon kutsuvani the ketjulaiset juhlimaan..ja sit kun puol linja-autollista sakkia purkautuu pihalle juomiensa kans.
lupaan etten potki enkä tyrki vaan koetan kerrankin olla kuin ihmisetTungen nyt tähän väliin ilmoittamaan että lähden nyt nukkumaan,joten ruutis muista nyt sitten ettet rysähdä päälle vauhdilla.Eikä mitään tyrkkimisiä sitten. Ja muut jotka tulee samaan niin eipä sitten pelehditä....ainakaan kovin paljoo
Nähdään peiton alla ja ne joita ei nähdä niin nukkukaa hyvin omissanne
Hyvää yötä:kiss:
Nuot jostain wanhasta keskusteli, mutta voisin ottaa sellainen vähänkäytetyn vaikka ikääkin kolmissakymmenissämistäköhän ajopelistä tässä nyt puhuttiin
Kyllä se onnistuu sillä jalalla painettavallakin "käikällä", nuoruusvuosilta jonkinmoisia kokemuksia.MUlla on käsijarru jalalla painettava niin vähän huono leikkiä, kesälläkin joutuu kaasulla sen käsijarrun korvaamaan kun pääsee suljetulle radalle
me ollaanki sellasia vintage tyyppejäNuot jostain wanhasta keskusteli, mutta voisin ottaa sellainen vähänkäytetyn vaikka ikääkin kolmissakymmenissä
Minahan jo kerroin, kuinka kavi koeajon lopuksi... :ashamed:Nuot jostain wanhasta keskusteli, mutta voisin ottaa sellainen vähänkäytetyn vaikka ikääkin kolmissakymmenissä
Mäkin näin viime viikolla ahdistavan unen :hug:Hipsin taas kurkkimaan hetkeks..ajattelin et vilkasisin jakson jotain uutta sarjaa, niitä kun on nyt alkanut taas ja ainakin kahta on jakso nauhalla, tänään alkaa viel sekin Grimm..meinaako joku kattoa? Mies oli iloinen ku eilen kaiketi alkoi walking deadia kolmas kausi..mie en oo sitä paljoakaan uskaltanu kattoa. Tulee vaan kuitenkin ne zombit sit uniinkin..
Tulikin mieleen yks outo uni minkä näin viime yönä..siinä miulla oli pieni poika, ja joku toinen pikkupoika yritti väkisin tulla ikkunasta sisälle. Oltiin miun vanhempien luona ja mie paniikissa koitin jotenkin sulkea sitä ikkunaa ja estää sitä poikaa. Hirveen ahdistava uni, en todellakaan tiiä mistä se tuli..: /
*kompii mukaan, oman tyynyn kanssa*Tää painuu nyt sänkyyn. Nähdään siellä. :wave:
mä tulen myös, eihän ole pakko laittaa yöpiä?Tää painuu nyt sänkyyn. Nähdään siellä. :wave:
No EEEIII kai? Oletan, etta tekstiilipuolesta on puhe.mä tulen myös, eihän ole pakko laittaa yöpiä?
Mää en mee, ajattelin tehdä uuden iltapalan kun edellinen ei riittänyKaikkiko menee nukkuun :kieh:
aatamin asussa mäkin olen tottunut nukkumaan, lusikka olis kivoinNo EEEIII kai? Oletan, etta tekstiilipuolesta on puhe.
Mina nukun aina nakupuku paalla ja mieluiten, kun miehet. Siis munat jalkojen valissa...
Monesti vaan kuinka itse ajaisi varovasti (noin yleisesti ottaen) liikenteessä niitä törppöjäkin on jotka vaarantavat liikennettä.Sama juttu, pudonnut kun seinään. Kun kuitenkin itse vastuussa tuosta jälkikasvusta pääasiassa yksin.
Ja kun ajattelee, kuinka suuri menetys olisi vanhempi tuossa teinikehitysiässä menettää... Eikä se kaahaaminen muillekaan järin turvallista ole.
Ja jos taloudellisestikin ajatellaan, niin jos nyt heittäisin veivini, jättäisin lapsille myös semmoisen velkataakan noiden kiinnitysten kautta, että olisivat velkavankeja ainakin ensimmäiset 10 vuotta elämästään, kun mulla ei ole tällä hetkellä riittävän suurta henkivakuutusta.
Että löysä kaasujalka ja niin edelleen...
Menet. Perkele.Enpä tiiä taas.. liekö fiksua mennä työhaastatteluun... Kunhan ny mietin.
tottakai on, ainahan se hakemuksen voi vetää pois jos tulee katumapäälleEnpä tiiä taas.. liekö fiksua mennä työhaastatteluun... Kunhan ny mietin.
Ei sen tarvitse ahdistaa kun 30v täyttää :kiss:No höh..meni mieli taas matalaks, ku aloin aattelemaan synttäreitäni. Ahistaa täyttää 30v. ja sit ne juhlat, pidänkö vai en ja jos, niin millaiset? Toisaalta haluisin juhlia isomminkin mut toisaalta haluisin vaan linnottautua kotiin, telkan ääreen vaikka herkkujen ja perheen kans.
Juhlistakin miul on jonkinlainen visio, mut se ei tule onnistumaan..pitäis keksiä pienemmät suunnitelmat. Sit ku haluisin käydä vaikka syömässä, ja et kahvit ois jossain muualla kun kotona, et sinne mahtuis yhellä kertaa sekä omia että miehen sukulaisia ja sit ehkä jotain jatkojen tapasia, tai baaria tai tai tai..